|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 7, 2008 18:36:43 GMT 1
Nightmare så ned af himmelen og over på Kira. Han begyndte at betragte hende lidt. Hun var jo lige så smuk som stjerne over dem. Han så væk. Hvad tænkte han dog på!? Hun var forbudt område. Han måtte heller gå... Han satte sig op. "Jeg smutter indenfor nu" sagde han roligt og begyndte at gå tilbage til sit værelse.
(( kan nå at standes ellers out ))
|
|
|
Post by Kira Angel on May 7, 2008 20:31:00 GMT 1
Hun smilte roligt frem for sig, imod himlen som dunkelt glimtede tilbage i et hav af stjerner. Ja det var smukke, meget smukke. Hun vendte roligt ansigtet imod ham, men han havde rejst sig op og begyndte at snakke om at gå. Hun kiggede forvirret på ham og sagde med undren i stemmen hvad.. nu? hu rejste sig hurtigt op, gik nogle få meter imod ham, men stoppede så op og kiggede undrende og forvirret imod ham som han gik. Hvorfor mon han sådan pludselig havde fået så travlt..?
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 7, 2008 20:36:43 GMT 1
Nightmare stoppede op og så på hende efter lidt tid. "Jeg kom bare lige i tanke om jeg skal" sagde han smilende. Det var en løgn. Men det var ikke til at hører på ham, da han havde løget i mange år. Selv vidste man kendt ham et godt stykke tid kunne man ikke mærke eller hører på ham om han løg. Han begyndte igen at gå imod sit værelse, men med lidt hurtigere skidt og forsvandt ind af en dør.
// Out
|
|
|
Post by Kira Angel on May 7, 2008 20:57:21 GMT 1
Hun smilte usikkert til ham, noget? Nu? Hun stolede på ham, regnede med at han talte sandt og smilte derfor blot usikkert og fulgte ham så med blikket da han rendte afsted. Han var nu sød at snakke med, hun rødmede svagt og rystede så på hovedet og forsøgte at klare sit hoved. Hun måtte ikke tænke de tanker, hun havde William..
OUT//
|
|