|
Post by Sai Mardek on Jun 11, 2008 12:11:57 GMT 1
Sai smilede og sagde "godt det ikke var kaffe så" han kunne dårligt forestille sig hvad der ville ske for April med en kop kaffe med al den koffein der var i det stads. han ville aldrig selv kunne finde på at drikke det men var ligeglad med om andre gjorde det
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 11, 2008 12:43:28 GMT 1
"Tro mig, det er ikke kun kaffe.. Mere alt med sukker," forklarede April. Hendes smil blev bare større og mere optimistisk. Hun syntes at se verden på en hel anden måde, og alt virkede lyserødt. Hun var ikke høj, det var såmend bare et ekstremt sukkerchok. Apil kørte en hånd gennem håret, og rettede sig endelig op, helt uden at skade sig selv.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 11, 2008 19:45:11 GMT 1
Sai så på April og spurgte "hvor mange tabletter var det lige du tog der egentlig?" han var ikke sikker på hvor let påvirkelig April var af sukker men hvis hun kun havde taget en var det nok en del. han regnede dog også med hun havde mere krudt at fyre af nu
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 11, 2008 20:10:14 GMT 1
April så uskyldigt op mod loftet.. "Øhm.. To, måske 4.." hendes stemme var helt klart tydeligere end den havde været for bare ti minutter siden, og selvom hun stadig så kvæstet ud, var hun langt mere vågen. Det glad, milde smil var tilbage og hun havde det som om intet kunne stoppe hende.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 11, 2008 20:30:21 GMT 1
Sai så på April men uden at vide hvad han skulle sie. han var glad for hun lod til a være mere frisk men sukker alene kunne jo ikke holde hende gående ret længe. han håbede bare ikke efter effekten af sukkeret ville ramme lige så pludseligt som det havde gjort med de positive effekter
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 12, 2008 22:06:19 GMT 1
April så sig omkrig, for til sidst at rette sine grønne øjne mod Sai. Hun følte sig hverken træt eller frisk, hun havde bare en glad fornemmelse. "Du blev lidt stille," sagde hun så. "der er ikke noget i vejen, vel?" Hun kunne ikke gøre for det, hun havde en ide om at når folk blev stille, var de endten nedtrykte, trætte eller også kede de sig som bare pokker.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 16, 2008 18:54:36 GMT 1
Saå så på April og virrede lidt med sin tunge igen og sagde "ved bare ikke hvad vi kan snakke om så bare rolig der ikke noget galt med mig" han var helt ærlig omkring det og ville have smilet hvis ikke det var fordi han var ret sikker på hun ville blive lidt bange for ham hvis han gjorde det
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 16, 2008 19:40:59 GMT 1
"Åh.." April smilede skævt. Hun havde je heller nogen ide om hvad da skulle snakke om. Istedet rettede hun opmærksomheden mod en edderkop der brøvede at kravle op på hendes sko. Forsigtigt tog un den op i sin hånd, og betragtede den. "Fin, er den ikke?" sagde hun fraværende. Hun havde haft mange specille dyr, men en af hendes yndligs var en fugleedderkop hun fik da hun blev 11, den hed Hugo.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 16, 2008 19:47:56 GMT 1
Sai grinede lidt og sagde "lige nu ligner den sådan set bare noget spiseligt" han trak undskyldende på skuldrene for at vise at han ikke mente noget ondt med det for hun lod til at holde af edderkopper og lige nu var han jo nærmest ligesom en slange så den edderkop var nu mere noget spiseligt end et muligt kæledyr
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 16, 2008 19:55:02 GMT 1
"Ikke nogen skumle tanker.. Så garenter jeg dig kronisk hovedpine!" kom det fra April, der beskyttende knugede den lille edderkop ind til sig. Hun smilede stadig. "Ellers må u passe på at du ikk bliver angrebet af millioner af små edderkopper der spiser dig når du sover." Aprils fantasi var tydeligvis flyvsk, hvilket altid lod til at hjælpe hende igennem dårlige dage.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 16, 2008 19:56:57 GMT 1
Sai grinede og sagde "bare rolig. jeg har spist og i gennemsnit spiser en person altså otte ederkopper om året imens de sover" han ventede på hvilken reaktion den viden ville give April og håbede at den ikke blev for slem en reaktion da det jo ikke ville være spor sjovt for nogen af dem hvis det skete
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 16, 2008 20:16:24 GMT 1
"Det ved jeg godt," lød det fra April. Hun havde løsnet grebet om den lille ederkop, og den kravlede nu rundt på hendes råndryg. "Men det er jo ikke med vilje - altså, nok er jeg ikke bange for edderkopper, men det er altså ækelt at sluge dem - specielt når man sover"
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 17, 2008 8:08:09 GMT 1
Sai trak på skuldrene og svarede "ja det er det vel" han så på edderkoppen lidt inden han sagde "jeg tror den kan lide dig" og smilede skljult. han var ret sikker på at hvis edderkoppen var bange for hende ville den væære pilet afsted nu for at komme væk fra hende men det gjorde den jo lige netop ikke
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 18, 2008 20:19:04 GMT 1
"Det må være fordi den ve at jeg ikke vil mase den.." sagde hun stille, før hun forsigtigt lod edderkoppen komme ned på jorden igen. Den løb hurtigt hen ad gulvet, og forsvant i mørket. "Eller også ar det noget at gøre med mine hemmelige dderkoppe evner, der gør mig uimodståelig overfor de stakkels dyr," påpegede hun med et grin.
|
|