A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 11, 2008 14:13:56 GMT 1
Angel mærkede at Night blev et kort sekund stiv i hele kroppen. hun kiggede op på ham, og lagde hovedet en anelse på skrå. - "er du okay??" sagde hun og kiggede endnu mere undersøgende på ham, og gik så kort ind i hans sind. hans minder blussede op for hende, men ikke for ham, fordi det var inde i hende hans minder blussede op. hun trak sig forskrægget tilbage. hun slog blikket ned. hun var nød til at tale med Kate om dette her. der var intet andet at gøre. hun sukkede uhørligt og lukkede så øjne
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 12, 2008 17:11:27 GMT 1
Nigle så på hvordan hun pludselig trak sig væk. Han lagde en hånd på panden og prøvede at holde et grin inde. Han havde ikke lyst til at græde, så hellere grine det væk, men at grine ville være forkert. Hans pandehår dækkende hans øjne. "Undskyld, jeg er bare ikke vant til at blive holdt af efter.. Du ved" sagde han og ville helst ikke sige hvad det var, da hun selv ville kunne gætte sig til det..
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 12, 2008 17:38:04 GMT 1
Angel kiggede på Nigle. hun sad bare stille og kunne ikke lide at være væk fra ham, men det var der jo intet at gøre ved. Angel sad bare stille og kiggede på ham. hun lyttede og vidste at han nok ivlle fortælle hvad der var galt, og da han begyndte at fortælle flimrede hans minder for hendes indre øje. - "ja det gør jeg vidst" sagde hun stille. og blev pludselig dårlig igen, men ville ikke så hun skubbede det hele til siden, hun måtte tage det op igen på et senere tidspunkt, hun ahvde ikke tid og mulighed for det lige nu
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 12, 2008 19:14:57 GMT 1
Nigle rejste sig op og aede hende kort over håret, som han pjeler. "Jeg smutter ud og får noget frisk luft.. Vi snakkedes ved.. sagde han og forvandlede sig til en kat, hvor efter han smutet ud af værelset og var på vej imod byen. Der var ingen grund til at gøre dette værre. Det var allerede på vej imod en dårlig stemning.
// OUT
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 12, 2008 19:21:11 GMT 1
Angel kiggede efter Night og brød sig ikke om at han bare sådan lige stak af. hun kiggede lidt efter ham, og savnede ham allerede. hun tog fat der hvor han havde sovet og kiggede bare på det. en enkel tåre løb. det hele var blevet meget forvirrende. men hun besluttede sig også for at det skulle være den aller sidste tåre hun ville fælde. Angel pakkede tingene sammen og forlod sovesalen
//out
|
|