A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 18:37:54 GMT 1
Angel kiggede kærligt på ham. og lagde bare let hoved på skrå. hun så kærligt på ham, og vidste ikke rigtigt hvad han forventede at hun ville sige, han så bare nysgerrigt på hende, og hun havde ikek rigtigt ngoet at sige, men hun sagde intet, hun smilte bare. "men er her ikke lidt varmt??" sagde hun spørgende og kiggede på ham, hun lagde hoved let på skrå.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 18:53:13 GMT 1
Sai smilede let undskyldende og sagde "jeg er vekselvarm lige for tiden så jeg har det bedst når det er varmt for mig" han havde tænkt sig at gå med hende hvis hun valgte at gå sin vej for han havde samlet nok varme til at kunne gå rundt uden varme i to timers tid
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 19:02:27 GMT 1
Angel kiggede på ham, og sendte ham et skævt smil. "vi kunne jo gå op på et værelse og hygge og så kunne du holde varmen under en dyne" sagde hun med et smil, og kyssede ham igen kærligt på munden
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 19:09:00 GMT 1
Sai smilede kærligt og sagde "bare det er sammen med dig er jeg glad" han gengældte kærligt ksset og lagde sin ene hånd i hendes nakke blidt og nussede hende der. han ville ikke stoppe før hun ville
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 19:11:06 GMT 1
Angel nussede ham kærligt i håret, og smilte så kærligt til ham, "jamen jeg har heller ikke lyst til at gå" sagde hun stille og kyssede ham igen på munden. hun satte sig helt op på ham, og kom itl at sætte sig sådan at hun sad lige oven på hans underliv. Angel registerede det ikek til at starte med, men sendte ham bare et smil
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 19:16:44 GMT 1
Sai smilede kærligt til hende og sagde "så vi to" han lagde ikke mærke til hvor hun sad lige med det samme og da han gjorde forsøgte han bare at ignorere det men til sidst rykkede han sig lidt så hun burde bliv klar over det
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 19:33:10 GMT 1
Angel smilte og mærkede at han ryggede sig, hun rokkede lidt på ehndes underliv bare for at tirre ham "hvad så smukke skal jeg flytte mig" sagde hun med et frækt smil og lænte sig ned over ham og begyndte at kysse ham igen. stadig lidt ligeglad med hvor hun lå.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 19:42:26 GMT 1
Sai smilede mod hendes læber og holdte kysset lidt inden han brød det og sagde "nej syntes bare du lige skulle vide hvad du sad på smukke" han kyssede hende kærligt på munden bagefter og havde ikke spor imod at hun blev sidende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 19:46:57 GMT 1
Angel kiggede på ham, og rokkede lidt igen. hun vidste hvor hun sad, men hun vidste også at hun ikke vejede så meget så hun troede ikke at det var et problem- "du må sige til hvis jeg er for tung" sagde hun med et smil og et lille grin, og kyssede ham så igen, mens hun nussede ham i håret og nakken
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 19:48:37 GMT 1
Sai smilede og sagde "det er ikke noget problem overhovedet" han gengældte kysset og holdte det imens han selv rokkede sig lidt. han nød virkelig alt ved hende og synes bare hun var den skøneste overhovedet
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 19:59:26 GMT 1
Angel smilte og lænte sig ind over ham, og overroste ham med kys hun puttede sig ind til ham. hun holdte det sidste kys hun havde givet ham, så slap hun for at sige noget, hun vidste heller ikek hvad hun skulle sige
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 20:12:37 GMT 1
Sai smilede og trykkede hende blidt ind til sig imens han gengældte kysset. han var helt blank for ting at sige og spørge om så det her var fint nok for ham og så længe hun ikke gjorde noget så ville han heller ikke gøre andet
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 20:19:40 GMT 1
Angel puttede sig bare ind til ham, og mærkede at han trykkede hende ind til sig, mens hun også trykkede sig ind til ham. Angel smilte og kyssede, og holdte kysset, længe, så længe hun overhoved kunne.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 20:29:09 GMT 1
Sai holdte kysset og gengældte det. han ville holde det så længe som overhovdet muligt og nød bare at trykke hende blidt ind til sig imens hun selv trykkede sig ind til ham også. han nussede hende blidt i nakken efter lidt tid
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 20:40:27 GMT 1
Angel forsatte med kysset og trykkede sig tættere ind til ham.
(ingen kreavitet)
|
|