A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 24, 2008 16:04:26 GMT 1
Angel blev angrebet af mange og voldsomme flach-backs og hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre. hun sad bare stille og krummede sig sammen og prøvede at gøre alt hvad hun kunne for ikke at reagere på dem. hun trak vejret hivende, og i stød, men der var intet hun kunne gøre
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 24, 2008 16:09:16 GMT 1
Sai kunne godt se at hun ikke havde det godt og til sidst kunne han ikke holde det ud uden at forsøge at gøre noget ved det. han gik hen og tog hende blidt i armene i et forsøg på at få hende til at slappe af og forsøge at få hende til at reagere på hendes flashbacks mindre voldsomt. han håbede at det ville lykkes
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 14:15:45 GMT 1
Angel kunne mærke at Sai rejste sig, og inden han havde taget fat i hende vidste hun at dette her ville gå galt. Angel mærkede hans berøring, lige i det at et flash-back ramte hende, og unden at tænke over det reagere Angel på det. hun rejste sig op, og slog Sai lige i ansigtet. det var utroligt at sådan en lille pige som Angel kunne slå, og egentligt slå så hårdt igennem, (sorry for PowePlay) men Angel troede at det var hendes far, og hun fik udanet kræfter af det. Da Flash-backet havde raset igennem hende, opdagede hun hvad hun havde gjort og faldt igen sammen, men denne gang begyndte hun for alvor at græde. hun bed sig selv i hånden, og ville ønske at hun ikke havde denne dumme og slemme sygdom
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 25, 2008 14:19:22 GMT 1
((gør ikke noget))
Sai blev overasket over slaget da det ramte ham uventet så han endte fladt på ryggen. han rejste sig op og gik hen til hende hvorefter han sagde "det gør ikke noget. jeg burde have tænkt mig bedre om" han tog fat i hendes hånd for at forsøge at få hende til at holde op med at bide i den og ellers bare trøste hende så godt han kunne
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 14:21:52 GMT 1
Angel trak sig væk fra ham og krummede sig sammen. "det ikke din skyld" sagde hun imellem snøftene. hun prøvede at holde dem tilbage, og da hun ikke kunne tog hun fat i hans bukse ben og ville have at han skulle komme ned til hende. hun ville ikke være alene lige nu. hun havde behov for en til at hjælpe hende
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 25, 2008 14:33:34 GMT 1
Sai så på hende uden at sige noget og da hun tog fat i hans bukse ben lagde han sig ned ved siden af hende og holdte hende tæt ind til sig for at hun ikke skulle føle sig alene mere end hun gjorde nu. han ville virkelig ikke have at hun skulle være ked af det men hendes sygdom var ikke nem for dem begge
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 14:51:13 GMT 1
Angel sad bare stille og var glad for at han trak hende ind til sig. hun snøftede og holdte helt op med at græde. "det er nok bedst at jeg er alene" sagde hun stille, og mumleden, hun registerede ikke selv at hun sagde det. det var nemlig ikke meningen at det skulle ha været sagt højt. hun havde tænkt det, og så var det.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jul 1, 2008 18:48:19 GMT 1
Sai så på hende og lod som om han ikke havde hørt hende sige det. han var sikker på at hun ville forsøge at skubbe ham væk hvis hun mente det og hvis ikke så var det jo det. han ville dog helst bare blive her med hende lige nu og bare holde hende med selskab
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jul 1, 2008 18:52:15 GMT 1
Angel sad bare stille, og vidste ikke hvad hun skulle gøre, men turde ikke længere have noget forhold. hun kunne se hvor galt det gik bare i dag. hun rystede stille og meget lidt på hoved, fordi hun ville skubbe alle tankerne væk. det var bare sværre end man sådan lige skulle tro. hun prøvede, og det hjalp da også en smule
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jul 16, 2008 13:01:23 GMT 1
Sai blev blot sidende med hende og holdte om hende lige så stille uden lyst til at slippe hende men vidste han måtte gøre det før eller senere. han kyssede hende kort og blidt på panden for derefter at stryge hende blidt gennem håret med sin ene hånd i et håb om at hun fik det bedre af at vide han var der for hende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jul 23, 2008 12:52:12 GMT 1
Angel sad bare stille og kiggede på ham, hun vidste ikke havd hun skulle sige eller gøre, hun sad bare stille og fulgte ham med blikket. "tak" sagde hun stille. hun vidste at hun burde rejse sig. hun vidste at hun burde komme videre, hun havde bare slet ikke lyst.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jul 25, 2008 23:36:57 GMT 1
Sai smilede og kyssede blidt Angelina på panden igen inden han sagde "det var så lidt" og ellers bare holdte berolignde og kærligt om hende uden lyst til at rejse sig lige nu selvom de nok burde
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 7, 2008 19:23:39 GMT 1
Angel sad bare stille og vidste ikke havd hun skulle sige eller gøre. hun sad bare og kiggede frem for sig, og havde det pludseligt underligt. hun så smilende på ham - "ved du noget om de to bander der er i byen??" Angel så spørgende på ham. hun vidste ikke om han vidste noget til dem, men hun var vel bare nød til at spørge
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 8, 2008 9:45:38 GMT 1
Sai så på hende og svarede hudløst ærligt "næh gør jeg ikke. hvorfor?" han ville gerne vide hvorfor hun spurgte ham om det men hvis hun ikke ville sige det så ville han ikke spørge mere til det igen. han var dog nysgerrig og det kunne tydeligt ses på ham
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 8, 2008 18:38:21 GMT 1
Angel sad bare stille og kiggede på ham, og slog så blikket ned, for at kigge på ham igen. hun sendte ham et smil og så et kys på kinden - "årh det sikkert bare intet" sagde hun med et smil, og kiggede på ham. hun så sig dog en gang rundt, men lod stadig siom intet, selvom hun havde en fornemmelse af at der kunne komme nogle fra den ene gruppe hvornår det skulle være
|
|