|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 0:08:28 GMT 1
Sai smilede og sagde "jeg er glad for at få hjælp" lige så lavt som hende. han havde en ret god hørelse lige nu så han havde intet problem i at høre hvad hun sagde overhovedet. han smilede venligt til hende og så på hendes ansigt med sine rovdyr øjne
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 7, 2008 0:12:29 GMT 1
Hun gengældte hans smil. "Dine er øjne er flotte på en fascinerende måde lige nu," sagde hun uden at tænke over det. Hun skyndte sig at tilføje: "undskyld. Jeg håber ikke, du tager det på den forkerte måde," hun smilede på en måde lidt genert, men stadig varmt, som hendes smil som regel var.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 0:16:30 GMT 1
Sai smilede og sagde "tak" han var ikke helt istand til at finde ud af hvordan Everlyn mente det før hun sagde han ikke skulle tage det på den forkerte måde. han så på hende og sagde "du har et smukt smil" uden at tænke ret meget over hvordan hun kunne tage det
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 7, 2008 0:30:51 GMT 1
Hans kommentar fik bare Everlyn til at smile endnu mere - så også tændene kom til syne. "Mange tak," sagde hun så. Hun forsøgte at se for sig, hvordan han så ud, når han var 'normal' - hvis han da overhovedet havde et 'normalt' jeg. Det lød på ham, som om han bare altid så ud på en anden måde, end han havde gjort for to dage siden. Det måtte være svært.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 0:38:41 GMT 1
Sai smilede til Everlyn så hans tænder kom til syne men kun kort. han ville gerne snakke mere men han kunne ikke finde på noget at sige lige nu. han så bare på hendes smil
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 7, 2008 0:42:49 GMT 1
Everlyn lagde hovedet på skrå. Hun kunne ikke på noget at sige, skønt hun gerne ville fortsætte samtalen. Til sidst kom hun dog på noget, selvom det ikke var det mest interessante emne at tale om. "SPiller du noget instrument?" det var af ren nysgærrighed, at hun spurgte. Hun elskede selv at spille mange forskellige slags instrumenter, men det var jo ikke alle, der havde den samme kærlighed til musikken, som hun nu engang havde.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 0:47:21 GMT 1
Sai sad og tænkte over det lidt og sagde "nej egentlig ikke mendet kunne vel ikke skade at prøve om det var noget for mig at prøve et instrument" han var ikke typen der var bange for ikke at prøve nye ting. han gjorde det jo nærmest dagligt
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 7, 2008 0:51:30 GMT 1
Igen smilede Everlyn. "Jeg vil da gerne se dig til en af mine lektioner på et tidspunkt," pludseligt forsvandt smilet og hun rullede lidt med øjnene af sig selv. Hun havde stadig ikke fundet på noget at lave til næste lektion. Hun plejede ellers at være fuld af idéer, men lige for tiden var der bare ingen inspiration at finde nogen steder.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 10:51:46 GMT 1
Sai smilede let og sagde "så må vi håbe jeg for interrese for det og ellers er der jo nok ikke noget at gøre ved det" han vidste ikke om han ville finde interrese for det men han kunne idet mindste give det et forsøg og så var der jo kun tilbage for everlyn at håbe han kunne lide det
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 7, 2008 21:20:33 GMT 1
"Ja, det må vi jo," svarede Everlyn med et smil, hvorefter hun så ud over vandet. Hun tænkte igen på, hvad hun kunne lave, og kom så pludseligt i tanke om noget. "Nu har jeg det!" udbrød hun uden at tænke over det. Hun uddybede dog ikke udbruddet, for hun var ikke helt klar over, at hun havde sagt det højt og ikke bare tænkt det. Hun smilede for sig selv stadig med blikket ud over vandet.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 21:38:48 GMT 1
Sai blev overrasket over udbruddet og spurgte "har hvad?" han var nysgerrig over det da hun vidst havde udtænkt noget spændende til sine elever. han ville gerne vide hvad hun tænkte på og det kunne ses på ham. han kiggede på hendes spejlbillede i vandet og så nysgerrigt på hende
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 7, 2008 21:57:03 GMT 1
"Hm?" Everlyn havde været så opslugt i sine tanker, at hun helt havde glemt, hvor hun var, og hvem det var, hun var sammen med. "Nååå," sagde hun med en lidt nervøs latter, da det gik op for hende, hvad hun mente, "jeg kom bare på en idé til min næste lektion; hula," hun smilede. Det kunne godt være, at det ikke lød af så meget, men hun var ved at udtænke noget, der kunne gøre det mere interessant. *Har vi ikke en ildmanipilator et eller andet sted på skolen?* spurgte hun sig selv.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 22:10:10 GMT 1
Sai grinede og sagde "den lektion springer jeg nok over.. jeg kan ikke danse og ville ikke gå i hula skørt" han ville vitterligt ikke gå i hula skørt det var sikkert og vist. han ville kun prøve musik instrumenter og ikke andet
|
|
|
Post by Everlyn Sentillio Melai on Jun 7, 2008 23:06:48 GMT 1
Everlyn grinede lidt ved hans bemærkning. "Jeg kunne også godt bruge et par musikkere," sagde hun med et stort smil, "og desuden havde jeg også tænkt mig noget med ild - og dem, der skal lege med det, skal nok have en form for gammeldags, beskidthvide bukser på," det var ikke kun til ham, hun sagde det, men også til sig selv, da hun jo ikke havde tænkt det helt igennem og faktisk bare improviserede lige nu.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 7, 2008 23:12:39 GMT 1
Sai så på Everlyn og sagde "det eneste som kunne få mig til at dukke op til den hula time var hvis jeg kunne få dig at se i hula skørt" man kunne dog godt høre han ikke mente det helt ihvertfald men om hun opfattede det vidste han ikke han kunne jo være uheldig at hun misforstod det
|
|