A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 11:52:19 GMT 1
Angel kiggede bare stille op på Nigle, og da han så krammede hende ind til sig, smilte hun og trak vejret lidt lettet, han var meget beroligende for hende. og hun følte sig meget tryg i hans nærværd. - "hvornår skal Night Walkers igen på opgave??" sagde hun spørgende. hun vidste at han ikke brød sig om det, men hun var nød til at vide hvornår han var ude og der var nogle af de andre i gruppen hun kunne snakke om at blive optaget så han ikke ville opdage noget før det var for sent (hun ved ikek at han er lederen XP )
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 11:58:24 GMT 1
Nigle så overrasket på hende. Han slap hende i krammet og så på sit ur. Det var ved at blive sent, men han skulle derud inden at han skulle sove. Han tog der ud ved morgenmad og blev der til omkring aftensmad og tog der ud om natten igen inden han sov. Men enkel nat kunne vel ikke skade? "Ved ikke, men skal møde der op imorgen" sagde han roligt og smilte til hende.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 12:01:53 GMT 1
Angel kunne godt mærke at han slap hende og hun kunne ikke lide det. hun satte sig op og kiggede på ham. det var der vel intet at gøre ved, alle skubbede sig allgievel fra hende når de fandt ud af hvem og hvad hun var. hun havde bare troet at Night var anderledes, men det var han åbenbart ikke. - "hvor er der ude??" sagde hun og så nysgerrigt på ham, med deet mest uskyldige blik hun kunne komme med. hun vidste at hun var god til at skjule sig bag masker og facader, men hun var nervøs fordi Night kendte hende rigtigt godt efterhånden, så hun var i tvivl om han kunne opdage hende eller
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 12:06:13 GMT 1
Nigle kunne ikke lade vær med at smile grinende over hendes nysgerrighed og uskyldighed, som han kunne se var noget hun spillede. "Det er en hemmelighed" sagde han og grinte lidt. "Kun medlemmer af Nightwalkers ved det" sagde han roligt, men halvt alvorligt. Han klørede stille sit hår og slukkede sit ur, så halen og ørerne kom igen. Hans gule øjne, med den ene med en lidt anden farve og ar over. Den lignede sig selv igen.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 12:15:41 GMT 1
Angel kiggede på ham, og var ikek så glad for at han kunne se hendes uskyldighed var fake, og hvad endnu være var at han skjulte stedet for hende. hvordan skulle hun nu kunne blive medlem uden at han fandt ud af noget. Angel pillede lidt ved kanten af hendes kjole - "hmm, okay da.." sagde hun stille og da han så blev sig selv lyste hun op i et smil. han var så sød sådan der. hun kunne slet ikke lade være med at smile, og nussede ham blidt på halen
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 12:22:56 GMT 1
Han fulgte stille hendes bevægelse og spinde stille over nussen ved hans hale, den svingede lidt i spidsen. "Hvorfor er du så interesset i Nightwalkers? Ønsker du at blive medlem?" spurgte han i en alorlig tone, da han huskede hvad hun havde sagt kort før hun havde været faldet i søvn. Sætningen hang stadig lidt i ham.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 12:32:57 GMT 1
Angel nussede ham stadig videre og kunne godt lide den spinden der kom fra ham, den var så beroligende og dejlig at høre på. hun smilte, hun var glad for at han var hendes bror. Angel kiggede op da hun hørte det alvorlige i hans tonefald - "Der er mange der snakker om banderne, og da du kender NightWalkers så var det nemmere at spørge dig" sagde hun med rolig stemme. hun vidste at hun var en god løgner, og dette var jo også sandheden. hun fortalte ikek det hele, men det var så tæt på sandheden som hun turde bevæge sig lige nu
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 12:38:58 GMT 1
Nigle troede på hende, han nikkede forstående. Han vidste jo ikke om hun havde fundet det ud hos de andre via hendes evner. "Ja okay, men det svarede ikke på mit andet spørgsmål" sagde han og så på hende. Hun havde sådan set prøvet at undgå at svare på om hun ønskede at blive medlem, hvilket han ikke ville give hende lov til.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 12:41:46 GMT 1
Angel kiggede stille på ham, men sagde intet. hun nussede ham stadig og kiggede så ned på hans hale igen, og fulgte hendes hånd og hans hales bevægelser på skift. hun ville ikke kigge ham i øjne lige nu. det turde hun ikke, hun følte at han kunne læse hende som en åben bog, selvom nogle andre vilel mene hun var en bog med en god og kræftig lås på
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 12:45:44 GMT 1
Han kunne ikke lide hendes pludselig stilhed. "Angel? Ved du hvad du sagde inden du sov?" spurgte han, mens hans ene øre lagde ned og han stoppede med at spinde og halsen var stille igen. Den bevægede sig ikke længere, da Nigle var fyldt med bekymring og nervøstit.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 12:49:05 GMT 1
Angel stoppede lige så brat med hendes bevægelser som Night havde gjort. hun rørte ham ikke længere, hendes hånd hang bare stivnet i luften et stykke over hans hale, som om den hvornår det skulle være var klar på at nusse ham igen hen over halen. Angel kiggede ikke op på, hun lukkede øjne. - "nej" sagde hun til sidst og sukkede så uhørt, og tog endnu en dyb indånding, men hun havde en meget god ide om hvad hun havde sagt, hun havde tænkt meget over det, og det undrede hende ikke at hun havde snakket om det.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 12:55:53 GMT 1
Nigle så bare på hende og kom med et suk og gled sin hånd igennem sine to blå lokker, som fjøl kort og landede over hans øjne. "Du sagde: jeg vil være en del af nightwalkers" Nigle så igen på hende efter havde set oppe i loftet da han sagde det. "Hvorfor?" spurgte han ud i det blå efter et stykke tid.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 12:59:51 GMT 1
Angel så stadig ikke på ham, men da han fortalte hvad hun havde sagt trak hun vejret hurtigt ind og holdte det længe. meget længe, og så pustet hun langsomt ud. - "øh.. det.. tja.. altså..." Angel kiggede stadig ned på hendes hånd, der var faldet ned i hends skød *hvorfor sløver trætheden altid på min koncentration* en tanke skød igennem hendes hoved, men hun sørgede for at Night ikke kunne høre den. hun ville ikke have mere ballade lige nu. - "jeg bryder mig bare ikek om at du laver alle de ting alene" sagde hun så til sidst. og det var faktisk sandt. hun kunne ikke lide alene de ting som Night rendte rundt og lavede. Angel vidste godt at han kunen passe på sig selv, men hun var stadig nervøs
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 13:05:33 GMT 1
Nigle lagde hovedet på skrå mens han lyttede til hendes forklaring. Han nikkede forstående og lagde en hånd på hendes hovedet og nussede hende stille. Hans ører sad stadig på hver sin måde og hans hale begyndte stille at røre på sig igen. Han var stadig fuld af bekymring, men det gjorder ham glad at høre sådan noget, men han tænkte indeni sig selv at han ville personligt gøre sådan at hun ikke kom med i banden.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 9, 2008 13:09:30 GMT 1
Angel sad stille og opfangede så en smule af hans tanker. hun rejste sig op og kiggede på ham. - "det kan du ikke mene!!" udbrød hun og kiggede anklagende på ham "hvordan vil du have mig til at være her på slottet og bare vente på dig, mens du er ude og lave ballade, ja tilmed måske blive slået ihjel!!" Angel kiggde på ham, og hun var slet ikke glad. hun var sur, ophidset og bekymret, hendes hjerte begyndte at hamre, hun ville ikke kunne holde til at han blev slået til plukfisk og hun ikke kunne hjælpe ham. det kunne han ikke forlange af hende
|
|