A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 9:52:04 GMT 1
Angel så på ham og rødmede endnu mere, og følte lykken boble endnu mere inden i sig, hun følte sig lykkelig og det var helt specielt da han gengælte hendes kys på kind og så kyssede hun ham så på munden. hun lukkede øjne, og nød kysset og følelserne som rasede i hendes indre.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 9:56:16 GMT 1
Sai så på hende og smilede skævt. han blev overrasket over kysset på munden men gengælde det og trykkede hende blidt ind til sig imens han nød kysset. han havde ikke lyst til at slippe hende lige nu og ville bare sidde her sammen med hende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 10:03:22 GMT 1
Angel puttede sig ind til ham, mens hun nød kysset, hun holdte blot kysset, hun ville ikke rykke sig, turde ikke bevæge sig, hun ville ikke ødelægge denne dejlige stund for hende.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 10:08:10 GMT 1
Sai holdte hende tæt ind til sig uden at bryde kysset og uden at ville det. han nød stunden og ville bare have den til at forsætte så længe som muligt imens han tænkte på hvor dejlig og skøn hun var. han havde kun hende i tankerne lige nu
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 10:13:24 GMT 1
Angfel puttede sig ind til ham, og kunne slet ikke fatte hvor heldig hun var. hun sad bare der og kunen nyde øjeblikket. hun putede sig ind til ham og smilte bare lykke. Angel holdte kysset og sad stadig med lukkeed øjne
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 10:16:33 GMT 1
Sai nød kysset og holde det. han ville ikke bryde det hvis han kunne undgå det og ville bare side her med hende så længe som muligt. han var glad og følte at hun nærmest gjorde ham over lykkelig bare ved at være til stede. han kunne ikke forestille sig selv andre steder lige nu heller
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 10:24:49 GMT 1
Angel smilte og nød det, og vidste slet ike hvad hun skulel gøre af sig selv. derfor blev hun bare siddende og nød det. hun nød kysset og ville på ingen tænkelig måde bryde det, men vidste at hun ikke vilel for lov til at sidde sådan her meget længere, hendes sygdom, var begyndt at angribe hende igen. Angel kneb øjne sammen og træk sig så tilbage i et hurtigt ryk. hun kunen mærke syugdommen vælte ind over hende. Angel måtte ikke have lov til at have det godt for den. Angel sad bare et stykke fra Sai, og kiggede ned i gulvet
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 10:27:42 GMT 1
Sai så på hende og spurgte "hvad er der galt?" han var sikker på hun ikke havde brudt kysset uden grund og hun så heller ikke ud som om hun var i det bedste humør ligesom tidligere da hun spontant havde krammet ham. han håbede ikke at det var alvorligt
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 10:29:25 GMT 1
Angel sad stadig et stykke fra ham og en smule krøllet sammen, hun ville og kunne ikke snakke lige nu, og så gik et lys op for hende *min sygdom går amok igen* lød en stemme i hans hoved. ligenu var hun glad for hende evne selvom den sikkert ville give hende hvoedpine igen senere.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 10:35:52 GMT 1
Sai blev sidende og ventede bare på at hun fik det beedre eller idet mindste så ud til at han kunne røre hende uden hun fik det værre af det. han ville ønske der var noget han kunne gøre men regnede ikke med det. han anede jo ikke om hendes sygdom var slem eller hvad den gjorde ved hende men den var helt sikkert ikke sjov for hende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 16:33:40 GMT 1
Angel trak vejret dybt. hun havde siddet og holdt det nogle få hjerte slag, og mærkede at sygdommen igen var på afveje. Angel kiggede undskyldende på Sai. "undskyld" sagde hun så stille. hun var ked af at hendes sygdom altid ødelagde alt det godt for hende. det var så sjæent at hun var lykkelig men heller ikke det fikhun lov til at beholde,
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 16:43:19 GMT 1
Sai så på hende og sagde bare "det jo ikke din skyld... du skal ikke undskylde for noget du ikke kan gøre for" han gik hen til hende og kyssede hende blidt på kinden for at vise han ikke havde noget som helst imod hende. han var bare ked af at hendes sygdom var sådan at hun åbenbart ikke kunne gøre så meget som andre. han var dog ligeglad for han kunne lide hende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 16:49:44 GMT 1
Angel kiggede på ham og da han så kom hen og kyssede hende på kinden, kyssede hun ham igen på munden, men hun fik overbalance og væltede (med ham) ned i støvet på gulvet. hun prøvede dog at holde kysset, og kigegde så smilende på ham
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 16:54:47 GMT 1
Sai gengældte kysset men blev overrasket da de endte med at falde ned i støvet. han formåede dog at holde kysset og var ellers ligeglad da hun lod til at være okay. han lagde armene om hende og nød bare at være tæt på hende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 16:56:18 GMT 1
Angel smilte og puttede sig ind til ham, mens hun holdte kysset. hun spredte let hendes læber og lod hendes tunge forsigtigt glide hen over hans læber, og gjorde den stille fugtige.
|
|