|
Post by Illunavis on Nov 27, 2006 21:34:43 GMT 1
ADVARSEL: Har du aldrig nogensinde spllet world of warcraft, skal du ALDRIG nogensinde gøre det... Dette er ikke en trudsel, men en advarsel. Hold dig fra dette sjælesuger af et spil, for så snart du er begyndt, er der ingen vej tilbage. Tænk på din kærestes kærlighed, omsorg og intelligens (og hvis du er dreng, så tænk på brysterne ). Og hvis du ikke har kæreste så tænk på dit kæledyr, som vil bebrejde dig for ikke at have passet det ordentligt. Wow er ondskab! (( Hvis nogen ikke kunne stå imod fristelsen, er denne tråd et sted hvor vi kan diskutere, hjælpe og informere om spillet))
|
|
|
Post by James Silverdome on Nov 27, 2006 21:41:11 GMT 1
Hvis jeg havde admin powers havde jeg slettet denne tråd bare fordi den eksister og provokere mig((Min comp kan ikke trække det... kan min økonomi heller ikke))
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Nov 27, 2006 23:28:16 GMT 1
Og selve spillet er godt nok, men det stinker at man skal betale for at spille et spil man allerede har betalt for. Og jeg har spillet det, det er ikke noget der kan fastholde min opmærksomhed i længere tid, næ et godt strategi-spil (eller et ordentligt RPG ex. Diablo 2 LOD) som fx. Red Alert 2: Yuri's Revenge med min egen modifikation på, så bliver det sku snart ikke meget bedre
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Nov 28, 2006 12:45:04 GMT 1
har aldrig spillet det... min com har ikke diskplads nok... min søs har instaleret 4 the sims 2 eller noget i den retning på MIN computer! "Grrhr...!" fordi hendes egen ikke havde plads nok _ _"
|
|
|
Post by lioness on Nov 28, 2006 13:13:50 GMT 1
Jeg har spillet det (lidt) på min x's com... Og må indrømme det er et ondst spil.. meeeen.. Jeg har prøvet et der er mere ondt, og som jeg hellere ville spille... SOm foreksempel det vildeste syrespil der findes.. PANDEMONIUM!!!! YEAH!!!!
|
|
|
Post by Illunavis on Nov 28, 2006 15:57:51 GMT 1
Og selve spillet er godt nok, men det stinker at man skal betale for at spille et spil man allerede har betalt for. Det kan måske nogen gange være svært for andre at forstå, men der er skam en god grund til det: Cirka hver 3. måned, udkommer der en ny patch... Denne patch indeholder udover bug fixes, en masse nyt man kan spille... Faktisk op til flere ugers spilning, når den kommer.... Et normalt spil tager cirka en dag for mig at gennemføre (Dog på det letteste niveu), og så vil der højst sandsynligt komme en expansion, der vil igen cirka tage en dag. I wow skal du regne med at være langt fra færdig, efter en dag med intensiv spil, og selv når du er nået op på maximum niveuet er der stadig en masse ting man skal lave (Nogen mener at spillet først RIGTIGT begynder når man har nået det lvl). Og når der så i forvejen kommer disse patches som indeholder flere dages spil, kan jeg i sidste ende godt forstå det.... Og (eller et ordentligt RPG ex. Diablo 2 LOD) Dette er ikke diskrimination af Diablo, da jeg selv har spillet det meget... Men et rpg er det ikke, men mere et Action rpg... Hvis du vil spille et rigtig rpg, vil jeg anbefale at du prøver Neverwhinter nights, Knights of the old Republic eller Elder scrolls spillende f.eks Oblivion.
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Nov 28, 2006 16:21:53 GMT 1
Jeg syntest personligt at RP genren er blevet voldtaget på det sidste, bare man har haft stats og levels så var spillet RP, jeg vil faktisk ikke engang klasificere Diablo som RP men nærmere som "point n' kill" som illunavis siger, hvis man vil have noget RP så er NVN et fremragende bud, eller gå længere tilbage og snup jer et spil Baldursgate.
En af de fedeste ting der nok er ved betalingen af WoW er nok at man faktisk ikke betaler for at få lov til at spille (det må man ikke gøre sådan) man betaler for at få lov til at kontakte de servere man kan spille på.
Men RP på PC har en helt speciel karakter, og dette er jo fordi at man ikke kan lave alle handlinger. Er man typen der kan lide at vinde og powergame, kan man komme til at tage sig selv i at rnede rundt og slagte folk, for derefter at give deres penge til den fattige fyr, så du for mest muligt exp, men hey sådan er genren nu engang og jeg kan ikke andet end at råde folk til at holde sig til en karakter og spil ham som spille i ham her, det giver en langt federe oplevelse
|
|
|
Post by Illunavis on Nov 28, 2006 16:56:14 GMT 1
Jeg er helt enig med Cillitoke, jeg spiller persontlig også selv på en rp server i wow, og har derfor også nærmest droppet min søgen efter de bedste ting i spillet, og så derfor koncentrere mig med at lave sjove rp events i min guild.... Og foruden det har jeg elsket at være så ond i f.eks. Knights of the old Republic... Men nok om det, den her tråd er for world of warcraft og ikke for ens spilsmag eller diskution om rpg på computeren... Så jeg vil gerne bede folk holde sig til emnet.
|
|
Cessily Flynn
Elev
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Nov 28, 2006 17:28:38 GMT 1
Det gør vi så, er jeg den eneste der syntes at al udstyret i BC (Burning crusade) ligner pink candyfloss og ting fra en Sci-fi film?
og er jeg ene i min holdning om at Shamans og warlocks er for vilde?
|
|
|
Post by Illunavis on Nov 28, 2006 18:02:38 GMT 1
Jeg er iværtfald ikke enig i dig omkring nogle af tingene.... Jeg synes at Tier 4 er fedt, men dog ikke så fedt som det tier 5 jeg har se.... Og hvad der angår Shaman og Warlock, synes jeg ingen af klasserne er desideret overpoweret mere.... Hvad er det helt konkret du synes er overpoweret ved dem?
|
|
Cessily Flynn
Elev
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Nov 28, 2006 18:12:39 GMT 1
Jeg sagde vilde, ikke overpowered, der er en markant forskel, det er primært Warlockens nasty DMG og croudcontrol og shamanen, han er sku' bare overall nice, hvis i spørg mig. Meget af dette er selvfølgelig betinget af de rigtiget dimser og talents, og spilleren ikke mindst. Alt kan efterhånden løses med et eller andet, fx kan en hunter, jo gøre sig imun overfor croud control, og så er den klaret, så...
|
|
|
Post by Artemis Kailera on Nov 28, 2006 19:45:27 GMT 1
Jeg spillede WoW i cirka 2 uger før jeg ikke gad mere... Jeg syns at det var vildt kedeligt... men det er fordi jeg har prøvet Ever Quest... som er mmorpgernes far/mor/det der! Det er det første, bedste og det klart sjoveste! Og det er bare min mening!
|
|
|
Post by Kiny Chirre on Nov 28, 2006 19:47:33 GMT 1
Uuh! Hvad er det heeeeeelt præcist ?
|
|
|
Post by Riku Shiroi on Nov 30, 2006 18:28:32 GMT 1
jeg har prøvet 'mange' RPG spil på nettet som WoW, EQ, FF, osv...men jeg syns klart at FF er det beste men WoW er også meget godt...[dels fordi jeg er brugt for meget tid på det til at jeg vil stoppe - og fordi jeg har nogen gode figur ] og warrior er klart det sejeste i wow
|
|
|
Post by Michael Smith on Dec 9, 2006 20:02:51 GMT 1
warlock er jo alt for fed i wow.. hans dots er jo for onde.. og så kan han tilpasse sig enhver situation med sine pets.. men mener osse at shamans er overpowered ved ikk helt hvad det er med dem men det sys jeg og det sys mange af dem jeg spiller sammen med osse.. og foresten så høre diablo ikk ind under rpg men inde under "hack 'n slash" fordi der faktisk ikk har noget med rpg og gøre overhovedet
|
|