|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 10:23:21 GMT 1
Nightmare kom stille ud på balkonen, mens solen var på vej ned. Han satte sig på en af bænkene, hans halespids svingede lidt i luften og hans øre sad helt oppe, for at lytte efter de lyde, som ville komme i løbet af aften. Han havde en sort hættetrøje på og et par slidte jeans på. Hans klap var på hans venstre øjne og hans piercing sad over det højre. Nightmare fandt sin lighter frem og sad og legede lidt med den, selvom han havde hørt det var farligt, men ilden gav ham en slags fred indeni. Billedet af hans første kærlighed hænge fra loftet i et reb var stille begyndt at fjerne sig fra hans sind.
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 6, 2008 10:27:51 GMT 1
Angel havde stået ude på balkommen et stykke tid. hun havde haft hendes store lilla kjole på som kun gik hende til knæende, men det havde ikke bekymret hende, heller ikke selvom mørket var på vej, og det ikke ligefrem var varmt længere. Angel stod bare helt henne ved gelænderet og kiggede ud i horisonten. eller det var hvad man ville se hvis man kiggede på hende. Angels øjne var tomme, og nogle ville måske være skræmt over det, mens andre vidste hvad hun lavede. Angel brugte hendes evne, hun søgte med sinde, og hendes tanker. hun var forsigtigt ligesom rektor havde fortalt hende. hun ville ikke have hovedpine igen, og hun var bange for at fare vild igen derfor havde hun på en eller anden måde fæstnet sig til virkeligheden, med et form for reb hun kunne bruge til at komme tilbage igen. Angel havde ikke opdaget at der var kommet andre ud på balkommen, hun var lidt for langt væk i hendes søgnig, men da hun bestemt sig for at vende tilbage mærkede hun allerede inden hun var helt tilbage i hendes krop at der var andre end bare Angel.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 10:33:27 GMT 1
Nightmare så sig lidt om og opdagede den anden tilstede. Han betragede hende lidt, men sagde intet. Han fandt sine smøger frem og tog en enkel. Det havde været flere uger siden han sidst havde røget, han brude stoppe helt, men det var han ikke endnu. Han satte den til munden og tændte for den. Han tog et sug og pustede ud igen. Han vidste godt at alle hans sanser reagerede kraftigt på det, men det var ikke noget som han tog sig af. Smager havde han vænnet sig til, men lugten var stadig lige fæl.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 6, 2008 10:36:53 GMT 1
Angel vændte sig rundt da han tændte cigeretten, hun kiggede bare på ham. hun stod bare og kiggede på ham. hendes arme var ned langs hendes sider, og hoved en anelse på skrå. hun vidste at hun lignede en lille pige, og det var lidt det hun gerne vilel have at folk skulel se hende som. en lilel uskyldig pige som intet ondt kunne finde på at lave. Angel trådte et par skridt frem "hej" sagde hun med et stort smil, og med hendes lillepige stemme, som hun vidste kunne gøre de fleste blød i knæende
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 10:50:18 GMT 1
Nightmare så nede i jorden og tog et sug af sin smøg, helt roligt og ligeglad. "Davs" sagde han og pustede ud og kom med et træt gab, man kunne se hans tænder ikke normale menneske tænder, men en kats. Først derefter så han på hende, med et skævt smil. Hans ene øre hang lidt af træt ned, som fik ham til at se en smule sød ud.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 6, 2008 10:53:35 GMT 1
Angel kiggede på ham og syntes han så virkelig nuttet ud, og stod bare og så smilende på ham. fordi hun tænkte at det nu nok var det bedste. hun smilte til ham. "hvor længe har du været på skolen??" sagde hun spørgende hun var helt sikker på at hun ikke havde set ham før, hun var ikke typen der glemte et ansigt når hun først sådan for alvor have lært dem at kende
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 10:57:13 GMT 1
Nightmare tænkte sig lidt om inden han svarede på hendes spørgsmål, men han slukkede sin smøg, der var rimelig meget tilbage, men han havde ikke rigtig lyst til at ryge mere. Han pakkede den samtidig med at han svarede på hendes spørgsmål. "Et par måneder vil jeg tro" svarede han og så op på hende, med et lille træt smil.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 6, 2008 11:01:55 GMT 1
Angel stor bare og kiggede på ham. hun lagde hoved på skrå, og sendte ham et sødt smil. lod så hoved vippe på skrå den anden vej og kiggede blot på ham. hun stod lidt og kigegde på ham og forstod så hvorfor hun ikke havde lagt mærke til ham. de sidste par måneder have hun haft alt for travlt og derfor havde hun ike lagt mærke til nogen omkring hende. "jeg har gået her i flere år" sagde hun stille og kiggede ned i jorden og så ud over balkomen og ud i horisonten. hun slog stille armen omkring sig. og kiggede bare ud.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 11:10:37 GMT 1
Nightmare smilte bare og nikkede til hendes forklaring. "Fryser du ikke?" spurgte han så, da synes det så lidt koldt ud at gå i kjole når solen snart var nede, så mørket kunne fremtage sin magt endnu en nat. Han kunne selv stille begynde at mærke det blev køligere.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 6, 2008 11:19:48 GMT 1
Angel kiggede på ham. og lod ham være som han ville omkring hendes tid på skolen. hun havde været der meget længere end de fleste, men hver eneste gang hun og rektor havde fundet noget som kunne virke som en løsning kom der et nyt problem ang hendes evne og hendes sindstilstand. hun havde kæmpet meget for tingene og hun var godt på vej i den rette retning, men ingen vidst jo sådan helt om der var et middel for det. Angel blev revet ud af hendes tanke række da han igen snakkede til ehnde. Angel stod ldit og bare kiggede på ham og kiggede så ned af sig selv og på hendes arme, tjoh det var jo ved at være en smule koldt. "deet ikke super koldt endnu" sagde hun stille og kiggede på ham
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 11:32:30 GMT 1
Nightmare smilte bare og tog sin hættetrøje af og rakte hende den. Han havde en stram hvid t-shirt indunder, hvilket så lidt kold ud til ham, men havde i tankerne at forvandle sig til en kat for at holde varmen. Der var ingen grund til hun skulle fryse. "Her, jeg kan holde mig varm på en anden måde" sagde han med et smil og hans øre vippede lidt op og ned, mens han halespids stadig svingede i luften.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 6, 2008 11:42:10 GMT 1
Angel stod lidt og kiggede på ham og tog så imod hans hætte trøje. hun holdte den først bare i hånden og kiggede så på den. hun vendte og drejede den, og kiggede så over på ham- "øhh" sagde hun. Angel havde aldrig haft en hætte trøje på, eller en i hånden og stod derfor bare og gloede på den, og kunne ikke forestilel sig hvordan den skulle på. hun vendte og drejede den og kiggede hjælpeløst op på ham.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 11:53:23 GMT 1
Han kunne ikke lade vær med at grine lidt over hendes forvirring, så han besluttede sig at hjælpe hende. Han rejste sig og gik om bag hende. Han tog hans hætte ud af hendes hænder og foldede den ud. Han lagde den over hendes skulder. Den var tydeligt for stor til hende. Han gik om på forsiden af hende og hjalp hendes hænder ind i den og lynede op. "Sådan, det burde varme lidt" sagde han og smilte venligt til hende.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 6, 2008 12:22:42 GMT 1
Angel stod og følte sig lidt flov men var reet glad da han kom og hjalp hende og hun kunne heller ikke lade være med at stor rødme. hun kiggede på ham og puttede sig ind til den da han fik lynet den. "mange tak" sagde hun stille og kiggede på ham, og lod så en lille del af hende stille svæve ind i hans indre, hun ville gerne vide hvad der var der inden. hun var nysgerrig, og hvis hun gjorde det rigtigt burde han ikke opdage eller mærke noget.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 13:08:21 GMT 1
Nightmare satte sig ned igen, uden at lægge mærke til hvad hun gjorder. I hans indre var der stadig billed af pigen, som hang fra loftet i et reb, men lidt uklart. Der kunne høres hånende grin og råben, selv fra to personer, som mindede lidt om ham selv. Hans forældre. Der fyldt med had, sorg og frygt. Det var ikke noget godt sted, da hans fortid hele tiden fyldte hans indre.
|
|