|
Post by Rektor (Angel) on Aug 19, 2008 14:36:35 GMT 1
Kate smilte roligt frem for sig, kiggede nysgerrigt på fyren. Han måtte være godt de 18, så meget hun vidste, måtte han besidde evnen at kunne se fremtiden ved berøring af ting som var i synet. Han smilte usikkert frem for sig, men var tydeligt beslutsomt indstillet. Han smilte kort og forklarede så Dane med en respektfuld og bedende stemme "jeg så at der ville ske noget nede i kantinen, nogle vil blive såret. Øhm, jeg har brug for din hjælp doktor!" han kiggede undskyldende på Kate, ville nødigt afbryde, men det her hastede..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 19, 2008 14:41:03 GMT 1
Dane så på ham og svarede "jeg skal nok være der" og så undskyldende på Kate. han havde ikke lyst til at smutte fra hende nu men var jo desværre nød til det da arbejdet kaldte. han måtte jo gøre det ellers måtte hun jo fyrre ham for forsømmelse af arbejdet hvilket han ikke ville have. han spurgte fyren "hvor slemt vil det cirka blive?" imens han gik over til medicin skabet og tog morfinen og en kanyle frem
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 20, 2008 12:52:53 GMT 1
Kate smilte blot roligt frem for sig, sådan var deres liv nu engang. Han måtte gå i ny og næ for at heale fol og på samme måde havde hun også et liv som rektor hun skulle passe. De ville få nogle afbrydelser, men det var der ikke noget at gøre ved. Hun smilte forstående og sagde så med en venlig stemme "smut du bare, vi ses senere! Du sender bare en høj tanke, hvis du skulle få brug for hjælp. Det burde jeg kunne høre, hvis jeg holder lidt øje med dig" hun smilte venligt til ham og dernæst på fyren og begav sig ud af døren. Fyren smilte undskyldende tilbage, vendte så sin opmærksomhed imod Dane og begynde at forklare "øhm jeg så det ikke så tydeligt, mine evner er ikke helt under kontrol. Men der var i hvert fald en der ville brække en arm og en anden der ville få et sår ved maven, jeg ved ikke om der er flere sårede!" han kiggede usikkert på Dane, men begyndte så at trippe lidt, for derefter at begive sig ud af døren for at komme afsted..
OUT//
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 20, 2008 12:55:40 GMT 1
Dane nikkede og tog morfinen med sig samt kanylen men da fyren var ude af døren kyssede han hurtigt Kate på munden og sagde "den nsæte times tid giver mine tanker nok ikke meget mening er jeg bange for" imens han smilede undskylende til hende og skyndte sig ud af døren og efter fyren der havde fortalt ham hvad der ville ske
//out
((lave ny?))
|
|