|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 5, 2008 11:57:33 GMT 1
Nigle sukkede og trak et billed op fra baglommen. Han holdte det ud strakt til hende, så hun kunne tage det uden at se på ham. Det var en pige klædt i en hvid kjole, hendes hår var sort, men solen gjorder det skindede lidt blåt, hun havde en blå sløjfe om håret. Hendes øjne var grønne og virkede skindende med lykke. En hvid kjole og sandaler i hånden. Et smil, som næsten skindende billedet mere op og en smule rødme i hendes kinder."Kan du genkende hende?" spurgte han og halv resuménde til den pige som hang i et reb i hans minder. Denne pige på billedet og pigen som havde begået selvmord, var den samme pige.(( Billedet: i83.photobucket.com/albums/j302/NekoYoukai13/021.jpg ))
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 5, 2008 12:48:14 GMT 1
Angel kiggede blot på ham, og så på billede, et flash-back, men ikke et af hendes ramte hende. det var et af hans. hun lukkede øjne og kneb en tåre, det gjorde ondt, og hun fik kvalme. flash-backet var hurtigt overstået, heldigvis, og Angel rejste sig, løb om bag en busk og brækkede sig. det ville forsvinde sammen med programmet der kørte. det var det gode ved trænings salen. - "Ja" sagde Angel mens hun kom frem, og tørre sig med bagsiden af hånden omkring munden, og trak vejret dybt. hun stod et stykke fra Night og et stykke fra busken. hun havde det ikke super godt lige nu.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 5, 2008 12:54:38 GMT 1
Nigle fór op, da han hørte bræklyde fra den busk hun lige var gået om bag. Han kunne se på hende at hun ikke havde det godt. Han gik helt hen til hende og holdte en hånd på hendes pande, for at mærke om der var feber. Han så meget bekymret ud, hvilket han også var. "Er du syg?" spurgte han roligt og så ned undersøgende på hende.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 5, 2008 12:59:58 GMT 1
Angel så på Night, hun havde aller mest lyst til bare at blive puttet og nusset om. blive passet på og holdt af, men hun vidste at der intet var at gøre ved den form for sygdom hun havde lige nu. - "det ikke noget Night, jeg blev bare lidt dårlig" sagde hun stille, og kiggede væk. hun ville ikke kigge på ham lige nu, hun følte han kunne læse hende alt for godt. Angel pillede lidt ved nogle af hendes blonder på hendes kjole og var vred på hendes far. det var ham der var skyld i hendes sygdom, men hun ville ikke have Night skulle vide noget om den, ikke endnu
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 5, 2008 13:15:49 GMT 1
Nigle kunne godt forstå hvordan hun ikke rigtig turde se på ham, efter det der skete før. Han tog sin hånd til sig og gik lidt væk fra hende. "Jeg må hellere gå" sagde han, mens han to blå striber med hans pandehår, dækkede hans øjne, men han stille gik imod udgangen. At se hende så afvisende gjorder ondt et eller andet sted.
// Kan standes
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 5, 2008 13:18:40 GMT 1
Angel kiggede op på ham. hun blev dårlig igen, og kastede endnu engang op, og da han så gik fra hende faldt hun helt sammen og begyndte at græde. hun kunne ikke helt styre det. og græd bare.
Angel sad længe og bare lod tårene trille. hun sad på knæ og med hænderne i skødet og kiggede den vej han var gået fra hende. hun sagde intet. snøftede bare og lod tårene trille. da der var gået alt for lang tid rejste hun sig op. stoppede programmet og gik.
//out
|
|