|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 20:43:03 GMT 1
Sai holdte kysset og holdte hende tæt ind til sig i noget tid inden han brød det og spurgte "har du det ikke varmt?" han smilede kærligt til hende og strøg hende blidt over kinden imens han ventede på hendes svar
((forståeligt kan jo ske))
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 20:48:23 GMT 1
Angel så på ham., og kyssede ham let og da han så brød kysset kiggede hun på ham. "jo men jeg har bare ikke lyst til at gå fra dig" sagde hun stille og kiggede på ham, og sendte ham et roligt smil.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 20:53:14 GMT 1
Sai smilede og sagde "hvem sagde noget om at gå?" han kyssede hende blidt på munden men stoppede så hun kunne få lov til at svare ham hvis hun ville det og ellers kunne hun jo bare kysse ham igen
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 21:00:31 GMT 1
Angel så på Sai og sendte ham et venligt, rart og kærligt smil. "jamen her er bare så varmt" sagde hun stille og kiggede på ham
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 21:13:20 GMT 1
Sai smilede til hende og sagde "der er jo andre måder at køle af på. men du behøver ikke vælge dem hvis du ikke har lyst" han var glad for hende og ville ikke forsøge at få hende til noget hun ikke havde lyst til. han kyssede hende kort men kærligt på munden
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 21:18:13 GMT 1
Angel kiggede på ham og satte sig op og så kærligt på ham. "ja der er måden at smide alt tøjet på" sagde hun med et frækt glimt i øjet, selvom det nok ikke var det hun regnede med at han havde lagt op til
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 21:20:36 GMT 1
Sai smilede frækt igen men han rødmede også for han havde ikke helt regnet med at hun ville sige det sådan. han sagde "du skal kun gøre det hvis du har lyst for jeg vil ikke have du gør noget du ikke har lyst til" han så hende ind i øjnene og smilede kærligt til hende og nussede hende blidt på kinden med en hånd
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 21:27:00 GMT 1
Angel kiggede på Sai, og sendte ham et frækt blik og rødmede så over hele hoved "jeg tror ikke jeg tør" sagde hun stille og kiggede smilende på ham. hun regnede med at det var hvad han geren ville, men hun vidste det ikke, hun sad bare og smilte til ham, og kyssede ham kærligt på munden igen
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 9, 2008 10:43:10 GMT 1
Sai gengældte kysset inden han vrød det og sagde "du skal ikke gøre det hvis du ikke har lyst eller ikke tør" han kyssede hende blidt på munden kort for lige at høre hendes svar og smilede bare kærligt til hende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 9, 2008 14:14:36 GMT 1
Angel kiggede på ham og sendte ham så et kærligt og rart smil. hun puttede sig ind til ham, og krammede ham helt tæt ind til sig. "mange tak" sagde hun med en blid og sød stemme. og puttede sig så bare ind til ham. hun kyssede ham ikke lige nu. hun puttede bare
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 9, 2008 14:30:06 GMT 1
Sai smilede kærligt til hende og puttede bare sammen med hende. han nussede hende blidt på kinden imens men gjorde ikke andet end at se ind i hendes øjne. han ville bare ligge der sammen med hende indtil hun ville andet
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 9, 2008 14:46:14 GMT 1
Angel forsatte med at putte. hun var helt vild efter at putte, ja hun vidste ikke ngoet bedre, hvert fald ikke lige nu. hun puttede sig ind til ham, og gav ham så et lilel kys på munden. men hun vidste ikke hvad hun skulel sige, selvom hun vel nok burde sige et eller andet
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 9, 2008 15:16:55 GMT 1
Sai smilede kærligt til hende og nussede hende på kinden imens han nød at putte sammen med hende. han hviskede kærligt til hende "jeg elsker dig" han holdte blidt om hende og var bare glad
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 9, 2008 15:36:31 GMT 1
Angel stoppede helt op, og blev helt stiv i hele kroppen, og kiggede så på Sai. "du e-e-elsker mig!?" stammede hun. hun kunen ikke forstå det. mest af alt fordi de lige havde mødt hinanden, det var da alt for tidligt til den slags var det ikek??
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 9, 2008 15:39:58 GMT 1
Sai nikkede kort og så på hende. han kunne godt forstå hvis hun syntes det var hurtigt men han ville altså ikke skjule noget for hende overhovedet. han håbede bare ikke hun syntes det var for hurtigt og ellers måtte han vel bare vente på at hun syntes hun var klar
|
|