|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 16, 2008 16:12:12 GMT 1
Nightmare lyttede opmærksomt og smilende over hendes ord. Han husker da han selv havde den forelsket følelse, det var ved at være meget længe siden han sidst han havde mærket den, så han følte en mindre misundelse for hende. " Visdommen hænger jo med alderen " sagde han for sjov, halv grinene.
|
|
|
Post by Kira Angel on Apr 16, 2008 16:17:35 GMT 1
Hun sukkede kort, kunne ikke helt se det sjove i det, men lod ham grine og sagde så med en lidt mere alvorlig stemme, som ville hun havde råd fra ham af ja det er jo nok det der er problemer, tænkt på alle de ting han ikke alt må havde prøvet! Han har været med i en pest for længe siden ved jeg, har kæmpet imod krigere og er blevet udnævnt til et eller andet højt i kamphiakiet! hendes ord blev mere og mere fortvivlede, men også forklarende. Hun kunne ikke helt finde svar selv længere, der var sket så forfærdeligt mange ting her de sidste måneder, at hun ikke selv kunne holde styre på ret meget mere længere..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 16, 2008 16:24:48 GMT 1
Nightmare lod grinet falde og begyndte at tage det lidt mere alvorligt. " Du burde ikke tænke så meget på hans fortid " sagde han roligt og kløede sig lidt i håret, for at prøve at få sine egne ord til at hænge sammen. " Så vidt jeg ved er alder ikke en del af spørgsmålet om kærlighed, hans fortid er fortid, ikke nuet.. " han så op på hende for at se om hun fulgte med i hvad han sagde. " Det er nutid nu, så du skal ikke bekymre dig om hans alder, eller om hvilken fortid han har haft. Lad ham vide hvor højt du elsker ham, da jeg kan se at det ikke er lidt.. " Nightmare så på hende med et blidt blik og smil. Han ventede på hendes reaktion og svar.
|
|
|
Post by Kira Angel on Apr 16, 2008 16:31:19 GMT 1
Hun nikkede lyttende, lod så blikket falde og sagde med rolig stemme ja det er også hvad jeg hele tiden siger til mig selv! Men det er altså ikke helt så let som man siger det! Jeg vil selvfølgelig elske ham for den han er og ikke hans alder, men alderen er jo ligesom også en del af ham, ik.? hun sukkede bange, var bange for at tænke de forkerte tanker, bange for at miste sin kærlighed på grund af noget så simpelt. Hun elskede ham virkelig, det havde han ret i, og hun ønskede virkelig for alt i verdenen ikke at miste ham. Hun ville dø ved tanken om en verden uden ham..
((hehe tænkt hvis sådan en kærlighed virkelig findes..? ))
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 16, 2008 16:35:49 GMT 1
Nightmare så ned og tænkte lidt over hendes ord for at finde et svar på hvad hun fortalte. Efter lidt tid så han op på hende. "Hans alder er en del af ham ja, men ikke så vigtig en del, som den han er indeni ? " (( Det ville fanme være sjoov ))
|
|
|
Post by Kira Angel on Apr 16, 2008 16:55:44 GMT 1
Hun nikkede eftertænksomt frem for sig, vidste han havde ret, havde selv tænkt de sådan så mange gange før. Men hvordan skulle hun opføre sig foran en person der havde oplevet så meget som en pest. Havde mistet alle sine kære omkring sig og kunne intet gøre derved. Hun sukkede kort frem for sig, nikkede indforståede med det ha sagde, men tænkte helt klart på meget større ting. Hvordan skulle hun opføre sig, kunne de leve sammen, når de var så forskellige.? Hun havde mest af alt lyst til bare at bryde sammen i gråd, ved de tanker hun førte. Men holde sig ihærdigt tilbage og nikkede blot roligt til hans ord..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 16, 2008 16:58:34 GMT 1
Nightmare var ikke ret vild med hendes stilhed. Han så roligt på hende og kørte roligt en hånd aede i hendes hår. " Er du okay? " spurgte han og så meget roligt på hende, med en smule alvor i blikket.
|
|
|
Post by Kira Angel on Apr 16, 2008 17:02:45 GMT 1
Hun nikkede kort, tvang sig selv til at smile og lod så blikket vandre op imod hans igen. Han måtte kunne se at et glimt deri stadigvæk kredsede om William, hvorfor endte hun også altid i sådan noget rod.? Hun smilte roligt frem for sig, nikkede svarende og sagde så med en roligt stemme ja, det går nok! hun lod blikket vandre væk fra ham igen, ud imod de mange flotte blomster og i sikkerhed fra hans blik. Hun ville ikke snakke om det mere..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 16, 2008 17:06:55 GMT 1
Nightmare blev bekymret og hans øre lagde sig ned, da han følte at hun løg fra ham. Han kunne godt forstå det hvis hun ikke ville snakke mere om det. Det var et ret følsomt emne. "Det okay, det nok bare mig så" sagde han og tvang et grin frem. Men det lød ikke lige så munter som før, mere nervøst
|
|
|
Post by Kira Angel on Apr 16, 2008 20:44:34 GMT 1
Hun kunne havde krøbet i et musehul, hvor havde hun været ond ved ham. Hun vendte blikket imod ham igen, sukkede irriteret på sig selv og forklarede så med en lidt nervøs stemme altså det er ikke fordi at.. øhm ja jeg gider bare ikke rigtigt at snakke om det mere, det.. jeg er forvirret.. jeg har oplevet så meget her på det sidste at jeg ikke rigtigt kan finde en ende på alle bekymringerne! du må.. altså jeg ville ikke fornærme dig eller sådan noget.. jeg.. øhm.. undskyld! hendes blik farede rundt af nervøsitet og forvirring, hun var tydeligt ikke vandt til at give undskyldninger til noget som helst, men gjorde det hvis det krævede..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 16, 2008 21:01:42 GMT 1
Nightmare smilte bare til hendes undskyldning og kørte sin hånd frem og tilbage i hendes hår. "det okay" sagde han og smilte skævt.
|
|
|
Post by Kira Angel on Apr 17, 2008 10:57:23 GMT 1
Hun smilte taknemeligt til ham, nikkede takkende o sagde så med rolig stemme tak! Nå men hvad har du så lavet siden sidst? hun gik hurtigt videre til næste tale emne, da hun nødigt ville glide hen i dysterheden igen. Hun havde haft nok af de dystre tanker her den seneste tid, så nu manglede hun noget til at peppe sit humør op med..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 21, 2008 8:54:37 GMT 1
Nightmare kløede sig tænkende på håret og videre over på det ene øre. " Ikke det store.. Mødte nogle flere og snakket noget mere " sagde han med et smil og lod sine hænder ligge i hans skød. Han ville ikke røre for meget ved hende, da det virkede rimelig upassende.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 4, 2008 2:30:49 GMT 1
((hehe "røre for meget ved hende"? Det lyder perverst.. XD))
Kira smilte muntert ved hans ord, ja det var nu godt nok ikke de helt store beskrivelser, men han havde svaret og det havde hjulpet på hendes humør. Hun smilte venligt til ham, nikkede kort og svarede så med eftertænksom stemme okay.. øhm, det lyder hyggeligt! hun smilte muntert, så det var tydeligt at hun havde ment at det var meget kort beskrevet og at hun nu drillede. Hun ville se hans reaktioner på lidt drillerier, ville han blive sur eller lege med..?
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 4, 2008 17:16:07 GMT 1
(( og? x) Jeg kunne bare ikke lade vær ))
Nightmare smilte bare over det, men sagde ikke noget. Han kunne godt mærke det var drilleri, men han havde virkelig ikke lavet det store. De andre har været hyggelige at snakke med og de fleste havde vist ham en vis form for venlighed. "Jeg mødte forresten de to fyre her igår" fortalte han og smilte lidt skævt.
|
|