|
Post by Kira Angel on May 4, 2008 17:25:41 GMT 1
Hun smilte roligt frem for sig, men lod hurtigt blikket farre hen på ham da han omtalte to fyre. Hun smilte nysgerrigt og spurgte så med en vis nysgerrighed der tydeligt var at spore i stemmen to fyre, hvem..? hun kendte mange her på skolen og det af begge køn. Så kendte hun mon de to..?
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 4, 2008 17:34:36 GMT 1
Nightmare kiggede lidt underligt på hende, men det forsvandt igen. "De to som overfaldt os?" han smilte grinende, over at hun ikke rigtig havde forstået hvad han havde ment, eller også kunne hun ikke huske det? Det ville være underligt med det sår, som hun fik fra dem.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 4, 2008 17:52:02 GMT 1
Hun smilte pludselig muntert og kløede sig så i håret og svarede når ja, mødte du dem her? Hvad skete der så? hun lod intenst blikket fæstne sig til hans øjne, hun var meget nysgerrig af natur. Hun smilte nysgerrigt, afventede spændt på det han måtte have at berette om. For hun kunne tydeligt huske både dem og den skade de alt fik lavet. De var nogle ondskabsfulde mennesker, men hvor langt ville Nightmare mon ville gå..?
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 4, 2008 17:57:34 GMT 1
Nightmare grinte lidt. "De gjorder ikke noget. De fortalte mig at de bare var kommet for at undskylde og hvis jeg så dig skulle jeg sige mange gange undskyld" forklarede han og tog en smøg og fandt sin lighter frem. "De mennesker er sgu ikke rigtig kloge, hvorfor skulle en undskyldning hjælpe på det de gjorder" mumlede han små surt og tændte sin smøg. Han hørte til den del af muntanter, som hadede mennekserne.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 4, 2008 18:28:35 GMT 1
Hun smilte roligt frem for sig, så det var altså endt godt. Hun lod blikket vandre lidt rundt p de forskellige ting i baghaven, smilte roligt og vendte så igen opmærksomheden imod ham og sagde men det var da modigt af dem at komme, det må jeg sige! hun smilte roligt frem for sig. For hun var en af dem der ikke hadede mennesker, men blot hadede nogle af de gerninger de gjorde. Nogle kunne virkelig være onde af natur..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 4, 2008 18:37:53 GMT 1
Nightmare tog et sug og pustede ud af næsen og sad med smøgen i munden. "Nok fordi du ikke var der" sagde han bag smøgen, som vippede op og ned. Han havde et grinende smil på for at vise det var for sjov.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 4, 2008 19:05:58 GMT 1
Hun smilte muntert i et skævt smil til ham og svarede så med lige så stor en munterhed i stemmen ja det har du sikkert ret i! hun smilte igen muntert. Hendes blik flakkede kort hen imod hans smøg, hvorefter hun så med undrende stemme spurgte hvordan kan det være at en med kattegener i sit, ryger? Du må da kunne smage det helt vildt voldsomt, nu hvor dine sanser er så meget peppet op? hun kiggede spørgende først på ham, så kort hen på smøgen og så op på ham igen i et glimt af nysgerrighed i øjet..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 4, 2008 19:09:20 GMT 1
Nightmare kiggede undret på hende kort og smilte så skævt. "Tja.. Jeg begyndte bare at ryge, da jeg var omkring 16 og det har du vist også ret i, men jeg ryger heller ikke så meget, så det går udover sanserne" sagde han og tog et sug af smøgen og pustede ud. Han så på smøgen og grinte lidt, da han havde den i hånden.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 4, 2008 19:19:34 GMT 1
Hun smilte muntert ved hans ord og forklarede så kort og tilføjende ja, men jeg mente bare at du må da kunne lugte og smage det vildt overdrevent! hun smilte roligt frem for sig, lidt muntert og nysgerrigt. Hun interesserede sig ikke for det så meget, men noget skulle hun vel snakke om og han var ikke lige den mest snaksalige lige nu her..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 4, 2008 19:28:44 GMT 1
Nightmare grinte kort. "Kan jeg også, men har vent mig til det" sagde han smilende og tog et sug mere, inden han slukkede den. "Nok derfor jeg ikke ryger så meget, ikke?" sagde han og lagde sig ned og så op.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 4, 2008 19:37:30 GMT 1
Hun smilte roligt frem for sig, nikkede kort og svarede så med eftertænksom stemme ja du har sikkert ret! nå men, hvordan kan det så være at du fik den dumme idé at starte med at ryge? hendes stemme var nu munter og rolig, ikke det mindste bebrejdende eller anklagende. Hun var bare nysgerrig. Vinden lod hendes hår danse lidt omkring, den var dejlig afkølende og frisk.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 4, 2008 19:41:18 GMT 1
Nightmare trak på skulderne. "Man gør bare mange dumme tid som ung" svarede han og smilte skævt, uden at se på hende.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 4, 2008 20:17:04 GMT 1
Han smilte roligt frem for sig og svarede så med eftertænkt stemme man kommer igennem så mange dumme ting som ung! hun ændrede bevidst hans sætning, medminder der understregede det yderste at det var sådan det var. Hun havde oplevet mere end de fleste her og det ikke positivt ment. Hun havde oplevet verdenen på, hvor hun de færreste ville overleve. Men hun havde overlevet og det kun fordi at hun havde de venner hun havde..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 5, 2008 20:49:00 GMT 1
Nightmare grinte lidt over hendes sætning og så op på stjerner over dem. "Det er en dejlig aften. Der er kun få skyer i aften" sagde han og smilte. Han tænkte lidt over de ting han vidste omkring stjerner, dog vidste han ikke hvor nordstjernen lå. Den havde han aldrig været god til at finde.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 5, 2008 21:25:54 GMT 1
Hun smilte roligt ved hans latter og vendte så også blikket imod stjernerne. De var så sandelig smukke, fri fra skyer og blinkede på den dunkle himmel. Hun smilte drømmende frem for sig, nikkede enstemmig og svarede så med rolig stemme ja du har ret, meget smukt! hendes blik flakkede rundt på stjernerne. Fang Karlsvognen, orion og hans bælte. Tyren og mælkevognen blev hurtigt fundet og så var der Nordstjernen. Nogle sagde at det var den stjerne der lyste kraftigst på himlen, andre sagde at den hørte sammen med den store hund eller sådan noget. Der var mange beretninger om hvor den burde være, men hun var ikke sikker selv. Hun fandt altid bare den der lyste mest og så erklærede hun den for Nordstjernen. Hun smilte roligt frem for sig, fandt stjernen og smilte drømmende..
|
|