|
Post by Cedric Antropolitus on Jul 29, 2008 13:57:33 GMT 1
Det var egentlig ikke så slemt at sidde på en hest som han frygtede. Dette var dog nok mest fordi at han vidste der var en menneskesjæl inde i hesten, og den derfor selv kunne tænke, og ikke pludselig smed ham af. Da de stoppede foran hans dør og Kira bad ham om at se ind på sin seng, kunne han ikke lade være med at komme med et smil. Se.. Det var jo lige netop det han ikke kunne, lige nu i hvert fald. "Hvordan kan rektor vide jeg allerede er kommet?" Lød det undrende fra ham, imens han åbnede døren, og fik fundet frem til sin seng ved hjælp af sine hænder.. Ganske rigtigt var der faktisk et komplet sæt tøj... Ganske vidst kunne han ikke bedømme om det var pænt eller grimt, men sålænge det var rent, var han godt tilfreds. Han kom igen ud fra værelset, da han hørte hvor badeværelset lå.. Ned af gangen og til venstre.. Så var spørgsmålet så, hvad vej han skulle starte med at gå, da han ikke kunne se hvad vej hun pegede "Hvor nede?" Lød det spørgende fra ham. Han vidste egentlig heller ikke hvornår han skulle dreje til venstre, og han kunne ikke føle sig frem, da han brugte begge hænder på at holde i tøjet, shampoo, håndklæde osv.
|
|
|
Post by Kira Angel on Aug 3, 2008 15:31:09 GMT 1
Kira smilte muntert frem for sig, ved synet af tøjet. Det lå pænt lagt sammen midt på sengen og besad, vidst nok, alt hvad man lige kunne få brug for. Hun ventede til han var kommet ud igen og svarede ham så med en rolig og en anelse mystisk stemme "hehe det ved jeg heller ikke, men hun ved vidst temmelig meget!" Hun kiggede vurderende på alle de ting han havde og fortsatte så med at snakke, men denne gang mere bare venligt "skal jeg hjælpe med at bære noget af det, så kan jeg vise dig hvor der er!" hun kiggede spørgende på ham, til trods for at hun godt vidste at han formentligt ikke ville kunne se det og afventede så spændt hans svar..
|
|
|
Post by Cedric Antropolitus on Aug 3, 2008 16:04:24 GMT 1
Cedric lo kort.. Denne rektor måtte han møde på et tidspunkt.. Hun virkede som en interessant person og venlig også? Da Kira tilbød at bære lidt af hans ting og vise vej nikkede han kort "Mange tak" Efterfulgt af et varmt smil. Derefter rakte han lidt af tingene til hende, og ventede ellers på at hun ville vise vej. Han måtte egentlig være lidt belastende at være sammen med? Sådan at skulle havde hjælp til at finde rundt på sådan et ekstremt plan. Han var vel bare en byrde for skolen? Men så måtte han bare lære at styre sin evne, så han kunne få synet tilbage, og selv kontrollere hvor langt væk han så. "Du skal bare sig til, hvis jeg er en byrde for dig" Lød det så fra ham. Hvis det var, kunne hun jo godt blive fri for ham, og mon ikke han godt selv kunne finde tingene, hvis bare han prøvede sig frem et par tusinde gange?
|
|
|
Post by Kira Angel on Aug 3, 2008 16:40:15 GMT 1
Kira smilte bare muntert til ham og sagde så med en eftertænksom stemme "du er ingen byrde, jeg kan godt lide at hjælpe! Det får mig til at tænkte på noget andet..." hun sagde ikke mere, for så gik hendes ord over i tankerne og hun smilte roligt frem for sig. Hun tog blidt fast ved ham og begyndte så med forsigtige skridt at bevæge sig hen imod badeværelserne. De fortsatte ligeud et stykke tid og vendte så til vestre, som hun før havde forklaret. Hun placerede ham foran døren og konstaterede så venligt "sådan der, 15 skridt lige ud og så to til venstre og så er badeværelserne der! Døren er lige foran dig! Skal du bruge hjælp til mere, bare sig til. Jeg ville næsten blive skuffet, hvis der ikke var mere!" hun smilte muntert frem for sig, men til trods for at han sikkert ikke ville kunne se det, kunne det høres i hendes stemme..
|
|
|
Post by qipodaroqd on Jun 7, 2019 10:48:00 GMT 1
|
|
|
Post by epolacas on Jun 11, 2019 22:46:53 GMT 1
|
|
|
Post by igkuforaxa on Jun 12, 2019 1:03:24 GMT 1