Amy White
Elev
Evne: har vinger og kan derfor flyve
|
Post by Amy White on Dec 13, 2006 22:22:26 GMT 1
Titlen siger sig selv. HAr du gået til det, hvis ja, så: Hvor, hvornår og hvem? Selv går jeg til det nu, og skal starte mit andet sted snart. Jeg går til det i det der hedder Ranum-rollespil, og skal begynde i A'kastin, det som er i Rold. I ranum er jeg Menneske, og i Rold skal jeg være Elver. (Blandning af høj- og vild-elver)
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Dec 13, 2006 22:27:52 GMT 1
well... mig selv Går hos legendernes budbrigner og er "munk", vi holder til ude ved mols.
meget mere er der vel ikke at sige, med mindre jeg skal til at dele oplevlser med jer, dog er jeg en stor tilhænger af at bruge kropssprog når jeg spiller normal rollespil, hvilket betyder at det jeg laver næstne grænser op af live.
|
|
Amy White
Elev
|
Post by Amy White on Dec 13, 2006 22:33:03 GMT 1
Heh Går du mest op i kamp eller plot?
|
|
|
Post by Sissela Wellave on Dec 13, 2006 22:37:08 GMT 1
Tja.. Nu plejer jeg ikke at fortælle ting om mig, som kan give folk mulighedd for at finde mig, ved godt jeg er meget forsigtigt, men det erjeg altså.
Men jeg plejer generelt at spille elver af forskellige slags. For eksempel Orakel, Præstinde, kriger eller mange andre ting.
Det var jo ikke så meget information, men lidt er bedre end ingen ting.
Hvor lang tid har folk gået til det? Har selv gået i halvandet til to år.
|
|
Caim Sparda
Elev
Evne: Lamme folk for f?lelser
The winds of the frozen north whispser that a new king Shall rise from the depths
|
Post by Caim Sparda on Dec 13, 2006 22:37:10 GMT 1
Caim går self os til Liv og tja..spiller lidt over det hele ;D og er ved at blive medlem - eller jeg vil se lidt hvordan det er et andet sted ^^
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 13, 2006 22:39:01 GMT 1
Hmm... jeg spiller i charlottenlund(snobkommunen -__-') i noget der hedde fatamogana.. rimelig stort.. har spillet i to år snart. spiller for det meste menneske assasin, og har faktisk spillet den rolle i et halvt år snart uden at dø ingame. Jeg går no mest op i kamp, men intet plot, ingen kamp så det er vel det samme XD
|
|
Amy White
Elev
|
Post by Amy White on Dec 13, 2006 22:40:36 GMT 1
Helt i orden Sissela Jeg er lige begyndt. -Begyndte faktisk kun i August, og har været til det 2 gange. Det er bl.a. derfor jeg starter i et andet sted, da jeg ikke synes at det er nok, med så få gange.
|
|
Caim Sparda
Elev
The winds of the frozen north whispser that a new king Shall rise from the depths
|
Post by Caim Sparda on Dec 13, 2006 22:42:07 GMT 1
har nok os spillet i omkring 2år ^^ og jeg går nok mest op i begge, sidst jeg spillede Dræbte jeg en eller anden konge >.> Hey jeg fik noget for det og jeg spillede Lich king så jeg skulle nok nakke ham aligevel ;P men Prøv Vitar.dk ^^ der har jeg tænkt mig at begynde sammen med en ven når ja han går der jo i for vejen...whatever >.<
|
|
Amy White
Elev
|
Post by Amy White on Dec 13, 2006 22:56:21 GMT 1
Kiggede lige hurtigt siden Det lyder som et godt sted xD
|
|
Caim Sparda
Elev
|
Post by Caim Sparda on Dec 13, 2006 23:00:48 GMT 1
så længe du ikke går hen til mig og spøger "hedder du caim på et board" så går det nok >.< men jeg går rundt i noget sort stof, har en lang sort kappe 3-4 sværd O.o og to skulder plader ((ja jeg gav 700kr for dem så der er noget ved dem ))
|
|
Amy White
Elev
|
Post by Amy White on Dec 14, 2006 10:18:41 GMT 1
Hehe. JEg har ikke så meget udstyr selv. Jeg har et sværd, (ikke et af de der fra netto eller sådan), en kjole jeg har købt i Røde kors og så syet om, en kjortel der er hjemmesyet, og lidt mere. Men ikke sådan noget dyrt værk, men skal da have købt nogle elver øre xD
|
|
Caim Sparda
Elev
|
Post by Caim Sparda on Dec 14, 2006 10:28:42 GMT 1
mit Sværd er hjemme lavet og er omkring 2meter ;D så folk plejer at løbe >.< og skulle jeg tabe det ved at de slår det ud af hånden på mig har jeg jo alt tid 2mere omme på ryggen jeg lige kan tage frem ;P og 18 kaste knive >.< og et hjemme lavet skjol...min drakt er os hjmme lavet ^^
|
|
Amy White
Elev
|
Post by Amy White on Dec 14, 2006 10:52:36 GMT 1
Wow Du lyder sådan ret professionel agtig?
|
|
Caim Sparda
Elev
|
Post by Caim Sparda on Dec 14, 2006 11:46:32 GMT 1
hehe ved ikke helt om du kan kalde mig en 'pro' det fik lavet mine ding i første forsøg og det gik meget godt ^^ så enten var jeg bare hældig eller så...tja eller så er jeg vel bare god...men ja jeg prøver på at lave min egen teknik >.<
|
|
Amy White
Elev
|
Post by Amy White on Dec 14, 2006 13:43:41 GMT 1
Hvad fik dig til at spille?
|
|