Caim Sparda
Elev
Evne: Lamme folk for f?lelser
The winds of the frozen north whispser that a new king Shall rise from the depths
|
Post by Caim Sparda on Dec 14, 2006 15:48:13 GMT 1
jeg kedede mig...og en af mine venner snakkede lidt om det så jeg syns det kunne hver sjov at gå ud i skoven og slå folk ned - heh ej...det med min ven passer men...tja ved jeg faktisk ikke ville vel prøve?
|
|
Amy White
Elev
Evne: har vinger og kan derfor flyve
|
Post by Amy White on Dec 14, 2006 18:27:11 GMT 1
Hehe OKay. Engang synes jeg at det var vildt nørdet, fordi jeg troede at det kun gik ud på at slå folk ned. Men jeg synes det er vildt fedt, og jeg glæder mig meget til på Søndag hvor jeg skal afsted
|
|
Caim Sparda
Elev
The winds of the frozen north whispser that a new king Shall rise from the depths
|
Post by Caim Sparda on Dec 14, 2006 20:36:53 GMT 1
hvpr skal du så spille på søndag?? man ved jo aldrig om jeg os er der
|
|
|
Post by Aella Harmonia on Dec 14, 2006 21:27:00 GMT 1
Går ikke til sådan noget live halløj.. Har jeg sq ikke tid til og det lyder interresant men orker det ikke
|
|
Caim Sparda
Elev
|
Post by Caim Sparda on Dec 14, 2006 21:34:55 GMT 1
argh kom nu det er da meget sjovt ^^ især når der er et Plot...
|
|
Amy White
Elev
Evne: har vinger og kan derfor flyve
|
Post by Amy White on Dec 15, 2006 16:23:25 GMT 1
Jeg skal spille for første gang i Rold Glæder mig helt ekstremt. et er t jule senarie, hvor der næsten kun skulle være plot
|
|
|
Post by Faith Elizabeth o'Connor on Dec 29, 2006 20:45:49 GMT 1
Jeg spiller rigtig mange steder.
Hovedsagligt med Rokada systemet, som er et regelsæt for spil i storkøbenhavn og omegn.
Jeg spiller til GERF i Bagsværd en gang om måneden, som er et scenarie med 500+ spillere.
Ellers er jeg meget ude omkring små hyggelige kampagner, da jeg hellere vil snakke og plotte, end at slås. Jeg har et skab fuld af kostumer liggende på mit værelse, plus alt mulig andet live gajl. (:
Har spillet i halvandet år
|
|
Jacinthe N. E. N. Lerche
Elev
Evne: Bryde ind i folks tanker og sind
Who knows what a little love could do to me?
|
Post by Jacinthe N. E. N. Lerche on Dec 29, 2006 23:52:25 GMT 1
Well.. Kopiér Smølfs (Faiths) historie og så passer min egentlig. Vi spller begge i GERF, og jeg har vist nok spillet en måned mere.. eller var det mindre? End Smølf. Og så spiller jeg til nogle små scenarier.
|
|
|
Post by Faith Elizabeth o'Connor on Dec 30, 2006 16:44:44 GMT 1
Jeg ved ikk, Lærke..
Jeg startede ihvertfald i juni sidste år
|
|
Garret Whiteman
Elev
Evne: Fysisk St?rkere
Still burning heretics under our skies, relegion still burning inside
|
Post by Garret Whiteman on Jan 1, 2007 22:06:04 GMT 1
Shit, det er næsten ligefør jeg føler mig som en veteran med mine tre og et halvt år inden for live. Inden for den tidsramme har jeg spillet alt fra en sadistisk ork shaman til fredelig krofatter, selvom den rolle jeg har spillet mest er en menneskekriger. Her på det sidste er jeg dog holdt helt op med at spille krigeriske roller. Jeg er blevet træt af dem, kan man sige.
For tiden spiller jeg for det meste ude i Ærmelunden, i Inpersonas Fauntasia kampagne. Der kom engang mange, men nu skal vi se os glade hvis vi kan få mere end tyve personer med os deroppe. Det er et rigtig godt rollespil ellers!
Er der så nogle der har været til livescenarier med overnatning? det skaber en specielt stemning at kunne spille til langt ud på natten. Har selv været til to... Det første var i sverige. Der har jeg en række mere eller mindre fantastiske og/eller smertefulde fra den gang... Jeg skal nu ikke pine jer med historier fra mine spil med mindre i gerne vil have det^^
|
|
Sean Garnet
Elev
Evne: skifte farve og struktur. ( Elastiske knogler)
|
Post by Sean Garnet on Jan 6, 2007 0:50:11 GMT 1
Spiller lidt.. ikke meget xD Er totalt nybegynder til det.. har ikke engang et sværd endnu -.-' Og skal snart igang med at lave noget mega fedt tøj Spiller mest healer/troldmand eller pirat det sjovt xD Men startede bare i ungdomsskolen-.-' Så det ik det vildt store hu hej der foregår.. og det eneste vi har at spille på er legepladser-.-' Men sidste gang forådte vi healere vores konger, og gik sammen og dannede en lille gruppe og så pownede vi alle andre totaaalt xD
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Jan 6, 2007 10:42:46 GMT 1
har været med et par gange som tilskuer, og kunne godt finde på at spille med, men vil være sammen med Caim, ellers tør jeg ikke.
|
|