William Quiles
Elev
Evne: forvandling til phoenix
Jeg er Phoenix - Flammen der aldrig g?r ud.
|
Post by William Quiles on Jun 5, 2008 18:03:32 GMT 1
Solen stod høj og varm, næsten for varm. På græsset var der i en af hjørnerne tegnet en hvid cirkel op og i midten af den cirkel sad William i lotusposition. Det eneste han havde på af tøj var en par løse bukser perfekte til at træne i. Lige uden for cirklen lå hans t-shirt, sko og katana. Efter at han havde fået nyt indblik i hvordan man skulle kanalisere sine evner, havde alt forekommet så let, så naturligt. Måske var det fordi at hans sjæl huskede det hele fra før eller også var det en naturlig udvikling af hans evner. Det føltes bare ikke 100 % rigtigt endnu. Det var derfor han sad der og mediterede nu, for at finde balancen i sig selv og for at være sikker på at han havde fuld kontrol over sine evner. I en yndefuld bevægelse rejste han sig op og begyndte på en underligt udseende dans, bortset fra at det ikke var en dans men en serie kata af højeste rang, noget der krævede koncentration og årevis af træning, men havde jo også haft mange år at træne i.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 5, 2008 18:14:55 GMT 1
Yo kom ned til kamp aranaen. Hun havde sin ipod i en lille lomme på sin kjole. "I Don't believe in miracles I never did Nothing ever happens here So sick of it
I-I-I told you I-I-I need to Get - get myself into something new I´m for something mystical, histerical, Dark, intensive, sexual" Hendes sang var fredelig og der var ikke noget forkert i stemmen. Alt der kom ud af hendes læber var harmonisk og lød som en sanger. Hun kiggede lidt rundt og så William. "Hej William" sagde hun med et smil da hun kom der ned.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 5, 2008 18:18:09 GMT 1
Sai kom gående ned til kamp arenaen i et okay humør da han for en gangs skyld så normal ud når man så bort fra det lilla hår han havde. han så to andre som var udenfor men gik ikke hen til dem. han gik iført en temmelig løs trøje og baggy pants. han havde ikke rigtig noget at lave lige nu
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Jun 5, 2008 18:29:33 GMT 1
Med det ene ben løftet i spark standsede han op i kiggede i retning af stemmen der sang. "Hej Yo" svarede han hende smilende. Ud af øjenkrogen lagde han mærke til en ukendt dreng gik rundt et stykke fra dem. Han huskede tilbage på sidste gang han og Kira havde mødtes, det var ikke gået så godt. Havde det bare ikke været for den skide kat. Han sænkede benet, vendte sig mod Yo og ventede på at hun kom helt derhen.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 5, 2008 18:37:26 GMT 1
Yo gik vidre hen imod William og smilte til ham. "Tak for sidst i musiklokalet." sagde hun og gav ham et kort kys på kinden som venlighed. "Har du øvet dig mere på at spille musik?" spurgte hun med et smil og lod hendes hånd trække hen mod nogle træer og trække til hende. Straks kom en vind som stoppede foran Yo. Hun satte sig lige så ledt i luften og holdte bare den ene hånd nede imod jorden. Hun kiggede William ind i øjne. Hun var lige i øjnhøjde til ham så han skulle ikke kigge op eller kigge ned på hende. "Hvad øver du dig egentlig i?" spurgte hun med et smil og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 5, 2008 20:35:48 GMT 1
Sai gik videre uden at vide hvad han skulle lave for tiden. han kunne ikke finde på noget og at træne var ikke noget han havde lyst til for tiden. han havde problemer med sin evne som altid men idag havde han bare været heldig og ikke ende med et eller andet underligt udseende mæssigt
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Jun 5, 2008 20:47:11 GMT 1
Han smilede fortsat venligt til hende "Jeg har ikke lige haft så meget tid til at øve mig i musik, men jeg kan da høre at du har" sagde han og referede til hendes sang da hun kom ned på træningspladsen. "Jeg prøver bare at holde mig i form og sørge for at jeg ikke glemmer noget af det jeg kan. Når man har det sorte bælte i flere forskellige kampformer, er der meget at holde ved lige" svarede han muntert.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 7, 2008 17:17:34 GMT 1
Yo kiggede på ham med et smil og rødmede ganske kort. "Jeg synger jo altid så det er jo ikke lige frem noget jg øver mig på. Eller jo det er det jo på en måde men alligevel." sagde hun med et smil og drejede hovedet. Hun kiggede hen på en dreng som hun ikke kendte hun nikkede kort til ham som en hilsen. Hun kiggede på William og smilte. "Det kan du have ret i. Man skal jo ikke glemme noget af alt det man kan." sagde hun med et kort grin.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 12, 2008 12:02:29 GMT 1
Sai så over på de to personer og så at den ene nikkede til ham. han nikkede igen til dem men vidste ikke om han skulle gå hen og præsentere sig. han ville gerne at lærer folk at kende men var ikke ret sikker på om han skulle gå der hen. han var re usikker på det lige nu
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Jun 12, 2008 13:26:17 GMT 1
Han fulgte hendes blik mod den ukendte dreng, løftede sin arm og vinkede ham over med dem. Det måtte være ret kedeligt bare at gå rundt her alene, men det kunne jo være han ikke kendte så mange på skolen endnu. Igen kiggede han mod Yo "Det lyder i alle fald godt når du synger" komplimenterede han hende smilende. Han savnede faktisk selv at spille musik, det var altid så afstressende.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 12, 2008 13:34:19 GMT 1
Yo smilte til drengen og kiggede på William igen. "Org lad dog vær. Jeg begynder bare at rødme." sagde hun med et kort grin. Hun tog sig lidt til kinden og mærkede en lille varme brede sig i kinderne. "Du spiller jo også godt. Men der skal en sanger og en musiker til, før man kan danne et band eller noget andet." sagde hun med et kort smil og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 14, 2008 15:16:41 GMT 1
Sai så at fyren vinkede ham derhen men han blev stående ret usikker på om han skulle gøre det. han ville på den ene side gerne lære folk at kende men på den anden side var han også ret nervøs overfor hvordan han skulle snakke med dem så han valge at blive stående lidt endnu som om han ikke havde set at der var blevet vinket af ham
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Jul 1, 2008 13:11:52 GMT 1
Gad vide hvorfor drengen var så genert, måske havde han oplevet nogle slemme ting i sit liv som så mange andre evnede havde. Han rettede sit ravgyldne blik mod Yo "Så hvad går du ellers og laver?" spurgte han hende smilende. Han vidste jo at hun sang, men vidste ellers ikke så meget om hende, de havde jo ikke snakket så meget sammen sidst de mødtes, der havde de jo spillet musik og sunget.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 1, 2008 13:31:27 GMT 1
Yo kiggede på William og smilte til ham. "Hvad jeg går og laver. Jeg tænker på nogle ting." sagde hun med et smil og kiggede hen på ham den nye *Det går ikke jeg siger hvad det er. Ikke før jeg er sikker på ham.* tænkte hun og smilte kort. Hun kiggede på William igen og lod et blik gå ned i jorden og så op på hans øjne igen. "Har du læst det der stod i avisen?" spurgte hun og kiggede på ham. ((Ved godt at tråden kom før det men der skal jo være lidt spændning og Plottet kan jo lige så godt begynde med det samme ))
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Jul 17, 2008 16:17:59 GMT 1
((Ved godt at det er Sai's tur, men han springer bare på når han husker tråden igen))
Hans ansigtsudtryk ændrede sig til et mere alvorligt et da hun nævnte det der havde stået i avisen. Ja han havde læst det og kunne ikke lide hvad han fik ud af det. Der var meget få personer her i området der havde gule øjne og den eneste han kunne komme på der kunne finde på sådan noget var Loveless-knægten. Alligevel havde han ikke regnet med at han ville gå så vidt som til at begå koldblodigt mord, han var generede ja... men mord? Han vendte sit blik mod Yo "Ja jeg læste det.. grusomt"
|
|