|
Post by Sai Mardek on Jun 6, 2008 23:26:47 GMT 1
Sai kunne ikke lade være med at grine over det April sagde og sagde kort efter "du ville nok være en god nymfe" men man kunne tydeligt høre selvom stemmen var hæs at han ikke mente det alvorligt. han lagde mærke til at lokalet var blevet noget mørkere når det kom til varme så han kunne vide at der enten var blevet koldere eller mere støvet og koldere var det ikke blevet så det var støvet. han så på April og var bare glad for at have mødt hende
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 6, 2008 23:39:18 GMT 1
"Den bedste!" udbrød hun sarkastisk. "Løbende rundt som en meget letpåklædt, elegant skabning der bruger al sin tid på at se skrøbelig ud." Det var ydeligt at hun ikke mente det, den klare stemme dryppede næsten af ren sarkasme. "Jeg tror nu jeg holder mig til mit skrigeri og min umådeligt dårlige humor." fortsatte hun. Det var helt rat ikke at være omgivet af et eller andet slæng, som hun var før hun kom til skolen. Dengang ville ingen lade hande ude af syne i mere end 10 minutter, før de troede hun var stukket af.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 6, 2008 23:44:40 GMT 1
Sai smilede og lod som om han forestillede sig April let påklædt mens han bare gjorde det for at drille. han sagde "du er da fin som du er nu så lad bare være med at lege nymfe. det giver kun problemer" han drillede ende men det var tydeligt han ikke gjorde det for at være ond og at han mente hvad han sagde. han syntes hun var fin som hun var
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 6, 2008 23:52:19 GMT 1
"Den dag du ser mig på den måde, er den dag alle i hele verden vil elske mutanter - det sker aldrig!" sagde April med et grin, mest af alt for at understrege det for sig selv. Hun var helt klar over hvordan Sai havde ment hvad han sagde, og hun kunne jo kun sige at hun var helt enig. Aldrig is sit liv, kunne April finde på at gøre sig selv til grin på den måde.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 0:02:51 GMT 1
Sai grinede lidt men hæst dog uden at sige noget. han vidste ikke hvad han skulle sige lige nu. han havde ingen ideer omkring noget at sige. han så på April men vidste stadig ikke hvad han kunne sige
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 7, 2008 0:14:40 GMT 1
April sad selv og tænkte lidt over hvad hun skulle sige. "Det er rart at se, at du også kan grine," sagde hun med et mildt smil. Det var en af de ting hun elskede; at gøre folk glade, om det så kun var for et lille stykke tid. Hun følte sig altid så godt tilpas. Lille April rettede igen på den måde hun sad. Denne gang rykkede hun sig helt hen til en væg, som hun nu lænte sig op af, skævt overfor Sai.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 0:20:11 GMT 1
Sai grinede lidt inden han sagde "den dag jeg ikke kan grine er når jeg ser noget helt utroligt stygt" han var alvorlig men stadig glad hvilket også kunne ses på ham. han var i et rigtig godt humør siden han havde mødt April og det havde han godt lagt mærke til selv
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 7, 2008 0:40:09 GMT 1
April trak på skuldrene. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle svare, og hendes energi var helt i bund. Hun var selv overrasket over at have holdt så længe. Det havde trods alt været en hektisk dag, først at finde sig selv på en sofa i et helt fremmed hjem, så at kværne et par 6 øl for derefter at komme til det her sted. Ikke så underligt at hun var i så godt humør, alligevel. "Hvad laver man egentligt her, ud over at bo og gå i skole?" spurgte hun Sai, bare for at forhindre en muligvis pinlig tavshed.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 0:56:39 GMT 1
Sai sad og tænkte lidt inden han svarede "har jeg ikke nået at finde ud af endnu" han var selv sartet for ikke så længe siden og han rengnede med at April godt kunne regne det ud på grund af den måde han sagde det på. han ville ellers hvis hun ikke havde forklare det mere direkte
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 7, 2008 1:08:15 GMT 1
"Oh," lød det fra April. Hun havde virkelig håbet at nogen kunne fortklle hende om stedet her, da hun ikke vidste ret meget om det, men hun orkede virkelig ikke at blive ved emnet - skoler havde aldig været hendes stærke side. "Så du har altså heller ikke været her ret længe?" det var ikke så meget et spørgsmål, nærmere en konstatering.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 10:31:42 GMT 1
Sai smilede lidt men det kunne ikke ses og svarede "begyndte kun for nogle dage siden så har ikke lært stedet at kende så godt" han prøvede virkelig at lære stedet at kende da han gerne ville vide hvilke muligheder der var af ting man kunne lave og indtil videre havde han ikke den store lyst til det han havde sset
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 7, 2008 21:28:49 GMT 1
April nikkede. "Oh," sagde hun, med et stæng af skuffelse i stemmen "Så er vi to," Hun havde virkelig håbet på at kunne få noget at vide om det her sted. Nå, det var jo ikke livets undergang. Smilet vendte hurtigt tilbage il Aprils læber. Hun var sikker på at hun nok skulle få noget at vide, som tiden gik.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 21:43:38 GMT 1
Sai nikkede svagt men sagde ikke noget. han vidste ikke hvad han kunne sige lige nu men var glad for at April lod til at være den type som ikke tog tingende så tungt som andre kunne finde på at gøre det. han så på hende og tænkte over hvad de mon kunne snakke om
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 7, 2008 22:24:10 GMT 1
Igen følte April en akavet stilhed snige sig ind, og hun brød sig ikke om det. "Well, lige meget hvad - hvis der ikke allerede er gang i det her sted, skal der nok komme det! om det så er det sidste jeg gør," udbrød hun, are for at få en samtale i gang. Hun hadede stilhed, og lige meget hvor dum hendes egocentrerede kommenar var, var den bedre end total stilhed.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 22:30:03 GMT 1
Sai grinede og sagde "bare du gør stedet sjovere er jeg glad April" han ville gerne se stedet med mere gang i den men vidste ikke om det kunne lade sig gøre indtil videre men han håbede dog på at det ville ske og gerne så hurtigt som mulgit. han hadede nemlig at kede sig næsten lig eså meget som han hadede det tidspunkt han ville glemme alt igen
|
|