Caim Sparda
Elev
Evne: Lamme folk for f?lelser
The winds of the frozen north whispser that a new king Shall rise from the depths
|
Post by Caim Sparda on Dec 10, 2006 1:46:54 GMT 1
min warrior nakkede en lock for groft og jeg kunne ikke se hans lvl...men han var da på en Hest så han var lvl 40 eller over...og han dræbte mig ikke en gang men jeg nakkede ham 4 gange xP så er det man ikke gider at lave en lock aligevel...muahaha køber eller bestiller BC i dag
|
|
|
Post by Michael Smith on Dec 10, 2006 11:55:19 GMT 1
det handler jo osse om hvor god man er til og styre personen
|
|
Caim Sparda
Elev
The winds of the frozen north whispser that a new king Shall rise from the depths
|
Post by Caim Sparda on Dec 10, 2006 13:33:12 GMT 1
ja ja self, men stadig..jeg kunne ikke se hans lvl og jeg nakkede os hans pet :l så der noget ivejen med ham da...men ja jeg har os omkring 2000armor XD
|
|
Inuyasha Okami
Elev
Evne: Ild klinger
To get strong you most have friends, and not only your self.
|
Post by Inuyasha Okami on Dec 15, 2006 7:21:21 GMT 1
Wow stinker og har alle dags dårlige nedtur... De har ødelagt hele warcraft serien med at lave det lorte RPG spil.. derfor gider jeg ikke at spille det..
|
|
Caim Sparda
Elev
|
Post by Caim Sparda on Dec 15, 2006 9:06:11 GMT 1
Inuyasha gå væk >.< det er super godt....du kan bare ikke finde ud af det og du sikkert heller ikke penge til at betale for det, det er hvad dit problem er....desuden kender jeg en del som syns det er sjovt...prøv at leve dig lidt ind i spillet som andre gør...og et spil er godt så længe game playet er godt...og da det føgler de andre godt med historien er der ikke det store problem....
|
|
Kassandra Lycan Clarjio
Elev
Evne: transformere sig til Ulv, hun b?rer en ulve sj?l!
PunkMonster - WolfSoul. Fear!
|
Post by Kassandra Lycan Clarjio on Jan 1, 2007 13:08:41 GMT 1
Uhm... Jeg har læst lidt på deres hjemmeside, og sådan.. Jeg har ikke overblik til at komme igang med sådan et spil... n___n, .. Det være underligt, synes jeg altså.. O.o ... Syens nu det er vildt fedt lavet, det er vel godt detaljeret med univers, osv, det kan man vel godt få noget for.. Men ellers kender jeg ikk særligt meget om det..
Min kære Mathias (Slade) har vidst mig det, men jeg fattede intet af det.. xD Jeg tror virkelig ikke det er et spil jeg vil være interesseret i.. selvomdet lyder fint nok...
|
|
|
Post by Illunavis on Jan 1, 2007 20:50:34 GMT 1
Wow stinker og har alle dags dårlige nedtur... De har ødelagt hele warcraft serien med at lave det lorte RPG spil.. derfor gider jeg ikke at spille det.. Det mindste du kunne gøre, var at begrunde i stedet for at lyde som en højtråbende retaderet.... Hvorfor synes du det stinker, for selvom jeg er holdt op med at spille det, synes jeg stadig at det er et fremragende og rigtig godt spil.
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 2, 2007 18:59:43 GMT 1
Jeg synes World of Warcraft er et rart spil, hvor man rent faktisk kan være med til ret meget fra starten af og bliver hjulpet på vej af andre, hvis man har behov for det. Det eneste der irriterer mig, er at man først kan få et mount i lvl 40
|
|
Mark Forster
Elev
Evne: Tegninger/skulpture p?f?rt signatur bliver virklige
|
Post by Mark Forster on Jan 7, 2008 9:04:44 GMT 1
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 7, 2008 18:57:37 GMT 1
|