|
Post by Dane Xanders on Aug 12, 2008 12:49:46 GMT 1
Dane var godt optaget lige nu da op til flere elever havde et eller flere problemer og var på sygestuen. han havde nogen som var små syge og skulle slappe af i nogle timer og så var der også nogen der havde slået sig ret grimt som han klarede efter tur med normale midler da han ikke ville gøre dem bekymrede ved at være nød til at tage noget morfin engang imellem. han sendte alle som ikke havde noget at gøre væk indtil skole tiden var ovre så de kunne komme på besøg bagefter skole men ikke før. han regnede ikke med der ville komme ret mange flere lige foreløbig så han satte sig ind på sit kontor men holdte døren åben så eleverne ikke skulle råbe efter ham hvis der skete noget
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 12, 2008 13:07:52 GMT 1
Kate gik roligt forbi sengene ude i fløjen, smilte og hilste til de elever der kiggede og fortsatte så roligt hen imod døren til lægens kontor. Hun lænede sig op af dørkarmen, smilte roligt og stod så der og iagttagede ham i hans bevægelser. Hun var klædt i et nederdele og en blodrød top. Hun havde sat sit hår lidt op med spænder og stod med hænderne på ryggen og op af dørkarmen. Hun var en anelse nervøs, men det kunne ikke ses på hende. Et selvsikkert smil prydede hendes læber og et glimt af mystik strejfede hendes rødbrune øjne. Hun forblev stille, stod bare og iagttagede hans smukke bevægelser. hans smukke øjne, hans krop og de dejlige sjæl han havde. Hun tænkte på aftenen ved daten, deres kys. Hun rødmede svagt, hun lod blikket vandre imod hans læber. Et lille smil formede sig på hendes læber. Hun ville gøre alt for at smag dem igen..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 12, 2008 13:28:13 GMT 1
Dane hørte eleverne snakke og smilede da Kate stillede sig op af dørkammen. han rejste sig og tilbød hende en stol imens han spurgte "hvad bringer dig herhen?" selvom det var tydeligt han havde alt andet end noget imod at hun var der nu. han havde sit sædvanlige tøj på i form af en hvid skjorte og sort vest med tilsvarende bukser og sko. han havde kun en ting som han normalt ikke havde hvilket var et stetoskop om halsen
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 12, 2008 13:37:44 GMT 1
Kate trak på skulderne, fjernede sig fra døren og gik roligt hen imod stolen. Hun smilte og svarede så roligt "det ved jeg ikke, jeg kom bare til at tænke på dig!" en elev fniste af hendes ord og hun skyndte sig hurtigt at rette sig "øh selvfølgelig ikke på den måde, jeg ville bare gerne snakke!" hun rødmede igen, lod blikket dale lidt og smilte så muntert. Hun endte igen blikket imod ham, satte sig på stolen og kiggede roligt på ham. Hendes rødbrune øjne kunne hurtigt blive forvekslet med hendes oprindelige orange øjne, bare lige for et sekund. Men så blev øjnene igen rødbrune og hun smilte roligt..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 12, 2008 13:46:47 GMT 1
Dane smilede skævt og lukkede døren efter Kate så hun slap for at rødme foran eleverne. han svarede glad og venligt "hvad ville du så snakke om?" han var nysgerrig over om det var det med daten og hvad de nu skulle gøre eller noget helt andet. han håbede også på at det var gode ting der skulle snakkes om
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 12, 2008 14:02:43 GMT 1
Kate smilte roligt, rejste sig automatisk op for at føle sig bedre tilpas og begyndte så roligt at forklare "jo ser du.. øhm, vi burde måske snakke om tingene i stedet for bare at undgå hinanden!" hun smilte muntert frem for sig, lagde den ene hånd på stolens ryglæne da hun begyndte at gå om bag stolen. Hun holde blikket imod ham, smilte usikkert og fortsatte så efter en kort pause ""så hvad syntes du? Jeg øhm.. det var rigtigt hyggeligt her sidst, jeg.. hendes blik vandrede ned imod hans læber, men hun fjernede hurtigt blikket fra ham og gik hen imod vinduet for at få styr over koncentrationen, så hun kunne få sagt ordene rigtigt. Hun lagde forsigtigt sin hånd på vægen ved siden af vinduet da hun var nået helt derhen, kiggede ud på omgivelserne igennem vinduet og forsøgte så igen med at forklare "du gør mig nervøs, men jeg føler mig altid så tryg når du er i nærheden.. Det er der ikke mange der har formået..!" hun lod blikket falde, kiggede fraværende ned på vindueskarmen, uden at sige noget. Der var blevet helt stille nu, hun smilte eftertænksomt og konstaterede så endelig til sidst "det jeg egentligt vidst forsøger at sige er vel.." hun vendte sig om imod ham, lænede sig op af vægen og fortsatte .. at jeg syntes om dig og virkelig tror at det her kunne blive til noget! hun rødmede igen, lod blikket dale af ren vane og afventede så hans svar. Som dommen i en retssal, hans svar ville afgøre hvad de begge skulle gøre her fremover..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 12, 2008 14:12:02 GMT 1
Dane lyttede roligt og svarede "jeg synes virkelig også om dig ogjeg tror også at det kan føre det noget" han så på hende imens han talte og havde fulgt hende med blikket hele tiden. han ventede nu bare på hendes reaktion som helt sikkert ville være en god en men præcist hvordan hun ville reagere var ikke noget han vidste
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 12, 2008 15:03:45 GMT 1
Kate smilte roligt frem for sig, vendte igen blikket imod ham og gik så roligt hen imod ham. Hendes skridt var langsomme, men selvsikre. Hun gik hen foran ham, smilte roligt og konstaterede så med genert stemme "det er jeg glad for at høre, øhm, jeg.." hendes blik vandrede ned imod hans læber, så rødmede hun let og vendte igen blikket imod ham i et genert smil.
((Kan du ikke beskrive lidt mere og lade ham tage nogle beslutninger, i stedet for bare at følge med hende.. Jeg gider ikke styre tråden hele tiden.. XD))
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 12, 2008 16:35:48 GMT 1
Dane smilede og rejste sig hvorefter han lagde armene om hende og kyssede hende blidt. han vidste at den nok eneste grund til hvis hun skubede ham væk var at eleverne ikke skulle opdage det. han ville dog vise hende nogenlunde præcist hvordan han følte for hende så godt han nu kunne uden at overskride alt for mange grænser
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 13, 2008 13:26:58 GMT 1
Kate fulgte ham med blikket da han rejste sig og kom hen imod hende og smilte så glad da han stoppede op foran hende. Hun nød hans varme og tryghed da han lagde armene om hende, lagde så derefter også sine om ham og modtog kysset med galoperende hjerte. Hun havde mærket sit hjerte hamre mere og mere hver gang han tog et skidt nærmere hende. Hendes hjerte havde nær sprunget et slag over af ren fryd. Hun kyssede ham glad igen og tryggede ham kærligt ind til sig. Hun havde drømt om dette øjeblik lige siden deres læber sidst havde mødt hinanden..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 18, 2008 16:57:01 GMT 1
Dane holdte om hende og holdte kysset imens han nød at have hende ii sine arme og mærke hende tæt ind til sig. han kunne ikke få nok af hende lige nu men de kunne nok ikke nå at være så meget sammen lige nu men sammen med hende var ingen tid spildt for ham. han kyssede hende mere kærligt end før og ville ikke give slip med mindre hun ville have ham til det
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 18, 2008 17:15:41 GMT 1
Kate, slap kysset kort, men kun for lige at give ham et kærligt lille kys igen, før hun så smilte glad til ham og konstaterede "ja det var lige det jeg mente" hun smilte genert til ham, lod blikket dale kort, men kun får igen at finde øjenkontakt og smile. Hun vidste ikke længere hvad hun skulle sige, kiggede bare intenst ind i hans øjne og smilte ærligt. Hun befandt sig i en drøm af følelser og glæde tanker. De fnisende lyde uden for døren og hendes bange anelser for hvad fremtiden ville bringe, var om visket væk. Hun tænkte kun på ham, på deres søde kys før og på sit hamrende hjerte i sit bryst. Han måtte da næsten kunne hære det nu! Hun vidste at det ikke var muligt, men alligevel hamrede det så hårdt og så hurtigt af glæde, at hun alligevel ikke kunne lade være med at tænke det..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 19, 2008 14:06:47 GMT 1
Dane smilede bare og nød synet af hende imens han var mere lykkelig end han nogensinde før i sit liv havde været og håbede mere end noget andet at det her ville holde i utroligt mange år. han sagde ikke noget mest fordi han ikke anede hvad han kunne eller skulle sige men da hun heller ikke sagde noget tog han det ikke som noget slemt
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 19, 2008 14:19:56 GMT 1
Stilheden begynde at hamre pinligt imellem dem, de stod blot og stirrede hinanden lige ind i øjnene og sagde intet. Hun smilte roligt, lyden af noget andet end hendes hjerte, begyndte at banke. Hun blinkede fraværende, vendte blikket imod døren og bemærkede først nu at der stod nogen udenfor og bankede febrilsk. Hun vendte blikket imod ham, kiggede spørgende, som for at spørge om han ventede gæster og bevægede sig så hen imod døren. Hun trak ned i dørhåndtaget, men inden hun fik set sig om, var der en der skubbede døren lige ind i hovedet på hende og stivnede så på den anden side af døren. Hun stoppede brat op, trak sig væk fra døren og bemærkede så at der nu var kommet et hul der hvor hendes næse havde været. Hun mærkede selv ikke noget, hendes utroligt stærke skæld havde beskyttet hende under holourets magi og hun kiggede derfor bare roligt på hullet. Hun var gået godt en meter væk fra døren, fyren fra den anden side kom ind og kiggede undskyldende på hende. Hun smilte blot roligt og spurgte så nysgerrigt "hvad ville du? Du ville måske snakke med Dane?" hans blik vandrede nysgerrigt fra Kate, så hen på Dane og derefter tilbage på Kate. Han smilte muntert, nærmest som havde han netop hørt en joke, kun han forstod og konstaterede så med beherskende stemme "øhm, jeg.. hihi.. jeg skulle snakke med dig!" han vendte ansigtet imod Dane og smilte muntert..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 19, 2008 14:23:58 GMT 1
Dane så lidt uroligt på Kate da hun fik døren i hovedet men slappede af da hun var okay og det var døren der var kommet til skade istedet. han spurgte manden "hvad er det så du vil tale om?" imens han smilede roligt og fattet så godt han kunne hvilket lykkedes ret godt selvom hans tanker stadig svirrede omkring kysset med hende og hvordan han havde nydt at holde om hende
|
|