|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 13:52:41 GMT 1
Dagen var omkring middag og han smilte stadig inderst tilfreds over det han havde læst i den avis. Selvom han måtte skjule det og smile mindre. Han gik stille derind efter at havde ordnet nogle små ting, så han ville stå på en skov, vinden sugsede i hans ører og han dækkede sine øjne til med et bind. Ideen med denne træning at kunne lidt styr på sin følesans, som han havde brug for lidt træning på. Hans ører og øjne ville virke for godt. Han stod stille, før han begyndte at bevæge sig rundt. Han skære et par grene ned, men han havde ikke 'forudset' at de ville lande i hovedet på ham. Han faldt sammen på alle fire og aede sit hoved af smerte, men ingen smerte ingen lærer det var alt hvad der kørte i hans hoved.
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 13:57:45 GMT 1
Angel trådte ind i træningslokalet. hun havde håbet på at det ville være ledigt, men da hun opdagede at det blev brugt var der jo intet at gøre ved det. hun så sig omkring, og lagde mærke til at det var en skov med en ikke helt så rar vind. Angel havde ikke helt regnet med at se den slags ting og var nu begyndt at fryse. hun havde en kort rød kjole på, med mange lag. hun elskede hendes kjoler og pludselig så hun Nigle, eller Night som han var omdøbt i hendes lille verden. "Night!!" udbrød hun da hun så at han lå på jorden, og løb så hen til ham, men det var sværer end hun havde regnet med, og inden hun kom over til ham, var hun blevet revet til blods. hun havde hvert fald ti lange flænger på hver arm, ikke særligt dybe, men de var der. og hendes kjole så heller ikke helt pæn ud længere.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 14:07:09 GMT 1
Han blev noget overrasket da han hørte et råb med en velkendt stemme og så 'Night', det kunne ikke være andre end Angel. Han blev overrasket og tog bindet af og så hvordan hendes kjole og hendes blod der løb. "Dit lille fjols, du skal jo ikke komme til skade" sagde han bare roligt, selvom det ikke var ret pænt sagt til hende. Han så lidt på en af de lange flænger. Glad for de ikke var særlige dybe. "Kunne du så ikke havde slukket den først eller finde en mere sikker vej" hans stemme var på inden måde hård, som hans sætning var. Hans stemme var mere bekymrende, mens han gule øjne så undersøgende på hendes flænger.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 14:10:41 GMT 1
Angel kiggede nervøst og undersøgende på ham, men da han sagde at han var okay, var hun ikke sikker på det, men godtog den så. hun lagde hoved på skrå, og sendte ham et venligt og kærligt smil. men et lillesøster smil. Angel slog blikket ned. hun havde været nervøs for Night og derfor havde hun ikke tænkt så langt som til at have slukket programmet, og var kommet til skade. "undskyld Night det var ikke med vilje, jeg ville jo bare hjælpe" sagde hun stille, og havde stadig blikket slået ned, hun havde ikke lyst til at kigge på ham lige nu. Hun kunne godt mærke at han ikke var sur på hende, men hans ord var ikke ligefrem bløde eller blide.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 14:15:09 GMT 1
Nightmare kunne mærke at hans måde at sige tingene havde såret hende lidt. Han forstod hende godt, hvis det havde været opvendt, havde han været lige så dum at få en masse flænger. Han lagde sin hånd på hendes hoved og kørte den stille på hende, som havde hun været en kat. "Det helt okay, undskyld jeg var lidt hård" sagde han blidt og undskyldende, mens han smilte venligt til hende og med en brors smil.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 14:19:36 GMT 1
Angel kiggede forsigtigt op på ham, og sank en klump som havde sat sig fast i hendes hals. hun kiggede meget forsigtigt på ham, som om hun var bange for at få endnu en omgang skæld ud, men da han så selv undskyldte, så kiggede hun op og så forundret på Night. "det helt okay Night, jeg blev bare pludseligt bange" sagde hun stille, og da hun sad på hendes knæ(altså sådan på japaner maner) kunne hun igen mærke at kulden bed hende i huden. og hun begyndte at fryse. denne her maskine var altså alt for god til at lave realistiske områder, og kampe
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 14:26:54 GMT 1
Nightmare nikkede og grinte lidt. "Det helt okay, hvad med vi lige laver om på vinden her?" spurgte han, da kunne se på hende at hun frøs. Han krammede hende stille for at varme hende lidt, da han ikke havde sin hættetrøje på. Det var kun en lang ærmet t-shirt, så hans blå halsbånd var ret tydelig. Han havde sorte bukser på, for at kunne bevæge sig meget bedre.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 14:30:28 GMT 1
Angel kiggede på ham, og nikkede, det med at lave vinden om kunne være en god ide. hun skuttede sig lidt og krøb ind til ham for lige at få lidt varme. hun smilte, og kom i tanke om den bluse hun havde som var hans. hun smilte lidt, og tænkte på at den havde hun ikke fået brugt. hun var stadig usikker på hvordan man tog den på, og nu den egentligt bare på hendes værelse som en ekstra krammebamse om aftenen. Angel smilte og kiggede op på Night "hvilken slags træning havde du egentligt her inde??" sagde hun spørgende
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 14:35:37 GMT 1
Nigle tog hende i armene, som han før havde gjort ved deres første møde og svarede på hendes spørgsmål inden han ville begynde at gå imod kontrollen. "Sanser" svarede han kort og hoppede op i de forskellige træer for at undgå at hun og Nigle at få flænger i tøj eller hud. Han fandt hurtigt frem til stedet og var glad for sin anden træning i styrke, da ellers ville han ikke kunne løfte og hoppede rundt med hende samtidig. Han satte hende ned før han åbnede døren og gik ind og skruede ned på vinden, så den ville minde om en almindelig varmbrise.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 14:43:46 GMT 1
Angel smilte, og puttede sig mere ind til ham, og var glad for at han tog hende op, selovm hun godt selv kunne gå, så ville hun ikke prodestere, hun vidste at Night ikke var særligt glad for at hun sagde ham imod det dette punkt. de havde ikke snakket vildt meget sammen, men Angel havde en fornemmelse af at hun havde kendt ham hele sit liv. "burde jeg også, men jeg får jo nu speciel træning af Kate" sagde Angel stille og da han satte hende ned kiggede hun ned i jorden, men var meget glad for at han bare gjorde det til en let sommerbrise. hun kunne mærke at hun langsomt varmede op igen
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 14:51:28 GMT 1
Nightmare nikkede stille smilende. Kate var rektoren, han skulle snart ha' træning med hende også, men i træning af evner. Han små glædede sig en smule, da han aldrig havde set den nye rektor. Han havde set den gamle, som vist var gået af. Vidste han intet om, da han for det meste holdte sig ude i gaderne.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 14:53:36 GMT 1
Angel kiggede på Night, og undrede sig over at han var så stille. hun lagde hoved en anelse på skrå, og hendes lyse slange krøller hang stadig lige så fint omkring hendes ansigt som før i tiden. hun smilte stille og kiggede bare på ham. så rettede hun hoved og kiggede forsat på ham. "er du okay??" sagde hun så spørgende og kiggede nysgerrigt på Night. hun brød sig ikke om at han ikke havde det godt, eller var ked eller noget i den stil.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 15:16:20 GMT 1
Nightmare så undret op på hende, havde han haft virket trist på en eller anden måde siden hun havde haft spurgt. "Ja, jeg er okay." sagde han smilende og gik ud i skoven igen, dog havde han glemt hurtigt hvordan skoven stod pga. han ikke huskede så godt. Han rev sig på en gren og en smule blod begyndte at løbe, dog opdager han det ikke selv, da han var ret vant til smerte at det var små ting sådan noget.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 25, 2008 15:22:19 GMT 1
Angel kiggede på Night, og undrede sig over at han rendte så hurtigt væk fra hende. hun havde på fornemmelse at han ikke havde det godt, også selvom han sagde noget andet. Angel fulgte efter Night, men denne gang var hun mere forsigtig, og fulgte ikk ehelt efter Night. "Night vent lidt på mig" sagde hun stille og løb op på siden af ham, og lagde så mærke til at han havde revet sig *"Stå stille"* sagde hun, og mente det så voldsomt at uden hun tænkte over det kom det også som metal besked igennem Night, hun tog fat i hans arm, og slikkede helt forsigtigt på såret. Angel rynkede dog hurtigt på næsen "Det smager som..." sagde hun, ikke særligt højt, men eftertænktsomt og slikkede så på en af hendes egne refter "... mig...??" Angel var forvirret. hvordan kunne Night minde så meget om hende selv.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 15:26:59 GMT 1
Nigle blev overrasket hende metal besked og stoppede helt op og kunne mærke hende tage hans arm. Han så på hvordan hun slikkede i såret, men tog ikke hendes kommentar højt. Han kunne hører meget med sine ører. Han smilte bare. "selvfølgelig, vi er begge mutanter" sagde han med et smil, da han ikke kunne finde på andre forklaringer på hvad hun havde sagt. Hans forældre ville ikke ha' flere børn efter det med Nigle. Den diskution havde han haft hørt mange gange da hans mor begyndte at tigge om et nyt barn.
|
|