|
killer?
Jul 11, 2008 14:40:01 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jul 11, 2008 14:40:01 GMT 1
Nigle smilte ned til hende. "Må du undskylde" sagde han og slappede af op af væggen, mens han så op på himlen. Stjernede blinkede ned til dem, han smilte skævt, månen var ikke rigtig til at finde, hvilket nok skyldes at den var på den anden side, som de sad eller lå med ryggen til. "Det er virkelig en flot himlen" sagde han roligt, men uden nogen form for måde at ligge an på hende på. Det ville være forkert. Kira kom stille ind i hans tanker og han sukkede stille. Fanden tag hans følelser for Kira eller William.
|
|
|
killer?
Jul 21, 2008 17:26:39 GMT 1
Post by Yo Faa on Jul 21, 2008 17:26:39 GMT 1
Yo smilte kort og kiggede op på ham. "Hvor er du egentlig sød når du siger "Må du undskylde." sagdé hun med et kort grint og satte sig op. Hun kiggede ind i væggen og lagde sine hænder over kors. Hun kiggede op på himlen og smilte kort. "Nå jeg skal også snart gå. Jeg skal snakke med en om alle de menneske overgreb der har været. Men jeg skal skifte tøj først. Du har vel godt hørt om det ikke?" sagde hun og smilte til ham.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 6, 2008 19:27:53 GMT 1
Nigle var tæt på at grine, men holdte masken, som et var et venligt smil, med roligt smil. Hørt om? Det var jo ham som havde sat det igang. "Jo.. Hvad var de blev kaldt?" spillede han for virke uvidende og rimelig uskyldig, så han ikke blev hængt op på noget.
|
|
|
killer?
Aug 11, 2008 20:23:54 GMT 1
Post by Yo Faa on Aug 11, 2008 20:23:54 GMT 1
Yo tænkte sig lidt op og kiggede på ham med en bange anelse. "Var det Nightwalkers eller sådan noget?" spurgte hun og kiggede på ham. Hun kunne ikke huske det. Et af de ting hun ikke skulle glamme var glemt.
|
|
|
killer?
Aug 12, 2008 17:02:30 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 12, 2008 17:02:30 GMT 1
Nigle trak på skulderne, selvom han udmærke godt vidste det. Han ville helst ikke ha' hun vidste det. Hvordan mon hun ikke ville reagere? Han ville ikke miste hans venskaber, det var det som var kærest hos ham. At skæben så at de begge to var leder var så hvad der kunne ske. Hun for X-fighers og han for Nightwalkers.
|
|
|
killer?
Aug 12, 2008 19:20:23 GMT 1
Post by Yo Faa on Aug 12, 2008 19:20:23 GMT 1
Yo kiggede på ham og lagde sig stille ned på skødet af ham. Hun kiggede op på himlen. Klokken må være mange, hun skulle snart tilbage til skolen. Faktisk ville hun tilbage til skolen. Helt godt havde hun det ikke. Men det var jo klart. Hun lukkede kort øjne og kiggede op på Nigel. "Jeg smutter tilbage til skolen. Jeg har det ikke så godt." sagde hun og rejste sig op. Hun vendte sig om med et kort smil på læben til Nigel og drejede om og løb imod skolen. //Out
|
|
|
killer?
Aug 12, 2008 19:50:51 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 12, 2008 19:50:51 GMT 1
Nigle flugte hende med øjene, mens hun forsvandt. Han vinkede kort til hende inden hun forsvandt. Men Nigle selv sad der et stykke tid før han rejste sig og begyndte at gå imod Red Star, måske havde Shiri fået lavet lyset?
// Out and the end
|
|