|
Post by Sai Mardek on Aug 8, 2008 21:20:44 GMT 1
Sai smilede da Angel kyssede ham på kinden og sagde "okay" han ville ikke spørge mere om det og han spurgte heller ikke da hun så sig omkring som om nogen skulle komme. han kyssede hende på panden kærligt men kort og uden at gøre andet end at se ind i hendes øjne og smilede kærligt til hende
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 9:36:28 GMT 1
Angel kiggede på ham, og sendte ham et smil. hun ville godt ha snakket videre om det, men hun tænkte at det nok var bedst at hun ikke fortalte ham nogét om hendes planer lige nu. hun ville ikke skræmme nogle, eller noget. ikke endnu.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 9, 2008 13:53:27 GMT 1
Sai sendte hende et smil igen men selvom han var nysgerrig ville han aldrig drømme om at presse hende til noget hun ikke havde lyst til. han vidste ikke hvad de kunne snakke om og var fuldt ud tilfreds med bare at side her med hende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 13:24:56 GMT 1
Angel kiggede bare på ham, og sendte ham et smil, og vidste slet ikke hvad hun skulle sige eller gøre, så hun følte sig ldit forkert igen, og sad bare og kiggede ud i rummet. hun følte sig klart forkert.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 10, 2008 13:48:46 GMT 1
Sai smilede stadig til hende engang imellem men følte de nok ikke rigtig kunne gøre meget mere sammten lige foreløbig men han havde alligevel ikke lyst til at gå fra hende for han følte sig virkelig godt tilpas sammen med hende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 13:52:10 GMT 1
Angel kiggede på ham, - "jeg bliver nok nød til at gå nu" sagde hun med en rolig stemme og rejste sig og gik
//out
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 10, 2008 14:14:03 GMT 1
Sai så på hende og sagde "okay" hvorefter han og rejste sig og gik ud af kælderen imens han tænkte over hvad han nu skulle lave
//out
//tråd slut
|
|