B751...NAT
Elev
Evne: Manipulation med sten
|
Post by B751...NAT on Aug 9, 2008 19:39:50 GMT 1
B lagde en hinde af luft over bræket så det ikk kunne lugtes og sad stadig stille mens en rolig vind førte over hende og en rolig hånd agtig ting agede hende over håret mens han stadig bare sad o spillede
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 19:48:11 GMT 1
Angel rykkede sig, hun brød sig ikke om lugten og hun brød sig ikke om at han ae hende. hun kunne ikke helt finde ud af det, og rykkede sig lidt mere
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 9, 2008 19:50:25 GMT 1
hånden tog efter lidt tid fat i hendes hår og han stoppede musiken og sagde " glem alt du så i mit hovede, det er det bedste råd jeg kan give dig for ikke at få uvenner"koldt og ligeglad begynde han at løfte hende op i håret
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 20:03:07 GMT 1
Angel mærkede ham, og mærkede minderne, og mærkede så han løftede hende op. - "av av av" mumlede hun, mens hun med hånden tog fat i hendes hår for at sørge for at de ikke blev revet af. "stop!! jeg kan ikke selv kontrollere det" hendes stemme var vred igen, og hun havde ikke lyst itl at starte forfra endnu engang
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 9, 2008 20:07:15 GMT 1
hånde løsnede grebet og han sagde"hvis du ikke ar kontrol over hvad du gør hvorfor prøver du så, en dag gør du det på en som ikke tilgiver så let som jeg gør og det kan skade dig seriøst meget mere end jeg nogensinde vil kunne gøre" han kigede ikke over imod hende men sad breog kigede på sin guitar ov overveede at spille videre på den
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 20:09:37 GMT 1
Angel mærkede at han løsnede grebet og kiggede på ham, og himlede med øjne og var glad for at han ikke kunen se det. - "jeg forstår ikke hvad du mener, jeg så intet i dit hoved" løj hun og hun vidste at det lød overbevisende "og de minder jeg fik fat i, var ikke min skyld" sagde hun med en rolig stemme
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 9, 2008 20:15:16 GMT 1
grebet slap og lod hende dumpe ned og han sagde "det ændre intet hvilke minder du andt, de var alle personlige og hvis man spørg vil man for det meste kunne få det afvide uden grund"han rejste sig og gik ove til hende og rækte en hånd til at hjælpe hende op "men er renblodet er en renblodet så jeg kan tilgive dig det mens han smilde sødt og roliggt og lod guitaren lige på trappen
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 20:17:32 GMT 1
Angel kiggede på ham og rejste sig op uden hjælp af han hånd- - "ja ja," mumlede hun stille for sig selv og kiggede på ham, *han forstår ikke* tænkte hun stille, men sørgede for at der ikke var andre der kunne høre hende og så gik hun
//out
|
|
B751...NAT
Elev
|
Post by B751...NAT on Aug 9, 2008 20:19:01 GMT 1
han grinde koldt og gik tilbage til guitaren o spillede videre på den
//out
|
|