|
Post by Sai Mardek on Jun 10, 2008 14:49:56 GMT 1
Sai smilede venligt til Elicia men sagde ikke noget. han var helt blank for ting at snakke om lige nu hvilket han dog ikke var overrasket over faktisk. han havde jo ikke ligefrem meget at snakke om overhovedet for han var nød til atgenopfriske sine minder gang på gang jo
|
|
Elicia Hawkins
Elev
Evne: Skygge Manipulation
I'm never alone. I have my brother with me
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 10, 2008 14:57:42 GMT 1
Samtalen var gået død. Det her havde Elicia frygtet og hun besluttede sig for hurtigt at starte en ny op. "Men hvor kommer du fra??" spugrte hun. Et simpelt spørgsmål der nok hurtigt ville være besvaret. Men nu havde hun da gjort sin del for at holde det hele kørende.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 10, 2008 15:35:08 GMT 1
Sai svarede ærligt "det... husker jeg ikke" han så undskyldende på hende men spurgte der efter "hvad med dig hvor kommer du fra?" han ville gerne forsøge at holde samtalen igang så godt han kunne og håbede at det var nok
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 10, 2008 17:29:43 GMT 1
Elicia så overrasket på ham. De fleste kunne da huske hvor de kom fra. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere og svare i stedet for på hans spørgsmål. "Jeg kommer fra starten New york. Mig og mine forældre bor i en lille by med 3 til 3 tusind indbyggere." Hun bestemte sig for at spørge videre i stedet for at køre i hans manglende hukommelse. "Hvor bor du så nu, altså når du ikke er på skolen??"
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 10, 2008 17:41:33 GMT 1
Sai sagde "jeg bor her på skolen" han smilede venligt til Elicia og regnede med at hun fakisk også gjorde det for her var masser af værelser og mindst dobbelt så meget plads til alle eleverne der kunne bo her på skolen. han synes også godt om stedet
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 10, 2008 17:44:49 GMT 1
"Ja, det gør jeg også nu." svarede hun. Sai havde vist misforstået hende. "Men når jeg ikke er på skolen, i ferier og sådan, så bor jeg hjemme hos mine forældre i New York. Så hvor har du hjemme??" spurgte hun og håbede han havde forstået hende den her gang.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 10, 2008 21:22:05 GMT 1
Sai svarede atter "her på skolen" han tilføjede "mine forældre bor ikke i et mutant venligt nabolag så det er farligt for mig at være der med mit skiftende udseende" han havde heldigvis været istand til at huske det da han havde læst det i sine nedskrivninger
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 11, 2008 23:03:23 GMT 1
"Nåe," Elicia så bedrøvet på ham. "Det er jeg virkelig ked af at høre." Hun var stadig i stand til at være hjemme. Og det selv efter mordet på hendes bror. Tanke om ikke at kunne tage hjem gjorde hende virkelig trist. Tænk aldrig at kunne se sit hjem igen. Det måtte være frygtelig
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 11, 2008 23:18:12 GMT 1
Sai så på Elicia "det er ikke så slemt. de sender breve og billeder hele tiden så jeg ikke går glip af noget" han smilede til hende men vidste ikke hvad de kunne snakke om. han havde ikke lyst til at diskutere sådan noget som kunne få folk i dårligt humør
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 11, 2008 23:33:04 GMT 1
Elcia smilte "Det er godt at I holder kontrakten sådan. Jeg håber at mine forældre vil være ligeså gode til at informere mig om at der hjemme." Skulle hun være ærlig, så regnede hun med det. Som deres eneste 'levende' barn gav de hende deres ubetinget opmærksomhed. Hun skulle nok også ringe til dem her i aften og fortælle om første dag.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 12, 2008 12:14:05 GMT 1
Sai smilede til Elicia men vidste ikke hvad han skulle sige for han var helt blank selvom han gerne ville snakke. han så på hende og håbede at hun kunne finde på noget de kunne snakke om og hvis ikke så kunne han jo ikke gøre noget ved det. han kunne kun håbe at der blev fundet på noget
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 12, 2008 12:23:33 GMT 1
Der kom ikke noget svar, og Elicia gik ud fra at det var hende der skulle bryde tavsheden. Men hvad skulle hun spørge om. De mest indlysende emner var allerede taget. Så kom hun til at tænke på undervisningen. "Jeg har hørt at der snart bliver undervist i Hula dans. Gør i meget sådan noget her??" For Elicia havde hula dans været et meget underligt tilbud. Men måske var det meget normalt på denne skole.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 12, 2008 12:32:28 GMT 1
Sai smilede skævt og svarede "nej det er ikke helt normalt men noget skal der jo undervises i ud over alt det normale" han vidste ikke rigtig hvordan han ellers skulle udtrykke det og spurgte "har du tænkt dig at deltage?" han havde ihvertfald tænkt sig at gøre det men kun for at spille på instrument
|
|
Elicia Hawkins
Elev
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 12, 2008 12:46:00 GMT 1
Elicia smilte "Ja. Jeg tror at det kunne blive sjovt, også er det en god måde at møde nye mennesker på. Hvad med dig??" Hun vidste at der i hvert fald var tilmeldt en dreng. Så Sai ville ikke blive alene. Med mindre det var ham der havde meldt sig til selfølgelig. Men at lære at danse hula lød i det hele taget som noget sjovt og anderledes.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 16, 2008 18:48:29 GMT 1
Sai grinede og sagde "ja og så kan jeg også lærer at spille på instrumenter langt væk fra" han var tilmeldt men han vidste ikke hvor mange andre der var med foreløbig men han håbede der ville komme mange til timen så det kunne blive rigtig sjovt for alle sammen
|
|