|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 13:25:58 GMT 1
Efter hendes råben rejste han sig op rasende, hvordan kunne hun råbe sådan noget af ham? Vidste hun ikke hvor meget han ønskede at der ikke skulle ske hende noget. "hvem siger jeg bliver slået ihjel?" hvæste han af hende, mens han holdte sit råberi nede, men kort efter begyndte det råb som han havde haft holdt nede. "Jeg ønsker ikke at udsætte dig for den fare, som jeg selv kommer til at få! Jeg ønsker ikke at se dig skadet! Du ville ikke kunne klare dig! råbte han af hende og hans ører var lagt bagud. Hans katte lignede tænder kunne ses og vreden i hans katte øjne. Han virkede som en kat man lige havde tråd over halen. ,
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 13:34:06 GMT 1
Angel var rasen og det kunne mærkes. hele atmosfæren blev trykkende, og en smerte begyndte at borre sig ind i Nights hoved. normalt ville hun ikke skade folk hun holdte af, men Night havde gået over stregen. - "du tror ikke på at jeg kan passe på mig selv!?" råbte hun. hele hendes evne havde næsten sledet sig løs. hun var rasen og smerten hun sendte mod ham blev voldsommere, men heldigvis mærkede hun intet selv. hun var bare rasen og kiggede på ham. - "jeg er ikke nogen svag lille killing som du tror!!" hun angreb ham på steder hun på en måde vidste gjorde ondt, og billeder fra hans fortid borrede sig ind i hendes hoved, hun kunne tydeligt se alle billederne og minderne han havde fra sin fortid. det gjorde hendes dårlig, men adralinen fra raseriet gjorde at hun stadig stod
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 13:41:40 GMT 1
Nigle tog sig til hovedet, smerten hang i hans hoved. Billederne, lydende, lugtende og følelserne kom til ham. 'Se der! Et misfoster!. Billedet af hans første kærlighed kom igen og han kunne høre dem alle. 'Det var din skyld! Du fik hende til det! Morder!'. Nigle kunne ikke klare det. Skylden for hendes selvmord fik han, ikke de andre som havde mobbet ham. Han kunne igen lugte den gift som hans forældre havde lagt i hans mad. Deres hænder, som de havde taget kvæletag på ham med. Deres hadefyldte øjne. "Angel, Stop det!" råbte han, mens han øjne var lukket. Tårerne kæmpede sig ud, men han holdte dem igen.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 13:46:51 GMT 1
Angel var vred og rasen. på en og samme gang, og nu begyndte også hendes egen barndom at bænde sig igennem og billederne fløj igennem hendes hoved. hendes far der brændte hende dag efter dag, slog, sparkede, prøvede at slå hende ihjel, de fremmede og tankerne, ordene og lydende. hun kunne høre og mærke Nights hjerte, og puls. Pludselig blev alt sort for Angel. hun var røget ud over afgrunden. hun stod ikke længere på jorden, hun svævede tvye centimeter over jorden og kiggede på Nigle. - "og du siger Jeg ikke kan passe på mig selv" sagde hun hårdt. hun var stadig rasen, men et flash back. det af hendes far der prøvede på at slå hende ihjel med kniven. han jagtede hende, fik slået hende ud. hun fandt sammen på jorden, hendes håndled var forstuvet og så brækkede hun sig. hendes mave krampede sammen igen og igen til der ikke kom andet end gul mave syre med op. Angel begyndte at græde. hendes sygdom havde fået alle minderne med sig. den havde gravet og fundet en masse minder, og pludselig var de blandeet sammen med Nigles hun vidste ikke længere hvad der var hendes egne minder.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 13:58:11 GMT 1
Nigle kæmpende med sig selv for ikke at græde og da det pludselig stoppede følte sig tom og kunne mærke en stærk lugt af bræk i hans næse. Han åbnede øjnene og så Angel, der lå tårer i hans øjenkroge. Han gik usikker på benene hen til Angel, han lagde en hånd på hendes skulder. "Undskyld" sagde han roligt og lagde sine arme om hende, forsigtigt og blidt. Der kom et blidt kram, selvom bræklugten ikke var til at holde ud og hans mave begyndte at røre på sig. Han tog hende op i hans arme. Han bar hende og gik lidt usikker udenfor ved balkonnen, satte hende på stolen, stille og roligt, mens han selv vendte sig imod balkon muren og satte sig stille ned og nød den friske luft og håbede hans mave ville falde ned igen.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 14:05:06 GMT 1
Angel mærkede Nights store stærke armen tage fat omkring hende og bære hende, og hun ville egentligt modsige sig, prodestere, og være på tværs, men lige nu havde hun alt for få kræfter til det. hun var helt flad for energi. hun vidste at det ikke var godt hvis de kom i en rigtigt kamp, men havde det ikke været mod Nigle så havde hun måske bedre kunne holde til det., - "mit liv har aldrig været nemt..." sagde hun stille og trak vejret dybt og sank en lille klump. hun så billeder af en pige som hang i en galge, og mærkede de varme følelser skylde ind over hnde. hun var sikker på at det var hendes eget minde. hun havde ingen ide om at hendes og Nights minder var blandet sammen. "jeg har altid kunne passe på mig selv, så det tror jeg godt jeg kan i fremtiden" sagde hun stille og kiggede ikke på Night. den kolde, men friske luft gjorde godt. det klarede hendes tanker.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 14:09:38 GMT 1
Nigle lyttede til hende, men begyndte først af snakke igen efter lidt tid. "Jeg ved det ikke rigtigt.." sagde han roligt med en træt stemme. "Hvis du finder lederen, uden hjælp af evner og snakker med ham om det, bliver optaget, så må jeg bare acceptere det" sagde han roligt, det var hans måde at teste hende på. Hun vidste jo ikke at han var lederen.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 14:16:01 GMT 1
Angel kiggede på ham, og mærkede hans stilhed. hun var selv stille, mens minderne vivlede rundt i hoved på hende, det var lidt forvirrende, men hun satte sig selv for nok at få styr på dem, og sat dem i en rigtigt række følge. fordi lige nu vivlede de bare forvirret og forkert rundt. Angel kiggede på Night da han snakkede til hende. - "det kan jeg ikke, fordi..." Angel bed sig i læben. "min evne har allerede gjort alt for mig. du er en del af gruppen men du er også dens leder" sagde hun stille og så afmålt på ham. hun ville se hans reaktion. og så gik det op for hende, at hvis det minde havde forvildet sig ind i hendes hoved, hvilke af hans andre minder havde så ikke også forvildet sig der ind. Angel bed sig i læben. hårdt, så hårdt at det begyndte at bløde en smule, men det kunne Angel ikke tage sig af lige nu. lige nu var der for mange ting der skulle på plads først
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 14:20:23 GMT 1
Nigle kunne ikke lade vær med at grine lidt. Det gjorder lidt ondt i kroppen, så det var kort. De tårer som havde siddet i hans øjenkroge fandt ud. Han tørede dem væk. "Ja, sådan er det" sagde han stille og så ned i jorden. Det var virkelig dejligt med den friske luft. Han kom så til at hoste lidt, da den væmmelig lugt kom i hans næse igen.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 14:31:15 GMT 1
Angel så kort på Night og så ned i jorden. - "undskyld, det var ikke min mening at skade dig, du gjorde mig bare så gal" sagde hun stille, og kunne mærke at hendes mave rørte på sig da hun mærkede lugten endnu engang, men hun lagde også mærke til at der var kommet nogle for at tørre det op og fjerne det. uheldigt for dem, men rart for Night og Angel. Angel kiggede på Night. - "hvorfor valgte du at blive leder??" sagde hun spørgende og kiggede undrede og nysgerrigt på ham
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 14:36:04 GMT 1
Nigle kom med et suk, men der var et smil på hans læber. "Fordi at der ikke var andre som kom først?" sagde han halvt grinede, men det gjorder ondt, så han stoppede igen. Han var træt og når træthed var over ham endte det kun med en ting. Han forvandlede sig og faldt om. Der lå nu en sort kat, med blå halsbånd, med skiften Nightmare. K18's halsbånd til Nigle, hun troede var en helt almindelig kat Han var bevidstløs og sov stille.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 14:43:39 GMT 1
Angel skulle lige til at sige noget da Night forvandlede sig og besvimede. Angel forstod ham godt, hun var også selv meget død for energi, men hun tog sig alligevel sammen. hun rejste sig lidt usikkert på benene og gik så over til katten, og smilte stille, og løftede den så op i hendes armen, og begyndte at bære den mod hendes værelse hvor han kunne få lov til at sove i fred og ro, og kom i tanke om den gave hun ville ha givet ham i et stykke tid og smilte
//out (for begge??)
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 21:23:08 GMT 1
|
|