|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 22:02:14 GMT 1
Sai smilede og sagde "jeg vil gøre alt for ikke at gøre det Angie" han løj ikke. han havde tænkt sig straks efter det her at smutte op og skrive sin mening om Angelina ned så han ville have det på papir til næste gang hans hukkomelse endte på nul punktet. han ville ikke glemme hende hvis han kunne undgå det
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 22:12:18 GMT 1
Angel smilte og krammede ham så. det var rimelig spontantsk, og det kunne hendes sygdom ikke lide, den gav igen med et par flashbacks, så hun lige klemte lidt hårdere som et lille spjæt, men hun kunne ikke gøre for det, det var bare altid noget at hun ikek reagere voldsommere end det hun gjorde. Angel trak sig tilbage så hurtigt hun kunne og slog blikket ned "undskyld, mange gange undskyld" sagde hun igen og trak sig nogle flere skridt baglends
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 22:14:52 GMT 1
Sai blev overrasket over krammet men gengældte det. han tog sig ikke af at hun kom til at kramme lidt hårdere da han regnede med det var på grund af hendes sygdom. han kendte den godt nok ikke men han regnede ikke med at un ville gøre sådan med vilje og sagde "det gør ikke noget Angie. på ære"
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 22:17:24 GMT 1
Angel turde dog ikke gå tættere på ham, heller ikek selvom han sagde at det ikke gjorde noget. hun var så bange for at gøre ham fortræd. hun hadede at gøre nogle hun var begyndt at holde af fortræd. hun vidste ikke ngoet være, og hun vidste hun kunne ha gjort noget endnu være. hun stod bare med bøjet hoved, og så begyndte tårene stille at trille og hun sank helt sammen der på gulvet. hvorfor skete det også så forbandet ofte for hende. og hvor var hendes storebror og Night når hun skulle bruge dem. Angel var ved at gå helt fra hinande, men hun gjorde hvad hun kunne for at holde sig samlet.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 22:25:03 GMT 1
Sai gjorde ikke noget før han så Angelica begyndte at græde. han rejste sig og satte sig på knæ foran hende og krammede hende beroligende og blidt ind til sig. han kunne ikke se andre græde og det her havde tit hjulpet hans søster når hun græd så han håbede det også galt andre
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 22:27:34 GMT 1
Angel forsatte med at græde og lod ham kramme hende og denen gang var sygdommen ikke så slem, hun bekæmpede den voldsomt som altid. hun sad bare stille og græd lydløst og puttede sig ind til ham. "tak" sagde hun så meget stille, og forsat bare puttede sig ind til ham.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 22:41:00 GMT 1
Sai smilede til Angelina og holdte forsat om hende imens han sagde "det var så lidt Angie" han ville ikke have hun græd og ellers ville han gøre hvad hun kunne for at hun ikke skulle gøre det. han hadede at se folk græde og især ikke folk han syntes om
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 7, 2008 22:44:11 GMT 1
Angel gjorde hvad hun kunne for at holde tårene igen, og derfor efter meget kort tid stoppede hun helt med at græde, og så kiggede hun på ham, og lige i hans øjne. de var faktisk meget kønne, og pludselig mærkede Angel en følelse hun slet ikke var klar over at hun havde. Angel lagde hoved let på skrå og kiggede smilende på ahm
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 23:01:01 GMT 1
Sai så på Angelina og msilede til hende. han undrede sig over hendes smil og spurgte "hvorfor smiler du sådan?" han så hende i øjnene og lagde selv hovedet på skrå ligesom hun havde bare spørgende. han vlle virkelig gerne vide hvad hun tænkte på lige nu
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 9:29:45 GMT 1
Angel opdagede hvor tydeligt hendes smil havde været og rødmede så en smule. "ikke for noget" sagde hun med en let antydning af rødmede, men samtidet så smilte hun også bare roligt til ham. hun mærkede følelserne boble inden i hende. deet var nogle helt nye følelser for hende og det var lidt underlit men også rigtigt rart.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 9:33:30 GMT 1
Sai smilede og sagde "du ser sød ud når du rødmer" han tænkte ikke rigtig over at han stadig holdte om hende og ville nok også være ligeglad hvis han gjorde indtil hun fik nok af at sidde sådan for det ville han nok ikke. han så hende i øjnene og var generalt bare glad for at de overhovedet havde mødt hinanden selvom det ikke havde været det bedste førsehånds indtryk
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 9:38:13 GMT 1
Angel kiggede på ham, og rødmede blot endnu mere, men hun puttede sig endnu mere ind til ham. hun kunne rigtigt godt lide at sidde sådan. hun sendte ham et smil. "den slags må du jo ikke sige, så rødmer jeg jo bare endnu mere" sagde hun med et smil, og et flovt ud tryk, men hun havde det godt som hun sad, sådan i hans favn. det var rart og betrykkende, ikke så trygt som Night, men Night var også blevet som en storebror for hende
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 9:42:01 GMT 1
Sai smilede og sagde "det bliver du kun sødere af" han nød at sidde sådan sammen med hende og ville nok gøre det indtil hun ikke gad det mere. han havde ihvertfald ikke tænkt sig at rykke sig før hun gjorde det og var glad for at hun var i bedre humør igen
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 9:45:31 GMT 1
Angel kiggede på ham, hele hendes krop smilte og boblede af den lykke følelse hun følte inden i. hun smilte og nød synet af ham. Angel slog blikket ned, hvordna var det hun tænkte og følte. hun kunne slet ikek finde ud af det, og kiggede så på ham. "mange tak" sagde hun stille og gav ham et lille kys på kinden
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 8, 2008 9:48:03 GMT 1
Sai smilede varmt til Angel og blev ret overrasket da hun kyssede ham på kinden for det havde han faktisk ikke regnet med men han havde intet imod det. han gav hende et blidt kys på kinden til svar da han ikke rigtig vidste om det var okay at give hende et på munden
|
|