|
Post by Rektor (Angel) on Jun 10, 2008 12:45:01 GMT 1
Ja jeg sad lige og tænkte over kunstnernavne til vores karakterer. Nightmare var så elskværdig at finde et til Kira, Wildfire. Hvilket jeg faktisk rigtigt godt kan lide. Så jeg tænkte at hvis nogen var i tvivl om hvad de skulle have som kunstnernavn, så kunne de udfylde nedenstående skema og så kunne vi andre hjælpe til..
Navn: (oprindeligt navn af karakteren) Evne: (hvad består evnen af, så vi kan finde et kunstnernavn som passer dertil) Link: (et eventuelt link til jeres profil, så vi måske kunne tjekke profilen og finde et navn som passer rigtigt godt) Mening: (hvad syntes i selv at det godt kunne minde lidt om osv.)
Jeg kunne eventuelt starte. XD
Navn: Kate Beckinsale (Rektor) Evne: Human Dragon. Link: 1mindofxmen.proboards99.com/index.cgi?board=accepteredeprofessorer&action=display&thread=1237 Mening: Det må gerne lyde lidt vildt og mystisk. Nogen som betegner en drage.
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 10, 2008 12:51:51 GMT 1
Navn: Everlyn Sentillio Melai Evne: Øhm... Hun har nogle stykker, men hovedsageligt er det, at hun har panther gener i kroppen og kan tale med alle salgs kattedyr Link: 1mindofxmen.proboards99.com/index....lay&thread=1245Mening: Det må gerne være noget lidt sødt og legende, men på samme tid hemmelighedsfuldt - som en kat kan være
|
|
ZamiaLillium
Elev
Evne: Synge sange, som manipolere med vejret
|
Post by ZamiaLillium on Jun 10, 2008 13:01:23 GMT 1
Navn: ZamiaLillium Sentillio Melai Evne: Vejrmanipulation gennem sang Link: 1mindofxmen.proboards99.com/index....ead=1246&page=1Mening: Det skal være noget, der passer til hendes flyvske og temperamentsfulde natur, men samtidigt tale til hendes følsomme og elskelige side.
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 13:09:27 GMT 1
Det eneste jeg lige nu kan finde på til Sentillio Melai, er Kitkat.. Lige som det der chokolade.. XD Det syntes jeg er sødt, og så kunne du eventuelt opgraderer det lidt og kalde hende Kittykat, eller sådan noget..
Jeg er lidt dårlig til det med navne, så kom endelig med kritik, jeg overlever det nok.. XD
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 13:12:35 GMT 1
Angel - Argh.. Kan ikke komme på noget xD Så bliver det et eller andet toalt geeky, wannabe harry potter snask xD Jeg prøver alligevel.. En rød drage siger du?.. Drager har vinger XD Bloodwing (det poppede bare op i mit hovede xD Had mig ikke oO) Everlyn - Havde engang en char på et andet RPG med samme evner, hende kalte jeg CheetahZamia - Ej heller har jeg nogen foreslag til dig oO _________________________ Vil gerne have et andet alter-ego til April. Lige for tiden hedder hun Siryn, ligesom den marvel karakter jeg har nappet hendes evner fra.. Dels fordi jeg var ukreativ, og dels fordi jeg elsker det navn xD Navn: April Lynette LaRoux Evne: Audiokinese; kan skabe forskellige lydbølger via sit stemmebånd, disse kan påvirke på mange forskællige måder. Den lydform der kendetegner hendes nuværende navn, kalder hun Sirenernes sang, der har samme virkning som sirenernes sang fra den græske mytologi. Link: April Lynette LaRoux' profilMening: Noget der representere hendes evne, personlighed og evt. udseende.
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 10, 2008 13:23:39 GMT 1
Hmm... Kitkat XD til Everlyn, regner jeg med ? Det kunne måske godt være, men jeg vil lige se, om der kommer nogle andre idéer. Jeg ved ikke rigtigt med Cheeta Så tror jeg, jeg bedre kan lide Kitkat - kan i det hele også godt lide chokoladen XD
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 13:33:18 GMT 1
Hvad med Dragonheart eller Dragoneye, til Kate..? XD
Bloodwing, lyder lidt for drabeligt til hende.. Men det lyder ellers godt.. XD
Til Zamia: Littleheart. Nu hvor hun ikke er så gammel. XD øhm, det var lige hvad jeg kunne finde på til hende.. XD
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 13:35:50 GMT 1
Angel - Jeg sagde jo at det blev sådan noget geeky wannabe Harry Potter snask xD
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 13:39:27 GMT 1
hehe ja jeg var advaret, men jeg syntes faktisk at det lyder godt. Det passer bare ikke til en nogenlunde fredelig Rektor at hede Bloodwing..
Til din karakter kan jeg ikke rigtigt finde på noget, jeg kan kun komme på ordet sirene. Men jeg ved ikke rigtigt, det lyder næsten for originalt. Eller hvad syntes i..?
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 10, 2008 13:57:38 GMT 1
Svarer på vegne af Zamia XD Littleheart? Hmm måske Kan ikke lige komme på nogle ting til...
|
|
|
Post by April LaRoux on Jun 10, 2008 13:58:25 GMT 1
Altså, som sagt kalder jeg hende allerede Siryn, som kommer af siren, som betyder sirene xD Det var mere hvis folk havde bedre ideer oO
Nej, ved i hvad xD Bare glm det oO Hun hedder Siryn og det bliver hun ved med xD
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 10, 2008 13:59:30 GMT 1
Det er da også et godt navn til hende
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 14:30:36 GMT 1
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 15:32:08 GMT 1
Waterman..!
Ej bare joke, det er for kedeligt.. XD
Watermind..? Blue - et eller andet..
Hehe jeg er totalt løbet tør for idéer nu, altså med mindre at du kan bruge en af mine forslag.. XD
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 18:01:51 GMT 1
*Sætter en sang på* I'm blue DA BA DE DA BA DI DA BA DE DA BA DI
|
|