|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 20:04:37 GMT 1
Leroy smilte til hende det skal du ikke være sikker på, der er mange ting jeg kan forstille os to lave han smilte drillende til hende, Leroy havde ingen planer om at sige det til nogen eller udnytte hende hvis han fik chancen, han var ikke sådan og ville aldrig blive sådan. En pige skulle ikke være sammen med ham fordi han havde noget imod hende, men fordi hun gerne ville. De helt sorte øjne stod lidt også i hendes, han var usikker på hvor meget hun overhovedet lå i det, han havde overhovedet ingen tillid til hende, men alligevel var der et eller andet ved hende.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 16, 2008 20:11:01 GMT 1
Shiri kunne ikke lade vær med at komme med smilende grin og rystede på hovedet, hvor efter hun så drillende og nysgerrigt op på ham. "Som hvad?" spurgte hun og ventede små spændt på svaret. Hun kunne mærke noget indeni, det føltes underligt, men ikke på sammen måde, som når hans evne holdte hendes igen, det var noget andet, som hun aldrig havde prøvet før. Det var det, som havde fået hende til at stoppe op foran ham og fik hende til at blive ved at kigge ham i øjnene, hvad kunne det dog være?..
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 20:18:20 GMT 1
Leroy smilte til hende, han stod lidt og overvejede situationen. os to og en varm jacuzzi han kunne ikke lade være med at grine lidt, men et stort smil tog straks over igen, de mørke øjne stirrede forsat ind i de mørke brune. han havde aldrig rigtig følt sig tiltrukket af en pige som han gjord med shiri, det var et eller andet over hende, noget som ikke var hos de andre piger han havde vært sammen med, noget han ikke helt kunne forklare.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 16, 2008 20:22:11 GMT 1
Shiri kunne ikke lade vær med at grine over hvad han sagde. "Og du sagde jeg er farlig?" sagde hun halvt grinende bagefter. Det var rimelig sexet det som han lige havde fået i tankerne. Hun vidste ikke hvordan hun kunne blive ved med at smile sådan og små grine hele tiden. Hvor efter det slog hende.. var hun blevet forelsket?.. Det kunne da ikke passe? Sådan en skadelig ting, kunne da ikke føles så godt.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 20:25:49 GMT 1
Leroy smilte til hende og kunne ikke selv lade være med at grine. men prøvede igen at holde den alvorlige maske eller vi kunne tage ud i skoven, med en kurv med mad og drikke et tæppe og blive der nogle timer sammen han smilte stille til hende eller gør farlige piger som dig ikke det han så lidt spørgende på hende, hans tilbud denne gang var lidt mere alvor end for sjov, han kunne ikke få øjne væk fra hende.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 16, 2008 20:45:34 GMT 1
Shiri blev overrasket over hans ret romantiske forslag, men hun tog det som en spørg alligevel. Der var normalt ingen som turde at stole på en med mange ansigter, hvilket hun blev en smule såret af, hvilket nok også var grunden til hun holdte det for sig selv, men istedet for at se såret ud, smilte hun bare og gemte det indeni. "Du er da romantisk og hvem siger jeg er farlig pige, selvom jeg ser farlig ud?" spurgte hun med et lille smile og havde et hævet øjenbyn, mens hun så på ham.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 20:53:12 GMT 1
Leroy så lidt på hende, han havde håbet lidt på hun havde sagt ja, men hun havde sikkert bare taget det som en spøg. Han mørke øjne betragtede stadig det flottet perfekte ansigt. vis man er medlem af nightwalkers er man vel altid lidt farlig han stemme var rolig og tæt på en hvisken, han trådte det sidste lille stykke ind til hende og bøjede hovedet ned til hendes øre. vis du kommer til at fortryde, så står mit tilbud stadig ved magt han smilte til hende og lavede et blink med det ene øje før han trådte væk fra hende, og gik over mod sin kuffert shiri du er noget af en pige, og jeg håber vi kommer til at se meget mere til hinanden han smilte en sidste gang, før han begyndte at gå den vej han håbede kontoret lå.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 16, 2008 20:59:23 GMT 1
Sandheden var at Shiri ikke bare var medlem, men Nightwalkers leders højre hånd. Det havde hun ikke lige frem tænkt sig at sige til ham. "Hvem siger jeg er hos Nightwalkers?" svarede hun hvad han havde sagt omkring Nightwalkers. Hun kunne mærke hendes hjerte gå kort i stå, da han stod tæt ind til hende og hviske hende i øret. Havde han virkelig ment det? Hendes ansigt blev halv rødt. Hun sagde intet, mens hun betragede ham gå afsted. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun følte sig spiltet lige nu, en del ville se ham igen, men en anden håbede på at aldrig at se ham igen. Hun begyndte stille at tænde sin musik og gå ud af døren, som var på vej til før hun mødte Leroy.
//out
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 21:07:46 GMT 1
Slut
|
|