|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 11:35:41 GMT 1
Sai sad nede i vamrerummet da han lige for tiden havde fået vekselvarme egenskaber men det var det eneste der var galt for ham idag. han ville være der hvor der var varmest i øjeblikket og det var her. han havde ingen planer om at gå nogen steder foreløbig og han regnede heller ikke med at der ville komme nogen. han sad i bar overkrop og baggy pants da han syntes han bedre kunne få varmen sådan. han sad så han havde synet mod døren ind til rummet
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 11:44:22 GMT 1
Angel var gået ned i kælderen, hun havde som så ikke haft planer omkring det, men hun mente at hun havde haft noget liggende nede i varmerummet, og var derfor gået der ned. hun åbnede forsigtigt døren ind til rummet, da hun ikke regnet med at der var andre og gik derfor bare i stå da hun så at hun ikke var alene. Angel stod bare og kiggede på fyren som han sad der og kunne ikke rigtigt røre sig ud af flækken. hun havde hendes store røde kjole på i dag. den hun havde på oftest, hun elskede den kjole.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 11:48:40 GMT 1
Sai så åp døren da den blev åbnet og en pige i en pæn rød kjole kom ind. han sagde venligt men forundret "h-hej" da han ikke havde regnet med at der ville komme nogen. han var nu lidt trist over at han ikke havde en t-shirt eller noget på overkroppen men han ville jo bare holde varmen så han ville ikke tage sig alt for meget af det
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 11:56:23 GMT 1
Angel stod stadig bare i døren og stirrede, hun var ikek vand til at se folk med så lidt tøj på, og derfor kunne hun ikek rigtigt reagere. Angel sank en lille klump som havde sat sig i halsen på hende. "undskyld" sagde hun og vendte sig hurtigt rundt. Angel følte sig varm i ansigtet og ikke bare af den grund at der var varmt nede i varmerummet, nej hun vidste at rødmen steg op i hoved på hende. Angel holdte blikket stift rettet mod døren og kom så til at tænke på de to t-shirt hun havde haft liggende her nede. den ene var godt nok en af Matts gamle, så den var ikke særlig stor, og så var der en af de andre herre t-shirts hun sov i, som han sikkert kune have på hvis han ville
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 12:12:49 GMT 1
Sai så på hende og krummedede sig sammen og sagde forlegen over at han vist havde gjort hende genert bare sådan "d-det mig der bør sige undskyld" han mente selv at han var skyld i det her da han jo havde valgt at side uden t-shirt eller trøje på
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 12:36:22 GMT 1
Angel stod stadig med ryggen til ham. hun følte sig lige så rød i hoved som hendes kjole var, men hun vidste også at det sikkert ikek var rigtigt. Angel stod bare lige og kiggede ind i døren, "tror altså det er mig der bør undskylde" sagde hun, og stod stadig med ryggen til ham. hun vidste ikke hvad hun burde sige eller gøre. stod bare og følte sig rimelig dum.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 12:42:22 GMT 1
Sai så på pigen som stadig stod med ryggen til og sagde "nej det er min skyld... jeg valgte at lade være med at tage en t-shirt på" han følte sig selv ret dum lige nu især fordi det ikke ligefrem var det bedste førstehånds indtryk han havde lyst til at give en person
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 12:45:40 GMT 1
Angel stod stadig med ryggen til ham og kiggede ind i væggen, hun kunne mærke at rødmen var så godt som forsvundet hvilket hun bare var glad for. hun stod et stykke tid og bare tænkte. "har du en t-shirt selv eller??" sagde hun spørgende, fordi det var måske ikke det bedste første hånds indtryk men hun vilel faktisk gerne lære ham bedre at kende
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 12:48:24 GMT 1
Sai pustede tungt ud men ikke høreligt. han svarede "nej ikke hernede... de er allesammen oppe på mit værelse og for at være ærlig så vil det kun være irriterende for mig at have det på lige nu..." han ville ikke helt sige hvorfor med mindre hun spurgte om det og så ville han også forsøge at forklare det så godt som muligt
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 12:58:24 GMT 1
Angel smilte stille og lukkede kort øjne. hun fandt de t-shirts hun havde liggende et sted i rummet, og de begyndte at svæve, og så skilte de sig så der kun var en af dem der svævede hen og hang foran ham. "her, håber ikek at det gør noget at jeg har brugt den til at sove i en enkelt gang" sagde hun og mærkede rødmen igen. hun havde forstået ham bedre end man lige skulle tro, men hun havde også listet sig stille ind i hans sind og havde set lidt. hun havde ikke været brutal, og der var ingen der havde opdaget noget fordi hun havde været så langt ude i kanten
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 16:53:42 GMT 1
Sai så på det flyvende bundt tøj og tog t-shirten. han sagde "n-nej det gør ikke noget" han fik uvilkårligt et billede i hovedet af pigen i t-shirten men rystede det hurtigt af sig imens han tog den på. han så på hende og sagde "jeg hedder for resten Sai" for at være venlig
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 18:10:36 GMT 1
Angel blev stående og kiggede ind i væggen, hun prøvede at forstille sig så hun kunne få t-shirten til at flyve hen til ham, og da han så endelig tog fat i den slappede hun mere af, hun var ved at få godt styr på det alt sammen, og det var hun utrolig glad for. "godt" sagde hun med et stille smil. nu havde den jo nok også været vasket en del gange, men sidste gang hun havde haft den på havde hun været uden for i regnen, og var endt her nede i varme rummet, en af lærene havde fundet hende og haft noget tøj med hende. den var blevet hængt til tøre her nede og var bare aldrig kommet op igen. Angel fornemmede at han var påklædt, eller at han i hvert fald havde fået t-shirten på men vidste stadig ikke om hun turde vende sig, men da han præsenterede sig vendte hun sig rundt "Angelina Nicole Lauritzen" sagde hun og sendte ham et rigtigt venligt og imødkommende smil "om du så kalder mig Angel, Angie, Nic eller Nicole må du selv om" ´hun smilte stadig og kunne mærke at hun rødmede en smule igen.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 18:21:03 GMT 1
Sai smilede venligt til Angelina og sagde "dit nav er pænt og passer godt så tror jeg vil kalde dig Angel" han smilede stadig men rødmede svagt da han havde sagt det. han håbede han ikke havde sagt noget forkert eller for meget da han gerne ville lære hende at kende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 18:27:07 GMT 1
Angel kiggede på ham, og smilte venligt til ham, og kiggede ned i jorden da han kommenterede hendes navn, "jeg blev unfanget i Los Angeles, derfor hedder jeg Angelina" sagde hun med et smil og kiggede på ham. hun lagde hoved på skrå og smilte til ham. han var faktisk rigtigt sød
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 18:31:16 GMT 1
Sai smilede sødt til Angelina og sagde "indtil videre synes jeg virkelig at du passer godt til dit navn hvis jeg have lov at være så fri" han sagde ikke noget om at han faktisk ikke havde nogen ide om hvor han var blevet undfanget og født henne af men han ville ihvertfald forsøge at finde en måde hvorpå han ville kunne forklare hvad der var galt med ham ud over hans evne
|
|