A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 9, 2008 15:43:52 GMT 1
Angel satte sig op og kiggede på ham. han nikkede. jamen de havde jo ikke kendt hinanden, mere end et par timer. Angel trak sig lidt væk fra ham og kiggede så blot over på ham
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 9, 2008 15:47:43 GMT 1
Sai så på hende og blev liggende. han ville ikke gøre hende yderligere utilpas end han havde gjort i for vejen så han sagde heller ikke noget. han så bare på hende og kunne vel egentlig kun håbe på at hun ikke løb sin vej eller noget andet i den retning
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 13:16:18 GMT 1
((huske på at en post minimum skal fylde 3 linjer.. XD))
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 16, 2008 18:58:59 GMT 1
(sorry Kira)
Angel kiggede blot på ham et par gange, og ville allerhelts putte sig tilbage ind til hans favn, men pludselig virkede det også underligt, og Angel havde slet ingen ide om hvad hun skulel gøre af sig selv. Angel sad lidt og kiggede over på ham, og vidste ikke hvad hun skulel sige eller gøre. hun bed sig i underlæben, og var forsat stille.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 16, 2008 19:01:25 GMT 1
Sai satte sig op og så på Angelina og regnede med at han havde ødelagt enhver chance hos hende så han rejst sig og sagde "tror nok jeg.. hellere må gå" han begyndte langsomt at gå forbi hende hen mod døren da han regnede med hun gerne ville være alene. han anede ikke hvad han skulle gøre eller sige ud over det
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 17, 2008 11:00:13 GMT 1
Angel rejste sig op og gik over til ham og tog fat i ham og slog så armene omkring ham "nej pleas bliv" sagde hun stille og kiggede ikke på ham, hun stod bare og holdte om ham. hun vidste godt at hun var underlig. hun vidste godt at hun var dobbelt visende og så meget mere, men hun vidste endnu ikke helt hvor hun stod her i livet
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 19, 2008 14:38:45 GMT 1
Sai så på hende og vendte sig rundt inden han holdte om hende og sagde "skal jeg nok hvis du siger det" han var glad for at der stadig var en chance for at være venner med hende selvom hun var underlig så var det ikke værre end at han kunne holde det ud
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 21, 2008 11:17:41 GMT 1
Angel stod bare og lagde så armene forsigtigt om ham, som om hun var bange for at han ville forsvinde for hende. Angel krammede ham, og da hun opdagede at han ikke abre forsvandt holdte hun lidt bedre fast om ham. "tak elskede" sagde hun stille. meget stille og næsten som en mumlen, hun troede ikke på at han havde hørt noget, og hun vidste heller ikke om hun gerne ville have at han skulle høre noget
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 22, 2008 9:26:37 GMT 1
Sai så på hende og smilede lidt inden han kyssede hende på munden ganske blidt. han vidste ikke helt hvordan hun ville reagere på det men hvis han havde hørt rigtigt så ville hun have alt andet end noget imod det. han trykkede hende blidt ind til sig for at mærke at hun var der og havde ikke lyst til at slippe hende selvom han ville gøre det hvis hun ville fri
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 23, 2008 14:10:27 GMT 1
Angel sad bare stille i hans favn og var glad for kysset. hun smilte bare stille, og vidste ikke hvad hun skulle gøre nu. hun forsat bare med at sidde i hans favn, og kramme ham ind til sig. hun lagde hoved ind mod hans bryst og kunne mærke hans plus. nogle ville tro at det er hjertet man kan høre, men det er faktisk plusen
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 23, 2008 14:36:15 GMT 1
Sai smilede og holdte hende ind til sig imens han holdte om hende. han havde ikke lyst til at slippe hende og ville virkelig ikke have at noget ondt skulle ske hende fremover
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 23, 2008 14:54:32 GMT 1
Angel kiggede kort op på ham, og lagde så hoved på skrå. hun kunne mærke at hun var ved at få det varmt igen, men lod som intet. Angel kunne også mærke at det virkede som om der var en der var på vej mod dem, men hun skubbede og så det til side, hun ville ikke tænke på noget andet lige nu.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 23, 2008 15:06:27 GMT 1
Sai smilede til hende og holdte bare om hende. han anede intet om at der muligvis kunne komme nogen når som helst for han kunne ikke høre nogen fodtrin. han ville nok også ha været ligeglad så længe der ikke kom nogen ind til dem så ville han være glad men nok ikke afslappet
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 24, 2008 10:22:20 GMT 1
Angel var på en måde nervøs. hun kunne mærke hendes hjerte hamre og rykkede sig fri af Sais greb igen, og sad bare sammen krøllet, "undskyld, men flere flash..." hun nåede ikke at sige mere før første flash-back ramte hende, og hun krummede sig endnu mere sammen "de voldsomme" sagde hun kort tid efter. der kom flere og de var hårde og voldsomme
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 24, 2008 15:51:46 GMT 1
Sai så på hende og nikkede bare. han ville vente på at hun fik det bedre og så ellers trøste hende for han ville ikke se hende ked af det overhovedet hvis han kunne gøre noget som helst ved det overhovedet så ville han gøre det om det ud over ham selv så ville han gøre det
|
|