Mitch
Elev
Evne: Halv menneske og halv albino tiger
I alone, the great white hunter, i march untill the dawn brings me rest!
|
Post by Mitch on Aug 6, 2008 23:46:07 GMT 1
" åh.. jamne det gør bestemt heller ikke noget, jeg spiser generalt ikek sammen med de andre " grinte han varmt, da de havde mødt hinanden havde det også været til en ret sen aftensmad dagen før. Han smilte varmt og kunn ikke holde sit store smil tilbage da han så hendes strittende morgenhår og lænte sig stille ind over hende igen og holdt hende drillende nede og gav hende et kys " nu ikke så hurtigt, vi har mindst en time endnu " grinte han
|
|
Candy Sweet
Elev
Evne: ?True sight?.
What do you meen it ain't Scottish? If it ain't Scottish it's crap!
|
Post by Candy Sweet on Aug 7, 2008 12:20:47 GMT 1
Candy smilte "Ja, det så jeg jo" svarede hun drillende. De havde jo begge nyt et lidt sent måltid dagen før. Da Mitch 'holdt' hende nede lo hun mildt "Ej hold nu op!" grinede hun "Har du nogen andelse om hvor lang tid det tager at lægge den fuglerede jeg kalder for hår ned?!" beklagede hun sig leende, men blev liggende nede. "Men hvad fanden. Jeg kan alligevel ikke gå ud på gangen uden at blive set, før alle andre er gået til morgenmad" sagde hun så med en sarkastisk 'nej hvor uheldigt' stemme.
|
|
Mitch
Elev
Evne: Halv menneske og halv albino tiger
I alone, the great white hunter, i march untill the dawn brings me rest!
|
Post by Mitch on Aug 8, 2008 13:52:14 GMT 1
Han smilte drillende " desuden klær det dig, du ser meget mere dyrisk og vild ud "[/grinte han med et drillende stort tandsmil der plottede hans, for hans fjender, ubehageligt spidse tandsæt. han smilte stille til hende " du kan jo betale dig til at jeg slipper dig, eller tage kampen op? " sagde han med et grin og spidsede drillende læberne
|
|
Candy Sweet
Elev
Evne: ?True sight?.
What do you meen it ain't Scottish? If it ain't Scottish it's crap!
|
Post by Candy Sweet on Sept 9, 2008 11:22:48 GMT 1
Candy smilte leende og rystede lidt på hovedet i puden. "Du er tosset" sagde hun storsmilende og begyndte drillende at kæmpe imod ham "Men tro ikke at jeg giver op så let!". Hun viste godt det var håbløst, da han var langt størrer, tungere og stærkere end hende, for ikke at tale om hendes totale mangle på alt der mindere om kamp teknikker. Men det var jo direkte proportionelt med at hun kun en gang havde været i reel kamp, og der havde hun ikke engang været 15.
|
|