|
Post by Steve Leonard on Jan 3, 2007 14:15:33 GMT 1
din... far... gwahaha XD
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 14:17:22 GMT 1
Ja, det er måske en underlig 'ting' at mindes, men jeg er nu engang glad for der stadig er noget, der minder mig om ham, så jeg ikke glemmer ham helt ^^ Desuden er de sange fantastisk gode
|
|
|
Post by Steve Leonard on Jan 3, 2007 14:20:21 GMT 1
oy??? minder om ham??? anyways, nej de er ej. ham der skærebrænderen(vocalen) lyder som ost
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 14:23:57 GMT 1
Jeg synes, han har en sjov stemme xD I hvert fald på "Welcome to the Jungle" han syrer fuldstændig ud O.o Selvfølgelig, kan man godt blive træt af det, men hvad pokker... Så hører man da bare noget andet ^^
|
|
|
Post by Steve Leonard on Jan 3, 2007 14:31:43 GMT 1
ja..... men helt ærligt hans stemme er sgu da noget af en skærebrænder XD men har du hørt KoRn Word up? DEN styrer nu jeg tænker på det!
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 14:40:07 GMT 1
Ja, okay, det passer vist meget godt xD "Word Up" er en af dem der ikke er så dårlige, ja...
|
|
|
Post by Steve Leonard on Jan 3, 2007 14:51:00 GMT 1
huhu XD den er for fed... apropos fede sange, papa roach last resort STYRER totalt
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 14:57:05 GMT 1
Den er ikke så dårlig, nej, men jeg kan bedre lide "Getting Away with Murder" xD
|
|
|
Post by Steve Leonard on Jan 3, 2007 14:58:04 GMT 1
jeg syns ikke den er bedre, men den er også fed
|
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 17:15:08 GMT 1
Årh hvad, jeg er sej ^^ Hehe, den er også rigtig god
|
|
Jacinthe N. E. N. Lerche
Elev
Evne: Bryde ind i folks tanker og sind
Who knows what a little love could do to me?
|
Post by Jacinthe N. E. N. Lerche on Jan 8, 2007 18:18:14 GMT 1
Lillith må jeg have lov at fortælle dig hvilken fantastisk smag du har ? XD Tror der var tre at de bands du nævnte som jeg ikke høre, og Queen om the Damned er en vildt god film med rigtig gode sange - Det skulle bare lige siges
|
|
Kassandra Lycan Clarjio
Elev
Evne: transformere sig til Ulv, hun b?rer en ulve sj?l!
PunkMonster - WolfSoul. Fear!
|
Post by Kassandra Lycan Clarjio on Jan 9, 2007 15:04:46 GMT 1
Ja, det er måske en underlig 'ting' at mindes, men jeg er nu engang glad for der stadig er noget, der minder mig om ham, så jeg ikke glemmer ham helt ^^ Desuden er de sange fantastisk gode Det er da ikke noget mærkeligt at mindes... ^^
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Jan 9, 2007 22:48:16 GMT 1
Jeg har så mange at jeg kun vil nævne nogle få af dem:
Iron Maiden (YIR!!!) Thin Lizzy (læs ovenstående kommentar) Nightwish (jeg er ligeglad om i rakker dem ned, de er for seje) Queen (GO FREDDY!!! (selvom han var bøsse... -_-')) Metallica Slade Black Sabbath Rainbow Rammstein Lordi Iced Earth Bon Jovi System of a Down
Jeg gider ikke at kommentere resten XD
|
|
Kassandra Lycan Clarjio
Elev
Evne: transformere sig til Ulv, hun b?rer en ulve sj?l!
PunkMonster - WolfSoul. Fear!
|
Post by Kassandra Lycan Clarjio on Jan 10, 2007 14:33:41 GMT 1
Hvor er du sej, Eclipse!! Jeg besat af Lordi... ^____^
|
|