Sammy Reich
Elev
Evne: Skabe portaler
The cake is a lie!
|
Gåtur
Jun 17, 2008 21:29:43 GMT 1
Post by Sammy Reich on Jun 17, 2008 21:29:43 GMT 1
Sammy humpede rolligt igennem baghavens bede og buske mens hun nysgerrigt så sig omkring. Det var sku noget af et sted det her alligevel! Stort, prangende også havde de bare K alt her! Det eneste der manglede var en ordning til ugelige rationer af smøgere til halv pris. Selv var hun lidt af et syn i hættetrøje, skatersko, hængerøvsbukser og stokken som hun støttede sig halvtungt til. Det var tydeligt på hendes gang at hun havde rimelig svært ved at holde balancen på sit venstre ben. Hun stoppede op og lod stokken hænge i bukserne, mens hun tænte en smøg og så sig lidt omkring mens hun tog et par sug. Det var sku ikke helt dårligt det her! Om end, så var det bedre end gaden eller hos Günter og Olivia!
|
|
|
Gåtur
Jun 17, 2008 21:37:05 GMT 1
Post by John Smith on Jun 17, 2008 21:37:05 GMT 1
John kom gående, han gik bare i sit normale tøj, den store sorte trøje, hans store jeans der blev holdt oppe med et bælte, et par kondisko, og hans klap for øjet, han sukkede og tog en smøg op, en dum vane han var ved at få, det var bestemt irreterende, han sukkede og gik videre, hanså hen på pigen, stoppede og kiggede bare på hende, tog et væs af smøgen, og smed den så, han havde kun taget det ene væs, og alligevel smed han den.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Gåtur
Jun 17, 2008 22:07:30 GMT 1
Post by Sammy Reich on Jun 17, 2008 22:07:30 GMT 1
Sammy så kort på drengen og smøgen han smed. Hun 'gemte' stokken bag sig. "Spild af god smøg" kommenterede hun halv tørt og tog endnu et sug af sin egen. Enten havde den gut røven fuld af penge og ellers var han wannabe ryger bedre kendt som 'fest ryger'. Tsk, folk der røg fordi alle andre gjorde det eller fordi de troede de var seje. C'mon! De skulle spare sig besværet og gi' deres smøger til nogen der VIRKELIG havde brug for dem. Nogen så som hende selv! Hun ville ikke kalde sig kæderyger, og hun havde enlig heller aldrig prøvet at holde op, men det kunne snilt blive til en halv pakke om dagen.. Ooog måske lidt mere!
|
|
|
Gåtur
Jun 18, 2008 11:07:42 GMT 1
Post by John Smith on Jun 18, 2008 11:07:42 GMT 1
John så på hende, [b"nej det var ikke en god smøg, det er en dum vane, og jeg burde bare holde op inden jeg bliver afhængig, han tog pakken op og smed den ned på jorden, sekundtet efter havde han trådt den i stykker, han smilte og så på hende, han tog klappen af og kort efter på igen, "hvorfor gemme stokken," han smilte lidt, som om hun ikke kunne skjule noget så indlysende for ham.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Gåtur
Jun 18, 2008 11:26:57 GMT 1
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 11:26:57 GMT 1
Sammy så lidt på smøgerne "Splid" sagde hun bare kort og tog endnu et sug af sin egen. Men det måtte han sku selv om. Mærket var ikke lige hendes forestukne men det kunne da ryges hvis der ikke var andet. Hun fnøs kort da han kommenterede stokken og trak på skulderne "Dum vane" svarede hun med et skævt smil, tog et sug og lukkede langsomt røgen ud i små ringe. "Hvorfor har du klap for øjet?" sprugte hun så roligt. Hun havde jo kunne se han ikke havde rug for det, da han løftede klappen.
|
|
|
Gåtur
Jun 18, 2008 11:32:08 GMT 1
Post by John Smith on Jun 18, 2008 11:32:08 GMT 1
John så på hende, "det holder min evne tilbage, så den ikke går amok, jeg har jo alt seende øjne, men de dur kun med to øjne, så uden der sker ulykker så har jeg klap for øjet," han tog klappen af igen, så på benet, hvis der intet var at se på overfladen, gik han bare ind i benet, han kunne se både knogler sener, samt muskler hvis han gad, og han ville gerne vide hvorfor hun gik med stok.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Gåtur
Jun 18, 2008 11:40:09 GMT 1
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 11:40:09 GMT 1
Sammy trak på skulderne "Er du sådan en slags berømthed her omkring, siden jeg åbenbart burde vide alt om dig?" sagde hun tørt og tog endnu et sug iden hun skådede den og lagde resten tilbage i pakken. Hun havde kun røget halvdelen af den, så resten kunne sagtens gemmes til senere.
Hendes højre ben var helt normalt. Det venstre derimod var underligt. Hele underbenet og foden med var fuldstændig hul, lavet af plastik. Alt fra lige under hendes knæ var en protese.
|
|
|
Gåtur
Jun 18, 2008 11:44:34 GMT 1
Post by John Smith on Jun 18, 2008 11:44:34 GMT 1
John tog klappen for øjet igen, "nej det er jeg ikke, og nej det burde du ikke, men nu spurgte du jo, og så svarede jeg ærligt, hvorimod du lyver, dit venstre ben, det er plastik," han gik lidt tættere på hende, nu stod de ikke så langt fra hinnanden, han så på hende, "hvorfor lyve," han så spørgende på hende, hun kunne nok se nu at alle hans tænder var spidse, specielt to var rent hygtænder, han virkede virkelig som et rovdyr, med øjnene, og tænderne.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Gåtur
Jun 18, 2008 11:51:38 GMT 1
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 11:51:38 GMT 1
Sammys blik blev hårdt "Hvor fanden ved..." hun stoppede sig selv. Han havde lige løftet klappen.. Det RØVHUL! Hendes mund blev til en tynd streg idet hun tog stokken i sin venstre hånd igen. Hun hævede et øjnebryn "Hva fanden snakker du om? Jeg har sku ikke løget om noget som helst, jeez styr din paranoia!" sagde hun irriteret og stirrede lidt på hans tænder. Hvad fanden VAR han? Det her sted blev bare underliger og underliger. Fandme utroligt der var gået så længe inden nogen havde opdaget mutanterne, sådan som de have øre, haler og underlige tænder. Heldigvis var det ikke svært for hende at klare sig, selvom hun knap kunne gå.
|
|
|
Gåtur
Jun 18, 2008 12:03:30 GMT 1
Post by John Smith on Jun 18, 2008 12:03:30 GMT 1
John så på hende, "jeg er ikke paranoia, desuden ser jeg alt, så jeg ved udmærket hvis jeg bliver forfulgt, og du løj jo om dit ben," han så på hende, han smilte lidt af hende, "så længe det er fysisk, så kan jeg se det," han så på hende og smilte lidt, han tog klappen væk igen, men tog den på igen, "ud over benet så har du en fræk krop, det kan man ikke tage fra dig."
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Gåtur
Jun 18, 2008 12:16:49 GMT 1
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 12:16:49 GMT 1
Sammy så på ham som om han var dum "Jeg løgn ikke en skid om noget. Du sprugte aldrig til hvorfor havde havde stok, vel smarte?" sagde hun nedladende. Hva fanden prøvede han på at opnå med det der pis han fyrrede af?! Da han løftede klappen igen var det nemt at se hvad han gloede på. Hun ændrede sit greb på stokken en smule. Da kommentaren kom blev hendes øjne som sten idet hun svang stokken mod hans ene knæhase og trak den tilbage, så hun ville rive benet væk under ham. Han skulle fandme ikke beglo hende den perverse stodder!
|
|
|
Gåtur
Jun 18, 2008 12:28:47 GMT 1
Post by John Smith on Jun 18, 2008 12:28:47 GMT 1
John undgik nemt slaget, "ikke bare kan jeg røngensyn, også fremtiden og fortiden kan jeg se, samt alt i slowmotion, jeg ved allerede hvad du gør inden du gør det," han smilte og gik mod hende, han beholdt klappen af, han smilte og så på hende, "du ville aldrig kunne besejre mig, med det ben samt min evne, det gør dig alt for hjælpeløs."
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Gåtur
Jun 18, 2008 12:43:23 GMT 1
Post by Sammy Reich on Jun 18, 2008 12:43:23 GMT 1
Sammy bed vredt tænderne sammen "Hva fanden.. Står du og truer du mig!" sagde hun vredt og satte stokken i jorden igen og satte den anden hånd i siden. Hun bedømte hurtigt afstanden mellem dem. En smule for kort, men hey det var ham der ville miste en hånd, ikke hende. Hun trådte et halvt skridt tilbage og holdt stokken lidt bagved sig. Hvis han kom for tæt på var hun den der var skredet. Han var liiiige en tand for creepy med alt det pis der.
|
|
|
Gåtur
Jun 19, 2008 9:53:42 GMT 1
Post by John Smith on Jun 19, 2008 9:53:42 GMT 1
John stå og smilte, han grinte af hende, hun var virkelig dum lige nu, "nej jeg truer ikke hjælpeløse piger, men du angreb mig jo, så måske skulle jeg overveje at sætte dig væk fra den kategori, så du er en voldsom pige," han så på hende, hun var nu lækker, desværre havde hun den der utålelige personlighed.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Gåtur
Jun 19, 2008 10:03:52 GMT 1
Post by Sammy Reich on Jun 19, 2008 10:03:52 GMT 1
Sammy fnøs sikken en nar! "Ikke en skid jeg gjorde. Hørt om selvforsvar smarte? Du beglor mig, jeg tæver dig. Basic law of natur. Men så igen... Det er jo klart du ikke ved noget somhelst om kvinder med den atitude!" sagde hun hånende "Hvorfor smutter du ikke hjem til din moar og lære lidt om blomsterne, bierne og almindelige manere!". Troed han seriøst han bare kunne glo på tøser, kommentere det! og så regne med at han IKKE fik tæv? Hvor var han dog naiv.
|
|