Elicia Hawkins
Elev
Evne: Skygge Manipulation
I'm never alone. I have my brother with me
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 10, 2008 18:22:08 GMT 1
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 18:22:27 GMT 1
haha.. XD passer godt til din karakter..
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 10, 2008 18:25:33 GMT 1
Satoshi: Water Priest?? Ved ikke om han er religios, men han har et kors XD
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 18:39:21 GMT 1
Han er ikke religøs, men lyder sjovt nok.. Men tror ikke rigtig han ville kunne finde på at kalde sig selv..
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 10, 2008 18:45:21 GMT 1
Hmm, Aqua?? XD
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jun 10, 2008 19:52:52 GMT 1
Haha xD Sidder jeg sjovt nok og høre lige nu.. Nah.. så heller noget sammen med Aqua (IKKE AQUAMAN ! Eller Aquavit xD )
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 11, 2008 10:40:21 GMT 1
Til Elicia Hawkins kan jeg ikke rigtigt komme på andet end Shadow, eller måske Shadowfighter..? Eller måske Darkfighter, nu hvor skygger er mørke..
Til vanddrengen, ved jeg ikke helt hvad det kan være. hmm vandmand, vandland.. hehe nej..XD Jeg er lost.. Måske kommer jeg på noget godt senere, for lige nu kan jeg slet ikke finde på noget.. XD
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 17, 2008 13:04:34 GMT 1
Satoshi : Aqua Cross Water Saint Sea Angel Warin
?
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Jun 19, 2008 9:14:57 GMT 1
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 21, 2008 22:22:57 GMT 1
Navn: Angelina Nicole Lauritzen Evne: udvidet psykisk evne, det vil sige, telepati, og alt det der, med at løfte ting, og læse tanker osv. XD Link: skal jeg virkelig finde det frem??? Mening: hmm Angel er jo en sød pige på mange punkter, men hun har jo sygdommen PTSD der gør hende rimelig drabelig engang i mellem
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Jun 22, 2008 10:15:09 GMT 1
Arrai: "silver" "Shine" (da sølv jo er ret skinnene ) "Fox" eller "FourLeggetCreatureThatShinesSilverWhenYouLookAtItbutReallyCantDoAnythingThatUsefulAnyway" Angeline hvad med "Brainiac" eller "mind force" eller sådan noget Satoshi hvad med "Tidal wave" eller "Tsunami" sådan noget lidt ekstremt
|
|
|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on Jun 22, 2008 12:15:17 GMT 1
Navn: Mirage Nerrissa Carlson. Evne: Kan forvandle sig til både hel og halv sort kat. Link: Kommer. Mening: Gerne noget der siger noget om hendes rolige og meget stille, sky natur, og så selvfølgelig om den sorte katte side af hende.
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 15:14:29 GMT 1
Mirage, hvad med Shadowcat..? Jeg evd godt at den er hørt før, men den passer godt til syntes jeg.. XD og desuden kunne jeg heller ikke lige komme på andet..! -_-''
Arrai, hvad med Silverfox..? Det er godt nok lidt enkelt og lige til. Men jeg kan lide det og det passer så godt til som det nu engang kan kome til.. XD
Anglina, når jeg tænker på din. Kommer jeg hele tiden til at tænke på det der spil. Mastermind.. XD Men det er vidst lidt fjollet..
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 22, 2008 15:56:54 GMT 1
Mirage - dit kunsternavn kan være.. *Trommehvirvl* CATWOMAN xD! - ej okay
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Jun 23, 2008 9:54:59 GMT 1
Hvad med ShyShadow til Mirage?
Tror jeg tar SilverFox xD
|