|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 14:23:47 GMT 1
Yo lå bare og kiggede ud i luften. Hun var glad får at Nightmare ville blive hos hende. Men hvordan skulle hun udtrykke det? Et tak er ikke altid nok. "Tak" kom det stille fra hende. Hun havde ændret sig meget siden hun kom til skolen får nogle år siden. Før i tiden var hun strid og kyssede alle også selvom hun hade en kæreste. Sådan var det slet ikke nu. Nu var hun høflig og ville gøre alt får et venskab. Måske ikke lige frem alt men det meste ville hun gøre.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 14:42:17 GMT 1
Nightmare sagde ikke rigtig noget. Yo mindede bare om Angelina, en smule lige nu. Dog var Angelina mindre og virkede mere uskyldig. Men havde siddet med dem begge to og trøstede dem. Han forstod stille ikke hvad det var ved ham, som gjorder at folk følte sig tryg ved ham. Hans gule øje, hans klap, arene, piercingen, katte ører og hale. Han lignede jo mere et misfoster end nogen anden på skolen pga. hans mutantevner. Stille kom han i tanke om mennesker som normalt brugte deres katte til at være deres små kramme dyr, når de var triste. Stille kom der nogle katte de forskellige steder for at passe på dem. Der var jo sine fordele ved at være katte fury. Tre vilde killinger kom stille imod dem og nussede sig op af Yo.
|
|
|
killer?
Jun 12, 2008 11:27:52 GMT 1
Post by Yo Faa on Jun 12, 2008 11:27:52 GMT 1
Yo smilte kort og kiggede op på Nightmare og så ned på kilingerne som nussede sig op af benet på hende. Hun rakte en hånd ned til en af dem men katten rev hende inden hun nåede at røre ved den. "Nå okey så kan jeg også bare lade vær." sagde hun og kiggede öp på Nightmare og holdte blikket. "Hvad lavede du egentlig her i gyden siden at du kunne hjælpe mig så hurtigt.?" spurgte hun og kiggede på Nightmare med et bange udtryk.
|
|
|
killer?
Jun 17, 2008 13:00:56 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 17, 2008 13:00:56 GMT 1
Nigthmare så ned på hende med det gule øjne. Hans blik var roligt og tænkende. Der gik et lille stykke tid inden han svarede hende. "Jeg hører hjemme her i gyderne, derfor kan jeg bedst lide at opholde mig her" svarede han og så op igen og kom med et dybt suk. Han kunne mærke hvordan hans egen krop var helt træt efter så meget vrede. Det føltes godt at kunne komme til at slappe af lidt.
|
|
|
killer?
Jun 19, 2008 10:13:08 GMT 1
Post by Yo Faa on Jun 19, 2008 10:13:08 GMT 1
Yo kiggede på ham men kunne ikke forstå det. Hvorfor leve i en gyde når skolen var der for ham. Han avr vel kommet til skolen for at være der og ikke ngoen andre steder ikke? Eller måske var han bare kommet for at få nogle venner som han kunne snakke med. Der var ikke nogen andre end ham selv der vidste det. "Hmm." sagde hun bare og kiggede bare hen på en tom mur. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige til ham. Hvis ikke han havde været der hvor lang tid ville hun så have ligget i gyden? Hun ville nødig ødelægge mere af byen men der var jo ikke hendes skyld. Alle gangene har hun bare været så vred at hun ikke anede hvad der ville ske.
|
|
|
killer?
Jun 25, 2008 14:02:13 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 14:02:13 GMT 1
Nightmare var inderst glad for at Yo ikke var født med dyreinstinkt, da hvis hun ville kunne lugte menneske blodet på ham, indunder mutantblodet, som lige var blevet spildt. Han sad bare og tænkte hvordan han skulle få sin hverdag til at gå og så ned på Yo et par gange for at se som hun havde sådan nogenlunde, mens han bare nussede hende på hovedet, som han havde haft været vant til de gange han var kat.
|
|
|
killer?
Jun 25, 2008 14:13:29 GMT 1
Post by Yo Faa on Jun 25, 2008 14:13:29 GMT 1
Yo sukkede kort og kibbe ikke klare noget af alt det hun havde været igennem. Hvis nogen egentlig bare kunne forstå hvad det var hun gjorde og havde været igennem. Men nu havde hun jo en halvbror eller en halvsøster som hun skulle lære at kende. Hvor lang tid skulle det egentlig ikke også tage. Måske ville personen kunne forstå hvad det var gjorde og hvorfor hun gjorde det. Men det var nu ikke sikkert. "Nightmare.? Har du egentlig noget familie du ikke kender?" spurgte hun og vendte sig om så hun kiggede lige op på ham og himlen.
|
|
|
killer?
Jun 25, 2008 14:22:47 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 14:22:47 GMT 1
Han så direkte ned på hende, halv forvirret inden han svarede på hendes spørgsmål, mens han kiggede lige op. "Ja, jeg kender kun mine forældre. De skammede sig over mit udseende, så jeg har aldrig kendt min familie, har du?" sagde han med et skævt smil og så ned på hende igen, da han spurgte om hun også havde. Han øvede sig ikke over det, det var helt okay med ham at han aldrig havde kendt andre end hans forældre i hans familie.
|
|
|
killer?
Jun 25, 2008 14:32:40 GMT 1
Post by Yo Faa on Jun 25, 2008 14:32:40 GMT 1
Yo sukkede kort og kiggede ned af sig selv og så op på Nigel. "Nej eller jo eller nej." sagde hun og sukkede kort igen. "Jeg kender faktisk ikke mine forældre. De blev dræbt pga mine evner. Men nu har jeg fundet ud af at jeg har en halvbror eller halvsøster som jeg ikke kender." sagde hun og smilte kort. "Men nej jeg kender faktisk ikke nogen fra min familie endnu." sagde hun med et kort smil. Hun kiggede op på himlen og så på Nigel "Jeg er ked af det med dine forældre." sagde hun med et smil på læben.
|
|
|
killer?
Jun 25, 2008 14:48:24 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 14:48:24 GMT 1
Han så underligt på hende da hun sagde at hun var ked af det med hans forældre. Han grinte bare lidt kort. "Jeg håber da du får det godt med din nye halvsøskend og din familie" sagde han med et skævt smil inden han igen så lige op. Den var ved at nå midnat. Hans yndslingstid på dagen, hvor han følte sig mest vågn, pga. sine katte gener.
|
|
|
killer?
Jun 25, 2008 15:01:48 GMT 1
Post by Yo Faa on Jun 25, 2008 15:01:48 GMT 1
Yo smilte til ham og sukkede ganske kort. "Jeg har jo kun en. Dem jeg fik et brev af aner ikke om det var en dreng eller en pige. De vidste bare at jeg havde en halvbror elelr halvsøster. Spørg mig ikke om hvordan de ved det for det ved jeg ikke." sagde hun og sukkede kort. "Men det var altså ikke sjovt det med dine forældre. Jeg er skam ked af det på dine vejne. Men jeg tror bare jeg for en underlig fornemmelse når min halvbror eller halvsøster kommer. For så er jeg jo ikke alene mere. jeg ahr altid været alene." sagde hun og kiggede hen på bygningen og så op på Nigel.
|
|
|
killer?
Jun 25, 2008 15:09:02 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 15:09:02 GMT 1
Nightmare nikkede bare, for at vise han hørte efter hvad hun sagde. "Du skal ikke være ked over mine forældre.. De var gode imod mig de først 8 år" sagde han og halv grinte lidt. Da de 8 år havde han været helt normal af udseende og af blodet. Det var først da han var 8 at helvedet brød løs og han ville aldrig glemme det. Efter de 8 år havde de brugt så lang tid på at prøve at dræbe ham istedet for at hvis den kærlighed..
|
|
|
killer?
Jun 25, 2008 15:28:04 GMT 1
Post by Yo Faa on Jun 25, 2008 15:28:04 GMT 1
Yo smilte kort til ham. "8 år af et liv det er jo heller ikke meget. Men Nightmare. Hvordan ville du egentlig have det nu hvor dine forældre lige pludselig en dag kom for at sige at de ville snakke med dig igen og sådan noget. Du har jo været vant til at være dig selv. Ville det ikke være underligt?" spurgte hun og kiggede på ham.
|
|
|
killer?
Jun 25, 2008 15:31:34 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 25, 2008 15:31:34 GMT 1
"Meget" sagde Nightmare og var tæt på at begynde at grine, da han ved at de aldrig ville tage kontakt til ham igen. De hadede ham. Så skulle det nærmere være trusselsbreve. Han stoppede med at grine lidt efter, for ikke at være for ond imod Yo, da det var lidt ondt at bare begynde at grine over sådan noget. "Undskyld" sagde han og tog et dyb suk for at få noget sin luft igen.
|
|
|
killer?
Jun 25, 2008 15:38:48 GMT 1
Post by Yo Faa on Jun 25, 2008 15:38:48 GMT 1
Yo begyndte også selv at grine. Hun kunne godt høre hvor dumt det lød. "Det var ikke sjovt. Selvom det lød meget sjovt. Men alligevel. Det skulle ikke lyde sådan." sagde hun og grinte igen.
|
|