|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 10:36:57 GMT 1
Natten havde fået sit tag og alt lå hen helt mørkt og sort. Der kunne høres nogle skrig den nat. Nightmare kom gående igennem gaderne, hans hoved var fyldt med en rus med tilfredshed, men han var stadig hjemsøgt af det billed, som kom op i hans hoved. Han kiggede på sine fingre. Fyldt med blod, han snuste til det. Det var ikke mutantblod, men menneskeblod. Hvis man gik ned i gaden bag ham ville ham kunne se omkring 3-4 fyre ligge i en bunke ovenpå hinanden, halshugget, kradset og deres ben og arme lå bare øverst af bunken. Han tørte siden af hans hånd imod hovedet og fandt ud af at blodet havde spøjtede ham lige i hovedet og ned af hans sorte trøje. Han lod sin hætte blive nede, da der nok ikke var mange som ville komme i gyderne. Han tog sig stille en smøg, som han begyndt at ryge af.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 10:47:14 GMT 1
Yo gik stille ned af gaderne og smite lidt for sig selv. Hun gik stille og nynnede lidt for sig selv. Hun drejede ned af en mørk gyder og så sig lidt omkring. Hun var ikke så meget for gyder efter sidst. Hun havde dræbt mennesker før. Men den tid var ovre. Hvad var der ikke også sket på det tidspunkt da hun gjorde det. Hun var ked af at hun havde gjort det før. Men hun vidste et eller andet sted at det havde været for hendes eget bedste. Hun blev evd med at gå ind til hun støtte end i et menneske. "Rør mig ikke." sagde hun bange og kiggede på ham. Han var vel omkring 2 meter høj og kiggede bare ned på hende. "Hvad laver sådan en sød lille godbid ude så sent om natten?" sagde han og kigged ned på Yo. Manden tog sig i skridtet som tydligtvis viste en bule. Han klemte lidt og greb fat i yo. "Nej lad vær. HJÆLP! HJÆLP EN ELLER ANDEN.!" råbte hun og kunne ikke røre sig. Mandne var igang med at tage hans bukser ned om knæene og Yo's kjole op. "LAD MIG VÆRE!" råbte hun og begyndte at græde. Han fik Yo's kjole op og hendes g-strenge ned. Han havde selv fået sine bukser ned om knæene. Nu skete det der ikke skulle ske. Han presse sit lem ind i hende. hun kunne ikke gøre noget. Han havde godt fat i håret og i armen på hende så hun kunne ikke røre sig. Hun kunne ikke bruge sine evner. Der skulle hun jo bruge armene til hjælp. Stille begyndte hun at hulke og græde. Hvad skulle hun gøre. "Hjælp." kom det stille fra hende. "Der er ingen der kan hjælpe dig nu!" sagde han koldt og stødte sit lem hårde ind i hende.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 10:52:15 GMT 1
Nightmare hørte hendes første råb, takket været hans ører og skyldte sig til stedet, da han hurtigt kendte stemmen. Nightmare kom til at stedet og hans blik blev fuldtstædig fyldt med hvad. Hvad fanden blidte han sig ind?! Gik lige direkte over imod ham rev ham væk i halsen, så han endte med at ligge nede på jorden. Nightmare vendte sig blik mod Yo, fuldstædig ligeglad med at manden havde nemt ved at se hans ører og hale.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 10:58:49 GMT 1
Yo faldt ned på jorden og vendte sig grædende om. "Nightmare nej lad vær." sagde hun og kiggede grædende. "Dette skal være min kamp, nu hvor jeg er kommet fri." sagde hun og kiggede på ham. Hun tog sig kort til hovedet og løftede hovedet op imod himlen. Hun tog den ene hånd op imod himlen og lukkede den samme. En vind kom hen til hende og hun smilte kort. "Du kan lave lidt så laver jeg idt på ham. Jeg skal lige have samlet krafter nok til det her. plus det bliver slemt. Vinden skal lige komme hen til mig først." sagde hun koldt og kiggede på Nightmare. Manden kiggede forviret på Yo og så på Nightmare. "Mutanter." sagde han og kiggede på dem begge to igen. "I er rigtig nok modig var. Men ved i hvad. I er kun børn i har ikke en skid forstan på jeres evner som jeg har!"[/i] sagde han koldt og kiggede på dem begge to. Han lod en hånd gå ned i jorden og nogle planter steg op fra jorden. Den ene greb ud efter Nightmares ben og den andne plante greb ud efter Yo's ben og fik fat. "Der kan i bare se snot hvalpe! sagde han koldt og kiggede på dem. *Tak fordi du gider at hjælpe mig.* tænkte yo koldt og holdte bare håndne op i luften. Endnu en vind kom farendne den var dog ikke så stærk men det skulle den nok blive når hun kom lidt længere op.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 11:14:38 GMT 1
Nightmare blev overrasket over hans pludselige angreb, hvordan kunne en anden mutant gøre dette? Det var modbydeligt. Han rev planten om hans fod over, med hans fingreklør. "Du ved intet om mig!" hvæste han vredt og begyndt at gå til angreb på manden. Hans raseri lyste igen ud af hans øje i et gult skær.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 11:31:00 GMT 1
Manden blev overrasket over det mulige angreb fra Nighmare. Der var jo næsten ingen der kunne undgå hans evne. Måske var Nightmare den ene. MAn vidste aldrig. Han håbede det da ikke. "Du tror rigtig nok at du er sej var?!" sagde han koldt og begyndte at grine. Han rejste sig op og puffede til Nightmare. Planten som Yo var i var helt oppe over tagene. Hun smilte lumsk og kiggede op i himlen. Hun lukkede øjne og hendes øjne blev helt hvide. Skyerne samlede sig og de blev helt mørke. Yo kiggede ned på manden og rettede øjne ned imod ham. I samme sekund hun gjorde det og løftede hænderne ned imod jorden. Der skød lynen ned imod manden og var ved at ramme op til flere gange. "Du er jo syg kvinde menneske. Lad mig komme væk!" sagde han og begyndte at løbe. Inden ahn nåede så langt tog Yo hånden op imod ham og trak hånden tilbage. En kraftig vind kom og skubbede ham hen til Nightmare.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 11:42:42 GMT 1
Da Nightmare igen fik fandt på manden, satte hans klørende i. Kort sagt, da manden endte med at få Nightmares hånd hele vejen igennem sig. Nightmare trak sin hånd ud, og hjertet med sig ud, så manden ville død på få sekunder. Igen blev Nightmare fyldt med blod i både hår, ansigt og tøj. Han smed hjertet ved siden af den døde mand og smurte lidt af det nye blod fra hans ansigt væk.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 11:59:42 GMT 1
Yo kiggede på Nightmare og sukkede kort. Det var nok det bedste. Så var der da en mindre voldtægsmand i byen. Planten der holdte hendes ben visnede og slap taget på hende. Stille fløj Yo ned på jorden. Da hun kom ned på jorden løb hun over og krammede Nightmare. "Er du okey?" spurgte hun næsten grædende. Hun kunne mærke en tåre trille ned af kinden på hende.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 12:06:29 GMT 1
Nightmare blev bare stående, han sagde ikke noget i de første par minutter. Han vendte sig så om i hendes kram, til at være foran hende. Hans øje havde en vis grød, mens han gengældte krammet. Det var da ikke vigtig om han var okay, efter hvad hun havde oplevet. "Er du okay?" spurgte han bare istedet og nussede hende på ryggen, trøstende.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 12:20:25 GMT 1
Yo kiggede på ham og lod grædende hendes hoved lande på hans bryst. "Det var så frygteligt. Det er altid mig der bliver udsat får det og ikke nogen andre. Hvorfor skal det være mig? Jeg akn ikke klare det. Jeg var lige kommet over det sidst." sagde hun og holdte bare hendes hovede på hans bryst. "Jeg kan ikke klare at det samme skal ske en gang til. Jeg holder ikke til det. Sidst var jeg evd at ligge byen ud i en istid." sagde hun og kiggede kort op på ham inden hun lagde hovedet på hans bryst igen.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 12:41:28 GMT 1
Nightmare stod bare stille og lyttede til hende, helt uden at tænke over da hun nok ville komme til at blive smut ind i lidt blod pga. hans trøje var smurt ind. "Det skal nok gå.. Du har nogle til at støtte dig" hviskede han stille og trøstede. Han kom til at tænke på Angelina, hvor hun havde pludseligt begyndt at græde og havde hængt på ham hele dagen.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 12:51:39 GMT 1
Yo klamrede sig ind til ham. "Hvem skulel være her får mig Nightmare.?" sagde hun og kiggede kort op til ham. "Min kæreste er ikke til at finde nogen steder Kira kan jeg heller ikke finde. BAre Kira var her." sagde hun og begyndte stille at hulke. Hun kunne bare ikke holde op. Hun var så bange ked af det og kunne bare ikke klare særlig meget mere. Hun var så bange får at nogen bare skulle opgive hende. Men hun var populær så hvem skulle dog opgive hende? Godt nok var der ikke særlig mange der snakkede med hende men alligevel.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 12:58:27 GMT 1
Nightmare blev halvt såret. Stod han måske ikke og holdte om hende for at trøste nu? Alt hun snakkede om var hendes kæreste og Kira. Hans ene hånd begyndte at ryste, men han holdte den lidt væk fra Yo, så hun ikke kunne mærke den. Han slap hende så. "Så må du bare tage tilbage og finde hende på skolen, jeg skal nok gå med dig tilbage" sagde han og tog sin hætte over hovedet og gemte sin hale væk. Det ville nok ikke være ret for hende at skulle gå alene tilbage efter hvad der lige skete. Men han kunne vist ikke bruges, så måtte hun bare finde Kira.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 9, 2008 13:09:27 GMT 1
Yo satte sig ned på jorden og vuggede frem og tilbage. "Nej jeg tør ikke." sagde hun og satte sig et godt stykke væk fra manden og op af en væg. "Nightmare.? Vil du ikke sidde her sammen med mig. Jeg er så bange. Hvis ikke du havde været her så ved jeg ikke hvad der ville være sket." sagde hun og kiggede op på ham med et bange udtryk. Hun sad stadig og vuggede frem og tilbage. Der var ikke rigtig nogen der vidste hvor slemt det kunne være at blive voldtaget. Yo Kira vidste det nok hun havde selv været udsat får det. Men Yo gik ikke rundt som en eller anden der bare skulel voldtages. Hendes kjoler gik altid ned over knæene så hun forstod ikke hvorfor det altid skulle gå ud over hende.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 13:15:19 GMT 1
Nightmare nikkede og satte sig ved siden af hende. Han lagde hende stille, så hendes hoved lå i hans skød, for at hun ikke skulle få mere af hans blod fra trøjen på sig. Han aede hende stille i håret og sad og holdte ud kig efter om der var andre. De få som kom forbi fik travlt med at komme væk, da de så den døde mand.
|
|