|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 9, 2008 21:29:28 GMT 1
Nigle vågnede efter nogle timer. Han kunne mærke at han var i katte skikkelse, hvad var der sket? Han huskede intet til det pludselig ramte ham som en hovedpine. Han lagde en pote på hovedet og åbnede stille sine trætte katteøjne. Han satte sig stille op, han slikkede stille sin katte pote, for at gør sin pote lidt kold, hvor efter han satte den på sit hoved igen. Han så stille rundt og duften af Angel var virkelig stærk.
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 8:28:34 GMT 1
Angel kom ind lidt tid efter. hun havde en bække med sig med lidt fisk, noget mælk og vand, samt en klud og lidt brød. hun smilte da hun opdagede Night var vågnet. - "Godmorgen" sagde hun stille, satte bakken på hendes sengebord, og satte sig på sengen ved siden af ham. hun tog kluden og lagde den i vandfadet og vrede den meget op, og lagde den så forsigtigt over hans hoved. - "jeg har lidt mælk, noget fisk eller brød hvis du vil have noget" sagde hun stille og kiggede på ham. hun skævede til pakken der lå ved siden af bakken på sengebordet. hun havde længe ville give den til Night hun havde bare ikke helt fundet lejligheden til det, og hun var ikke engang sikker på at det var en god ide i det, og da hun så, så at han havde halsbånd på. hun havde ikke helt opdagede det før nu.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 10, 2008 13:37:53 GMT 1
Nigle så overrasket på hende, da hun kom med bakken. Han sig selv glide tilbage i menneskeform. Han holdte selv kluden som hun lagde på hans hoved. Han kunne mærke i sin mave at han ikke kunne spise noget lige nu. "Hvorfor har du taget mig med herind?" spurgte han, da han havde haft fundet ud af at han var på pige-sovesalen. Han mente at det område var for ham et forbudt område.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 13:56:21 GMT 1
Angel kiggede på ham, og så ham glide tilbage i hans menneske form. hun smilte, og kiggede på ham, tog kluden fra ham og gjorde den våd og klod endnu engang og vred den og rakte ham den så den kunne være kold til hans hoved, fordi hvis han bare havde det halv så dårligt som hende måtte han have en slem hovedpine. Angel kiggede rundt og så på ham igen. - "jeg mente at dette var det bedste sted at tage dig hen" sagde hun roligt, og kiggede på ham. hun satte sig på sengen ved siden af ham. og tog en vindrue. maden hjalp lidt på hendes kræfter. hun fik dem så småt igen, og hovedpinen forsvandt stille og roligt
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 10, 2008 14:02:21 GMT 1
Nigle nikkede bare og lagde sig ned på sengen igen. Han stirrede op i loftet, da han havde det underligt i hans hoved. Det var nok efter det igår, han begyndte stille at huske mere og mere af det. 'JEG ER IKKE EN LILLE KILLING SOM DU TROR!' råbte i hans hoved og hovedpine kom. "Avv" mumlede han for sig selv.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 14:11:37 GMT 1
Angel kiggede på Night, og kunne se at han ikke havde det så godt. - "hvis du kan så prøv at få lidt af det her ned" sagde hun med en rolig stemme og rakte ham et krus med varmmælk, hvor der var en smule honning i. det kunne ikke smages men det var godt for kroppen, og for hans evne. egentligt var det godt for dem begge med det tog Angel ikke så tungt lige nu. Angel tog kluden endnu engang. det var som om han havde feber så hurtigt han fik gjort dem lunkne. hun vred den op i det kolde vand endnu engang og mærkede kort på vandet. der skulle vidst snart nogle isterninger i, så det kunne holde sig koldt.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 10, 2008 14:20:43 GMT 1
Nigle lukkede øjene kort og åbnede dem igen, før han satte sig op. Han tog krusset og drak en smule fra det, det var varmt. Det gjorder en smule ondt i hans tunge, men ikke særlig meget, da det var en menneske tunge han havde. Han kunne mærke den varme væske flyde rundt ned til hans mave. Det var mælk slog det ham så, men han sagde ikke noget.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 14:27:14 GMT 1
Angel kiggede på ham, og da han satte sig op, sagde hun intet, hun kiggede blot på ham. og da han så drak lidt af mælken, sad hun lidt og tænkte og lagde så hoved på skrå. - "du kan da godt tåle mælk ikke??" sagde hun så pludselig spørgende. der var et eller andet inden i hende som bare sagde det, hun var slet ikke sikker eller noget som helts hun sad bare og kiggede på ham
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 10, 2008 14:50:48 GMT 1
Nigle nikkede og tog en tår mere. "det kun min høresans, lugtesans, smagesans og 6sans som er kørende lige nu, ellers er jeg normal" sagde han og drak det sidste af den. Han ville ikke sige ordet menneske, det ville smage dårligt i hans mund.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 14:56:34 GMT 1
Angel kiggede på ham, og følte sig en smule bedre til pas. hun kiggede stille på ham, og lagde mærke til at han heller ikke kunne lide at sige ordet 'menneske' hun var selv en menneske, men det var ofte hun følte sig mere overlegen og meget mere værd end et ynkeligt menneske. Angel kiggede på Night. - "du må meget undskylde" sagde hun så stille og kiggede ned i hendes hænder som hun havde i skødet. hun vidste at hun kunne udrette meget skade. det havde hun jo opdaget, og hun havde også opdaget hvor meget ubehag han rendte rundt med i gamle minder. fordi hun havde dem alle sammen.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 10, 2008 15:01:09 GMT 1
"Det var min egen skyld" sagde han til hendes undskyldning og rakte hende krusset. Det var jo hans egen skyld at hun pludselig blev så rasende, men igen kunne hun bare ha' taget det roligt og prøve med at snakke med ham om det, stille og roligt, ingen råben eller smerter i hovedet bagefter.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 15:08:28 GMT 1
Angel kiggede på ham, hun var stadig rigtigt ked af det. - "undskyld" sagde hun igen. og kiggede igen ned i hendes hænder, hun vidste ikke hvad hun ellers lige skulle sige eller gøre. hun sad bare og var stille. og kiggede så op på ham igen. - "det bare, mit liv har aldrig været nemt og nu holder jeg af dig, og bryder mig ikke om at du hele tiden er ude og lave ballade og derfor vil jeg med dig" Angel kiggede op på Night og så ned på hendes hænder igen. hun var nervøs og hans minder blev ved med at vælte ind over hende. de var hårde og slemme, men hun havde styr på at det ikke var hendes længere
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 10, 2008 15:16:30 GMT 1
Nigle krammede hende stille og roligt. Han vuggede stille og roligt, men tryggende med hende, som en fader der holdte en mindre pige i sine arme. Han sukkede stille. "Jeg giver dig lov til at være med på én betingelse" sagde han roligt, men sikker og en del alvor. "Lov mig du passer på dig selv, vis ingen nåde overfor fjenden" sagde han og så på hende.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 15:24:09 GMT 1
Lod ham kramme hende. det var faktisk ret så dejligt. hun smilte for sig selv og vuggede blidt frem og tilbage sammen med ham, hun kunne mærke at han stoppede op og kiggede på ham. - "du kunne mærke igår hvor meget jeg kunne give af mig selv, og var det ikke fordi jeg stod overfor dig havde det gjort endnu mere ondt" sagde hun stille og kiggede på ham. hun kunne godt lide ham som storebror men ikke som far. men hun smilte og puttede sig ind i hans arme igen. det var dejligt og rart.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 11, 2008 13:37:19 GMT 1
Nigle var overrasket over hvordan hun puttede sig ind til ham. Det var helt underligt at blive holdt af igen. Kom stille til at tænke på Kira og rødmede en smule, men slog hurtigt tanken ud af hovedet igen, Angel skulle ikke vide det. Angel skulle ikke vide at han var forelsket i Kira Angel, som var sammen William, af hvad han vidste.
|
|