Cassie Abovo
Elev
Evne: Forandre kropsmassen til "flubber" (Medlem i Nightwalkers)
Better a living coward, than a dead hero.
|
Post by Cassie Abovo on Jul 16, 2008 14:39:40 GMT 1
Cassie var stadig ikke helt sikker på det med skolen, til trods for Leroys salgstale for den. Hun ville helst tale med Nigle om det først i det mindste. Han burde vide det. Hun lagde mærke til at Leroy blev ved med at træde heb imod hende og hun trådte forsigtigt et par skridt tilbage.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 14:42:34 GMT 1
Leroy smilte stille til hende, han kiggede lidt ned i jorden undskyld det var ikke min mening at skræmme dig han havde ikke rigtig lagt mærke til at han var blevet ved med at gå over i mod hende. Leroy gik stille hen til en af de mange bænke og satte sig på enden af den stadig vendt mod Cassie. du siger ikke meget han smilte lidt til hende, hun var en underlig pige, gad vide hvad der kan have skræmt hende så meget siden hun ikke rigtig ville snakke eller noget.
|
|
Cassie Abovo
Elev
|
Post by Cassie Abovo on Jul 16, 2008 14:52:00 GMT 1
"Jeg har bare ikke så meget at sige," lød hendes svar. Hun var bare ikke så socialt anlagt og havde ikke mange erfaringer med at snakke med andre. Hun så sig lidt rasløst omkring. Hun kom trods alt ind for at se på kirkens indre udsmykning.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 14:58:17 GMT 1
Leroy så lidt på hende, han var meget i tvivl om hvad han skulle gøre måske skulle han bare tage hjem af, han viste ikke rigtig hvad der var andet at gøre. sikke en skam han smilte stille til hende, han rejste sig op, og gik lige så stille mod udgangen men jeg vil lade dig være alene han så lidt på hende, en køn pige det var der ikke tvivl om men det var rart at møde dig, og jeg håber da du kigge forbi på skolen, det er virkelig et godt sted hvis man giver det en chance han så lidt på hende med de mørke øjne, han begyndte lige så stille at gå mod de store trædøre.
|
|
Cassie Abovo
Elev
|
Post by Cassie Abovo on Jul 16, 2008 15:04:44 GMT 1
"Måske.." mumlede hun, mens hun prøvede at koncentrere sig om dekorationerne inden i kirken. Hun ville i hvert fald prøve at tale om det med Nigle først. Hun så ikke efter Leroy.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 15:06:33 GMT 1
Leroy smuttede stille ud af kirken, uden at se sig tilbage der var ikke mere han kunne gøre for pigen.
//OUT
|
|
Cassie Abovo
Elev
|
Post by Cassie Abovo on Jul 16, 2008 15:08:52 GMT 1
Cassie gik lidt rundt i kirken nogen tid, før hun selv forlod den, for at gå ud og lede efter Nigle og spørge ham om skolen.
//Out
|
|