Jocelyn Faa
Elev
Kan g?re sig usynlig (medlem af Nightwalkers)
|
Post by Jocelyn Faa on Aug 16, 2008 10:42:38 GMT 1
Jocelyn nikkede eftertænksomt "Tjah hvis Nightmare, nogensinde får magt over menneskerne, bliver det en tid hvor alle mennesker vil leve som slaver." Det var i hvert fald sådan Jocelyn kunne forestille sig det. Mutanterne der fik magten ville enten dræbe, eller trælbinde alle mennesker, for mennesker ville det være som at vælge mellem pest eller kolera. "Men selvom menneskerne ville gøre oprør, tror jeg ikke de ville kunne fravriste magten fra mutanterne, hvis først de får den, for med et fællest mutantstyre, ville de kunne forene deres evner og så ville de kunne slå ethvert oprør ned." Hun smilede lidt "Hvis nu det værste skulle ske og de 'onde' mutanter får magten, kan man næsten kun håbe på at der kommer et intert opgør fordi de alle vil havde den øverste magtpost, og derved håbe de næsten udradere sig selv..." Det ville i hvert fald være den måde hvor på det ville være nemmest at fravriste dem magten igen.
|
|
|
Post by Yo Faa on Aug 18, 2008 12:04:39 GMT 1
Yo kiggede på hende og nikkede kort. "Det kommer bare til at gå ud over mange mennesker. Og jeg vil nu nødig have at dette her skulle ske. Men det er sket før men det er aldrig blevet alvorligt før nu." sagde hun og sukkede kort. Hun kom i tanke om Kira hvordan hun ville have det. Nightmare var jo Kira's eneste rigtige kærlighed men nu hvór Nightmare ikke var som han skulel være så ville det blive en hård tid. "Stakkels Kira." mumlede hun og sukkede ganske kort. "Jeg kan ikke lade Nightmare gøre dette her mod mennesker. Det næste bliver vel præsidenten som bliver dræbt. Så går det først helt amok. Det kan ikke være rigtig. Nightmare har valgt en dum ting og der kan ikke gøres noget ved det. Jeg kan kun håbe på at der ikke sker mer lige nu end hvad jeg ved." sagde hun og kiggede kort ned i jorden. "Jeg tror bare ikke at de ville det. Så vidt jeg kan forstå så har Nigtmare fået en ny evne som er meget kraft fuld. Jeg tror ikke der er nogen der vil stille sig op imod ham." sagde hun ganske kort.
|
|