A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 17:54:24 GMT 1
Angel kiggede på Night, og kunne tydeligt mærke at han ikke tog det seriøst nok. hun var glad nok for at han var stoppet op og at han havde stået stille, men den kommentar. Angel kiggede på ham og rynkede så panen. "alle smager forskelligt, det er ligesom irisen i ens øje, der er intet der er ens, men din smag er bare..." Angel prøvede at finde ord, hun havde jo lige sagt at der ikke var nogen der var ens, og det var der heller ikke, men "den minder bare meget om min.." kom det så stille fra hende. Angel havde givet slip på Night, og kørte så alting igennem i hoved på hende. hendes barndom, og pludselig kom hun i tanke om et kort glimt af hendes mor, og en dreng som ikke kunne være mere end 2 år. det var utroligt at hun kunen huske alle den slags ting, det hun havde ngoet lig en fotografisk hukommelse
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 26, 2008 16:38:09 GMT 1
Nightmare så hendes ord ret ligegylde og ignorende det. Det var da umuligt at de kunne være i familie sammen. Eller kunne det? Han ville ikke tror på at hun var en søster, nærmere en ukendt kusine. Nightmare kommer kort i tanke om Yo som havde fortalt om hendes halvbror eller søster, som hun først havde haft kendskab til nu. Men han rystede tanken ud af hovedet og begyndte at slikke sit eget sår rent. Ikke fordi det ville hjælpe. Det var bare hans DNA som tog over lidt.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 29, 2008 19:08:46 GMT 1
Angel kiggede på Night og blev sur over at han ikke rigtigt reagere. hun kiggede på ham, og trak så vejret dybt, og da hun så pustede ud igen og ville skælde ham ud var hun tom for ord. Hun stod bare og kiggede på ham, hun følte sig lidt dum, men det var der vel intet at gøre ved. Hun stod bare stille og kiggede. Hendes tanker var dig et helt andet sted, og hun kunne slet ikke få fat på dem længere. De kredsede sig om hendes mor og den lille dreng. Angel prøvede at ryste på hoved, som om hun prøvede at ryste dem ud, men der skete bare intet. ”Night” sagde hun prøvende og stille. Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige, eller gøre. Hun stod bare helt stile og kiggede efter ham.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jul 1, 2008 18:54:59 GMT 1
Nightmare så på hende, i et nysgerrigt blik. Hans øje så på hende vurdende, så det vibrede lidt. Han tænkte over hvad hun sagde, men ville ikke tro på det. Han så ned, kort. Han så igen på hende og tænkte på den "hær" han ville starte, hvor han rystede lidt på hovedet og satte sig ved et træ. "kom og fortæl mig lidt om hvad du har haft lavet på den sidste stykke tid" sagde han nysgerrigt og havde en brors stemme.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jul 1, 2008 19:05:13 GMT 1
Angel stod lidt og kiggede på Night. hun vidste ikk ehelt hvad hun skulle gøre. hun stod bare og. ja tænkte endnu engang, hendes tanker havde hun ingen kontrol over og da han så sagde det der med at hun skulle komme over til ham, gik hun med langsomme, men dog beslutsomme skridt over og satte sig ved siden af ham. "har som sagt trænet med Kate" sagde hun stille og sad lidt eftertænktsomt. hun havde jo fortalt det med at Kate var hendes nye mor, så det ville han vel ikke høre igen "så har jeg snakket med Micke, en fyr jeg mødte før jeg tog hjem" sagde hun. hun vidste ikke om Night forstod. hun havde jo været hjemme i et par måneder, og det var bare gået voldsomt galt.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jul 6, 2008 21:22:19 GMT 1
Nightmare tænkte på den 'hær', så han hørte i virkerlighed ikke efter hvad det var som Angel sagde, men han nikkede bare for at lade som om han hørte efter. "Det lyder da hyggeligt nok" svarede han så, da hun var stoppet med at snakke og smilte og lod som om han hørte efter, selvom det i virkeligheden ikke var sandt, men det ville han helst ikke indrømme over for hende.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jul 7, 2008 12:51:26 GMT 1
Angel kiggede på Night og kunne godt fornemme at han ikke lyttede efter. det havde hun altid kunne fornemme. hun kiggede ikke på ham, hun gjorde sig bare fri af han greb og gik så over til et træ med lave grene og satte sig på nogle af de nederste. "men ja det er også meget hyggelig" sagde hun med ligegyldigt mine. hun var blevet rimelig ked af at finde ud af at Night ikke lyttede efter. kunne han ikke bare sige til hende at han ikke ville snakke i stedet for at spørge om noget og så ikke lytte efter
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jul 7, 2008 14:42:00 GMT 1
Nigle blev overrasket da hun pludselig rejste sig og gik, hvad havde han gjort? Han var helt forvirret og såret, så hans ører og lå ned. Han rejste sig op og stilte sig foran hende. "Hvad er der galt?" spurgte han mens han prøvede og få en smil frem, men det hjalp ikke rigtig, det endtre med at blive et skævt smil i hans forsøg. Han tænkte et øjeblik på om hun havde opdaget han ikke havde haft hørt efter.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jul 8, 2008 14:31:29 GMT 1
Angel kiggede ikke på Night, hun sad bare og så ned hendes fødder. hun havde truykket hendes ben op under sig. hun pillede lidt ved kanten af hendes kjole, og bed sig i læben "Nigle jeg kan fornemme hvor dine tanker er" sagde hun stille uden at kigge på ham. hendes tone var blevet neutral, og hendes øjne var tomme. og hun havde aldrig kaldt ham andet end Night. selvom man ikke kendte hende særligt godt ville man godt kunne mærke at hun ikke havde det vildt godt.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jul 8, 2008 19:58:26 GMT 1
Nightmare fik halvt chok over hendes kommentar. Vidste hun hvad han havde tænkt på? Kunne da ikke passe? Han kunne både mærke og se på hende der var noget galt. På den måde hun sad på, på hendes stemme og hvordan hun havde sagt 'Nigle' i stedet for hendes forkortelse af Nightmare, altså Night. Han satte sig på hug foran hende og så lige op i hendes ansigt, med et lille smil. "Undskyld, var ikke min mening at såre dig, har bare meget at tænke på i øjeblikket" sagde han og nussede hende stille på hovedet, som var hun en kat, som han plejede for at trøste hende. Han havde stadig sit smil på læberne, men igen blev det skævt.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jul 9, 2008 15:03:00 GMT 1
Angel kiggede stadig ikke på ham, hun kunne ikke få sig selv til at gøre det. hun sad bare og lyttede til hvad han sagde og lyttede til hans tanker. *Night jeg har udvidet psykiske evner*. sagde hun stille og prøvede på at få ham til at forstå at det altså betød at hun kunne læse hans tanker, sende ham tænker og gøre en masse andre ikke så rare ting ved hans indre. Angel var stadig sammen krøllet i måden hun sad på. og kiggede ikke rigtigt på ham, selvom han satte sig så hun ikke kunne gøre så meget andet end at kigge på ham. ”det helt okay, men så lad være med at spørge mig om noget når du alligevel ikke vil lytte efter” sagde hun med en stemme der lød som om den skulle til at knække over hvornår det skulle være. ”det er kun et held at du ikke er andre end den du er” sagde hun stille, men da han begyndte at nusse hende slappede hun mere af, men havde han været andre havde hun enten gjort noget dumt, eller ikke snakket med ham i flere uger.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jul 12, 2008 21:26:34 GMT 1
"Ved du lige så godt som jeg at jeg ikke bliver den eneste, rygtet er i byen.." sagde han smilende og så ned i jorden lidt hvor efter han så op på hende. Han krammede hende ind til sig. "Det her bliver vores hemmelighed, okay?" hviskede han i hendes ører, mens han stadig holdte om hende, men blidt, til hun sagten ville kunne skubbe ham væk, hvis hun ønskede det.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jul 19, 2008 19:43:42 GMT 1
Angel kiggede på Night, og var pludselig slet ikke med i hvad han sagde. hun kiggede op på ham, og lod sig stadig nusse, og kramme. "hvilke rygter??" sagde hun så nysgerrigt og kiggede på ham, hun havde godt opfanget hans tanker, men hun var slet ikke sikker på hbad han snakkede om og hvilke han mente. hun var forvirret og følte sig pludselig meget, meget dum
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 3, 2008 19:37:30 GMT 1
Han gav slip på hende og satte sig ned foran hende. "Rygter om Nightwalkers" sagde han roligt, mens hans hale stille svingede lidt. Hvis hun virkelig havde været inde i hans tanker burde hun vide allerede nu at det var kommet i avisen og han havde tænkt sig at blive flere dette hold. Hvis hun havde været uheldig endda set nogle af de billed af slagsmål, som havde været Nigles ofre.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 4, 2008 15:28:03 GMT 1
Angel lagde hoved let på skrå og kiggede på ham. hun fik en rimelig utilfreds mine på og vente sig så væk fra ham. hun ville ikek have at han skulle se at hendes øjne igen var våde. - "jeg troede du var stoppet med den slags" sagde hun med en hel rolig og stille stemme. hun havde godt læst tankerne, og set billederne men hun ahvde bare skubbet dem væk som noget han engang havde gjort og ikke var noget han gjorde nu. hun ahvde håbet og ønsket det af hele hendes hjerte men han gjorde det og det skræmte hende rimeligt meget endda
|
|