Kassandra Lycan Clarjio
Elev
Evne: transformere sig til Ulv, hun b?rer en ulve sj?l!
PunkMonster - WolfSoul. Fear!
|
Post by Kassandra Lycan Clarjio on Dec 26, 2006 11:26:00 GMT 1
Hey... Nu syntes jeg lige at jeg skulle starte et eller andet op, også var dette det første emne jeg kunne komme på... xD
Nå, anyway, jeg ville bare spørge folk om de hører noget metal, hard rock, og hvad man ellers kalder det? Og hvad er de i hører? Kom med jeres yndlings band under disse genrer og beggrund gerne hvorfor i hører det... ^^
Selv synes jeg der er mange bands der kalder sig metal, men som mest lyder som pop.. Har jeg ikk ret når jeg siger at Evanescence faktisk er nogenlunde, men de er bare for poppet til at kunne kalde metal? Poptøser er vilde med dem, men mange metal/rock fans holder sig på afstand af dem... øhm... Det var vidst et sidespor? ... Anyway, jeg vil også gerne høre jeres meninger om hvad i mener ægte metal er og går ud på.. ^^
|
|
Garret Whiteman
Elev
Evne: Fysisk St?rkere
Still burning heretics under our skies, relegion still burning inside
|
Post by Garret Whiteman on Dec 26, 2006 14:03:55 GMT 1
Jamen ja ja, det er et spørgsmål jeg kan lide!
Jo, jeg mener da at kunne kalde mig selv forholdsvis stor metal fan. Jeg lytter til mange bands der kalder sig selv metal, og selvom det ikke helt er så mange som jeg godt kunne tænke mig, er der få metal bands jeg decideret ikke kan lide (Jeg kan kun komme på tre: HIM, Metallica og Avenged Sevenfold). Først og fremmest har jeg givet mig med krop og sjæl til Iron Maiden (Og Eddie the Head, hvis nogen kender ham), men derudover er der mange gode bands, bare for at nævne de bedste: Deathstars, Cradle of Filth (jeg har været til koncert med begge ^^ - undskyld, jeg kan ikke lade være med at nævne det), Motörhead, KoRn (også selvom nogle måske ville kalde det PopKoRn) og Entombed. Derudover er der mange gode bands som jeg kun har hørt et nummer eller to af, men som jeg gerne vil lidt mere ind i: Judas Priest, Slayer, Black Sappath og Sepultura.
Og angående Evanecense, så har jeg faktisk ikke hørt noget af deres musik, men nogle af mine venner siger at det er, ganske som du siger, ret poppet, og ikke særlig godt. Jeg har hørt at det er meget ligesom Nightwish, som jeg har hørt engang, selvom jeg er gået fra det nu, mest fordi jeg syntes det manglede nosser ^^ (og fordi ham på klaveret er et røvhul, men skidt nu med det).
Altså, min konklussion af rigtig metal er bands som Iron Maiden, Black Sappath, Judas Priest og Motörhead der er rigtig metal, da det var nogle af dem der 'startede' det hele. Jeg er måske for Old School, men sådan mener jeg det altså...
|
|
Kassandra Lycan Clarjio
Elev
|
Post by Kassandra Lycan Clarjio on Dec 27, 2006 9:52:49 GMT 1
Fedt nok!! Se, det er et svar jeg kan lide :]
Nightwish, Evanescence og Within Temptation - minder meget om hinanden, ikke? .. Synes jeg ihvertfald, men WithinTemptation og Nightwish er mere værd en Evanescence... (Selvom Amy Lee faktisk ser ret godt ud.. x3)
Selv hører jeg også noget som HIM, og Deathstar (manglende cd T___T) og sådan.. ^^ Men hører nu, som en besat, Lordi!... Jeg er helt vilde med dem, selvom der ikk er meget metal over dem... d:
|
|
Garret Whiteman
Elev
|
Post by Garret Whiteman on Dec 27, 2006 21:24:22 GMT 1
Whooho, en anden der hører Deathstars! sådan skal det være (Har en Deathstars-Merchandise T-shirt på når jeg skriver dette ^^)! Jeg har heller ikke nogen af deres plader, men jeg har været til koncert med dem, jeg tror da også det tæller for noget.
Desværre må jeg sige at jeg decideret hader HIM (jeg mener: Love Metal? HVAD??!), og heller ikke syntes at Lordi er specielt godt, selvom jeg har været til koncert med dem. De er et udemærket liveband, de må man medgive dem. Nåh, ehh, anyway, jeg må hellere overlade scenen til nogen andres meninger ^^
|
|
Laren Falcon
Elev
Evne: Manipulation af 'r?' energi
|
Post by Laren Falcon on Dec 27, 2006 22:27:16 GMT 1
jeg hører en hel del.... Aerosmith, Audioslave, Beatles, Creed, Deftones, Dizzy Mizz Lizzy,Foo Fighters, HIM, Kaizers Orchestra, Kaizer Cheefs, Magtens Korridorrer, Mew, Metallica, Muse, Nirvana, Queens Of The Stone Age, Red Hot, Rock Hard Powerspray, Slipknot, og sidst men ikke mindst System Of A Down...hører også en del andet, men der er godt nok også rimlig meget punk over det.
|
|
Kassandra Lycan Clarjio
Elev
|
Post by Kassandra Lycan Clarjio on Dec 28, 2006 9:25:58 GMT 1
Respekt Laren.. ;] Lyder da godt! ^^
Garret - Kan da godt forstå din mening om HIM... Mest for piger, hah? x3 ... Ej, synes bare deres sange er utroligt smukke... Og kender mange der vidst er ret enige med mig,.. Høhø.. ^^ Og ja, Lordi er nok ikk de bedste, men jeg er altså besat af dem... Høhø...
|
|
|
Post by Steve Leonard on Jan 2, 2007 9:10:20 GMT 1
wuhui ^^ heavy metal forever! Hører en del System of a down fordi... det er godt... XD! desuden er der papa roach(selvom de også laver et par ikke metal sange) drowning pool(LET THE BODIES HIT THE FLOOR XD) lidt KoRn, ig Limp Bizkit, selvom det er lige lovligt pop agtigt... Evenesence stinker efter min mening, sorry, jeg kan bare ikke klare det der 'JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODLE' agtige noget hende forsangereen laver -__-' hva fanden er HIM nu jeg er igang??? Lordi... har hørt deres hard rock halleluja ikke andet..... RAMMSTEIN XD
|
|
Kassandra Lycan Clarjio
Elev
|
Post by Kassandra Lycan Clarjio on Jan 2, 2007 14:38:01 GMT 1
HIM Det være et finsk band der laver det de kalder 'Love Metal'. Alle deres sange handler om kærlighed, men er HELDIGVIS ikke noget med irriterende pop-ballader, men tilgengæld med død og ulykke smurt på som salt og peper... ^^ Jeg kender en del, piger, der virkelig er vilde med dem, især forsangeren Ville Valo(der skulle menes at have sexede fødder.. ) , og sådan... Min kæreste kan os' godt lide HIM!! =D
|
|
Garret Whiteman
Elev
|
Post by Garret Whiteman on Jan 3, 2007 12:11:43 GMT 1
Tjaa, der er et par drenge i min klasse der er HIM fans med krop og sjæl (De har også et rygte som et par værre bøsser i min vennekreds, men skidt nu med det), så jeg ved nu snart ikke. Jeg må desærre meddele at jeg ikke syntes at HIM/selvmedlidene flæberi, er smukt (for mig er det Bruce D.i.c.k.i.n.son/Iron Maiden - De har lavet nogle virkelige smukke sange, fks. Ghost of the Navigator. Hvis i ikke har hørt den kan det klares her: youtube.com/watch?v=hfFnvq4xur8)... Eller måske er det bare mig der har en for stor hang til heavy metal fremført af gamle mænd / Iron Maiden ^^... i skal ikke tage jer af mine pesimistiske synspunkter For resten: grunden til at Bruces efternavn er stavet så underligt er fordi at han navn åbenbart er censoreret her på siden - det skal naturligvis staves uden punktummerne
|
|
|
Post by Steve Leonard on Jan 3, 2007 12:28:56 GMT 1
haha XD eww.... Jeg ka ikk li HIM... For meget pop agtigt. Alt det der med 'SE MIG JEG HAR DET DÅRLIGT LALALALALALALALA'.... HADER det......... groarrr....... Men HA, har du sådan nogle venner der er kendt som bøsserøve? jeg har aldrig villet høre iron maiden... ved ikk hvorfor. men med nogle bands hader jeg dem bare før jeg hører dem... sådan var det også med metalica(Som jeg stadig hader efter at have hørt dem -__-')
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 12:42:45 GMT 1
Nu har jeg en veninde der fordærver mig med alskens metal... Hun ved dog efterhånden at jeg ikke er til de mere voldsomme bands (dem der bare growler og torturerer instrumenterne - tsk). Mine yndlingsbands i denne genre må være: Metallica (selvfølgelig da Ò.ó) Apocalyptica (Hør dem xD) His Infernal Majesty Queen Within Temptation (ved godt at de er blevet rakket lidt ned, men jeg er ret ligeglad - kan godt lide deres musik alligevel ^^) Nightwish Evanescense (selvom de tre bands ligger noget op af hinanden) Limp Bizkit Nirvana Deep Purple (man har vel hørt fars gamle plader ) In Flames Staind Papa Roach - Og så masser af de numre der er på soundtracket til "Queen of the Damned" ^^
|
|
|
Post by Steve Leonard on Jan 3, 2007 13:40:12 GMT 1
uuuuha ^^ og du siger du ikke ka li bands der toturere instrumenterne?? Queen of the damned er da ikke ligefrem en rolig cd... YIR! Papa roach forever! og limp bizkit!!!!!!!! MEN!!! hvad men KoRn? de er da lidt ala. limp bizkit...
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 13:48:24 GMT 1
Nah, måske ikke en rolig cd, men jeg sagde ikke at jeg kunne lide alle numrene KoRn bryder jeg mig af en eller anden underlig grund ikke om... Måske er det fordi jeg ikke kan lide vokalen så godt... Tror jeg har hørt et enkelt eller to numre med KoRn, jeg brød mig om, men det er så også det... Minder mig om at jeg da glemte noget på den liste. Guns'N'Roses. Så er den vist ved at være der ^^
|
|
|
Post by Steve Leonard on Jan 3, 2007 14:08:09 GMT 1
hnnnnnnnnnnnnn...... er ikke helt vild med guns'nroses--->der er godt nok to numre emd dem som jeg ka li, men det er fordi jeg kan spille dem på guitar XD<----lalalalala. KoRn Fuck that, rules... og dead bodies everywhere. Men ved du godt at slipknot og KoRn har lavet et nummer sammen med det flotte navn: Queen of the damned?
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 14:10:26 GMT 1
Jeg kan nu godt lide Guns'N'Roses, fordi de har lavet så mange forskellige ting og det minder mig ret meget om min far...
Ja, det ved jeg godt xD Har dog aldrig hørt det, faktisk...
|
|