|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 17:00:23 GMT 1
Sai skilte let sine læber og lod sin tunge møde hendes og prøvede at lokke hendes tunge med ind i sin mund. han lukkede øjnene og var bare glad for alt der var sket lige siden han havde mødt hende ud over det at hun led af en sygdom som gjorde det svært for hende åbenbart at være sammen med folk hun holdte af
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 17:23:58 GMT 1
Angel smilte, hun lå dog stadig med lukkede øjne og nød det så utroligt meget. hun mærkede hans mund åbne sig, og hans tunge mødes med hendes. Angel lod deres tunger danse, og lege lidt, mens hun langsomt lod sin tunge gå ind i hans mund
(kreavitet XD )
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 17:26:57 GMT 1
Sai legede med hendes tunge med sin egen og nød det egentlig. han trykkede hende blidt ind til sig og nød bare a de var så tæt. han tænkte kun på hende og hvor glad han var for hende samt hvor meget hun betød for ham. han ville virkelig gå i detaljer med at skrive alt han følte for hende og så videre ned så han ikke var i tvivl når han skulle genopfriske sine minder
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 17:35:23 GMT 1
Angel lå stadig med lukkede øjne og virkelig nød det. hun smilte og ldo deres tunger lege og danse sammen. hun var glad for at hun havde mødt ham,. også selvom deres første hånds indtryk havde været lidt pudsigt, så var det vidst meget godt at hun skulle ned og hente hendes t-shirst. *jeg holder virkeligt meget af dig* var der igen en stemme der sagde inde i hans hoved. hun lod hendes tanker og følelser styre over i ham så han kunne mærke det, og hun håbede at han ikek blev bange for hende
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 17:39:34 GMT 1
Sai blev ikke overrasket af stemmen i sit hovede da det jo var hende og han var ligeglad med hvad hun fejlede for han ville ikke bare løbe fra hende uden videre. han trykkede hende blidt mere ind til sig da han mærkede hendes føleser for de var gengældt. han vidste bare ikke hvordan han skulle udtrykke dem på andre måder
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 17:43:15 GMT 1
Angel trykkede sig helt ind til ham og satte sig så overskrevs på ham, og slap kysset. "så Sai så er du fanget" sagde hun med et smil, og lænte sig forover og nussede ham i håret. mens hun kiggede kærligt på ham
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 17:50:13 GMT 1
Sai smilede og sagde "har ikke noget imod at være fanget når det er dig der har fanget mig" han lagde en hånd på hendes kind og nussede hende blidt der imens han smilede kærligt til hende. han syntes hun så gudeskøn ud lige nu men sagde det ikke
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 17:55:00 GMT 1
Angel kiggede på ham, og sad så hun havde bene hen over hans det nedereste af hans mave. hun havde bredt hendes kjole ud, så hun ikke sad på den, og nussede ham igen kærligt på kinden. "så det godt det er mig der har dig fanget" sagde hun med et smil og kyssede ham let på munden.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 18:00:58 GMT 1
Sai smilede og sagde "havde det været andre havde jeg kæmpet imod" inden hun kyssede ham. han gengældte kysset og holdte det. han lagde armene om hende uden at trykke hende ind til sig
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 18:07:52 GMT 1
Angel ville ha sat sig på igen, men da han trykkede hende ind til sig, kunne hun ikke lade være med at glide ned over ham og forsætte med at kysse ham, og holde kysset. hun smilte kærligt og varmt til ham, og de ord hun ville ha sagt kom aldrig frem
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 18:10:02 GMT 1
Sai så på hende og smilede kærligt og vrmt til hende. han syntes det så ud som om hun avde noget at sige og spurgte "noget du vil sige?" han var bare virkelig glad for at hun var så tæt på ham lige nu og at de var sammen
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 18:16:03 GMT 1
Angel kiggede på ham og forsatte med at kysse ham, men da han så brød det, så smilte hun til ham. "ikke hvsi jeg bare for lov til at kysse dig" sagde hun med et roligt, kærligt og varmt smil. hun var ved at være godt varm, og havde det en lille smule for vamt, men hun sagde og gjorde intet
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 18:22:39 GMT 1
Sai smilede og sagde "nu bliver jeg jo rigtig nysgerrig søde Angie" han smilede kærligt roligt og varmt til hende og man kunne tyeligt se nysgerrigheden i hans øjne. han syntes hun så ud til at have det varmt og spurgte "har du det varmt? skal vi gå et andet sted hen?" han ville ikke have hun fik det dårligt om det så var af varme eller af kulde
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 18:29:26 GMT 1
Angel kiggede på Sai, og lagde hoved på skrå og kiggede kærligt på ham. "jamen vær du bare, det" sagde hun med et kærligt smil og kyssede ham igen lidenskabeligt på munden, hun puttede sig ind til ha, og kunne se og næsten mærke hans nysgerrighed. hun smilte stilel for sig selv. Da han så spurgte ang hendes temeratur så satte hun sig op. "ja jeg har det rimeligt varmt, men ved bare ikke hvor vi ellers skulle gå hen" sagde hun stille og kiggede igen kærligt på ham
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 18:32:20 GMT 1
Sai smilede og sagde "så er jeg det indtil videre" han så på hende og var stadig utroligt nysgerrig omkring hvad hun dog havde villet sige men han ville ikke spørge mere. han var sikker på hun nok skulle sige det når hun ville. han smilede kærligt til hende og sagde "vi behøves ikke gå nogen steder hvis du ikke vil og jeg tror ikke vi risikere at andre end pedellen kommer herind og det sker nok ikke foreløbig"
|
|