B751...NAT
Elev
Evne: Manipulation med sten
|
Post by B751...NAT on Aug 8, 2008 9:40:46 GMT 1
B sad påtrappen og døre og vinduer var åbn så vinden kunne komme ind og lade ham se folk mkring sig, han sad der så høj og bleg som han nu er med sin guitar i hånden uden at spille eller noget sad bare med den mens hans hvide øjne blegt kgede lige ud, blinde som de nu var, han hade hvide jokingbukser på og en hvid skjorte
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 8, 2008 9:52:43 GMT 1
Angel havde skiftet stil. det vidste hun godt, hun havde gjort det helt bevidst for at vise overfor Nigle at hun altså kunne være en del af gruppen, også selvom han ikke troede det. hatten var nu mere bare fordi hun var Nigles halv søster, men det var der ingen andre der vidste, og så den sød ud til hende. Angel havde taget en lårkort nederdel og et par størmper der gik hende til lårene. der var sløjfer bag på. hun havde en stram top på, uden løs jakke ud over. det gad hun ikke, men hun havde dog et løst bælte hængende omkring hendes hofter. Angel trådte ud på trappen og så ud over den. der skete intet spændende på skolen. Nigle var ingen steder at finde, og det irretede hende at han igen bare sådan var forsvundet fra hende. Angel opdagede at hun ikke var alene. men sagde intet
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 8, 2008 9:57:10 GMT 1
B hunne se noge i vinden og pluselig tog vinden til omkring hende og snorede et par gange rund om hend så vinden kom fra alle sider å han lige fik set hvordan hun så ud før den lagde sig til e mild brise igen han kigede op til hende ogsagde "godeftermidag" rolit og venligt med hans meget dybe stemme
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 8, 2008 10:02:53 GMT 1
Angel kiggede blot på ham, hun mærkede godt vindene men lod som intet, hun havde en fornemmelse af at de ikke ville hende noget ondt. Havde han dog gjort det uden for skolen så havde hun ikke reageret så venligt. Angel kiggede rundt og så på ham igen, og satte sig så et stykke fra ham på trappen "God efterminddag" sagde hun stille og trak knæende op under sig, hun kunne bedst lidt at sidde helt sammenkrøllet. men havde hele tiden kontrol så man intet kunne se.
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 8, 2008 10:06:35 GMT 1
han kigede stadig ikke på hende med sinne øjne men stift ud i lufen og spurgte venligt og roligt " hvad farveer dit hår??" et spørsmål som hn tit stiller for at finde noget ud af omkrin hvad farver personer går rundt med og sådan noget, og så prøver han også at minde sig selv om hvordan de få farver han har setser ud i stædet for kun hvid og sort, vinden blev ved med at komme fra forskelige vinkler ind på den pige som sad længere oppe af trappen så han kunne se hende
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 8, 2008 10:40:07 GMT 1
Angel kiggede på ham, og mærkede igen at vinden mærkede på hende. hun smilte lidt af det, og lod den mærke alt det den ville. - "lyst, men der er blå bånd i" sagde hun stille. hun pillede lidt ved den ene snoning. hun tænkte lidt på Nigle, og skubbede ham så væk. hun kunne ikke bruge alt sin tid på at tænke på ham. han tænkte jo langt fra hele tiden på hende
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 8, 2008 10:43:20 GMT 1
han nikkede langsomt o sagde "hvad er så dit navn..." og vinden slog lie oigennem mhelde rummet en gang så alt blafrede en smulde og så tilbage til en rolig brise mens vinden omkring ende stadig kom skiftevis fra lle retninger
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 8, 2008 10:45:32 GMT 1
Angel kiggede frem for sig, og sukkede så stille, hvorfor kunne han ikke holde sig fra hendes tanker, det var det eneste hun ikke ville have at han blandede sig i, og så gjorde han det alligevel uden selv at vide det. Angel kiggede på fyren, og sendte ham et roligt smil. "Nicole" hun var begyndt at bruge hende mellemnavn igen. hun var holdt op med at stole på folk omkring hende. ligesom da hun kom til skolen.
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 8, 2008 10:51:06 GMT 1
han smilde roligt og sagde "det hed en af minnelæger også... fantastisk sjovt at mennesker altid vil kontrolere andre" han vr gået igang med at tænke tilbage på sin fortid... så han ille muligvs blive let iriteret og påvirket af alt
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 8, 2008 10:55:02 GMT 1
Angel sad stille, og svarede ikke rigtigt. hun tænkte tilbage på de første dage hun var på skolen. hun havde været skræmt, og utryg ved alt. hendes sygdom havde banket alt igennem, og hun havde gjort hvad hun kunne for at undertrykke den. nu brugte hun i stedet hendes sygdom til noget godt. Angel kiggede på fyren igen - "hvad hedder du??" sagde hun så spørgende og kiggede blot på ham. hun gad ikke kommentere på det med at hun hed det samme som hans ene læge, eller det med at mennesker altid vil prøve at manipolere og styre alting, fordi for tiden var hun præcist på samme måde. hun manipolerede, og styrrede ting hun ikke kunne lide.
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 8, 2008 10:58:44 GMT 1
han smilde ikke mere og vende hovdet i hendes retning så de vide øjne så imod hendes og han sagde "mit navn er B, hvad er det som gør dit til en renblodet siden du også er her?" og ventede roligt på svaret
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 8, 2008 11:03:32 GMT 1
Angel kiggede på ham, og alligevel så hun ikke rigtigt på ham, men det var jo ikke noget han kunne se. hun kiggede lidt på ham og da han så spurgte hende var hun lige ved at grine. *Det en lidt indviklet sag B, men som du nok kan høre så er jeg god til at gå ind i andres hoved* stemmen var en lille pige stemme. en lille og meget fin, uskyldig pige stemme, som slet ikke kunne hæftes sammen med den pige hun var længere. det var en stemme hun normalt brugte før folk havde set hende, for at skræmme
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 8, 2008 11:06:22 GMT 1
han nikkede roligt"efiktivt, men kan give bagslag hvis man kigger i de forkerte stæder i hjernen hos nogen jo" han syndes ikke det gjorde noget hun snakkede til am gennem ankerne så længe hun ikke læste hvad der var sket med ham
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 8, 2008 11:08:54 GMT 1
Angel kiggede stadig rundt i hans hoved, hun gjorde det som refleks til at se om de havde noget hun kunne bruge imod dem. hun vidste at hun også kunne sende næsten ulidelig smerte, men hun havde ikke prøvet så meget af det af helt endnu, "det giver ikke bagslag for mig, det handler bare om at have set det hele før." sagde hun stille. og det vidste hun at hun mere elelr mindre havde. der var altid nogle ting hun ikke havde set før, men hun havde set mange af de slemme ting verdenen kunne finde på at gøre
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 8, 2008 11:15:52 GMT 1
"der e nogen som kunne blive akresive hvis du læser nogen hemmelige ting... som for eksempel hvis du kiger tilbage i min fortid er der altid mulighed for jeg for et tilbageslag og måske ved et uheld sprænger et par blodkar" sagde han koldt, hvis han så et mærkeligt ansigtsudtrk eller hørte hnde refarere til noget fra hans fortid ville han uden tøven skære ogen blodåre op på hende... ingen skal gøre sådan noget imod ham...
|
|