A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 24, 2008 16:00:42 GMT 1
Angel stod og holdte rimeligt hårdt omkring Kates hånd, men da Kate sagde det der med at hun bare skulle klemme når hun begyndte at føle ubehag, så slappede Angel lidt mere af i hånden, men hun turde ikke gå tættere på lige nu. Angel havde behov for bare at stå og kiggede lidt på ham fyren først. Hun havde behov for først at stå og studere ham, og mærke om han var ond. Angel lod blidt sindet glide hen imod ham, hun vidste at Kate kunne mærke det, men hun troede ikke på at Kate ville mene at det var nogle dårlig ting det hun gjorde. Hun var jo nød til at mærke om han var okay. ”tak mor” sagde hun stille og gik langsomt og forsigtigt nogle få skridt over mod Dane, og mente at han var en god nok fyr. Hun troede og mente ikke at han var nogen slem fyr. Hun kunne hvert fald ikke føle noget meget ondt ved ham, men på den anden side, hun turde ikke bruge hendes evner fuldt på grund af smerterne hun jo kun lige var sluppet af med.
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Jun 27, 2008 14:03:27 GMT 1
Kate smilte roligt da Angelinas greb i hendes hånd blev løsnet lidt og lod så blikket vandre hen imod Dane. Han så stadigvæk ikke værst ud, tværtimod. Hun rødmede svagt og fulgte så med Angelina, da hun tog nogle skridt frem af. Kate havde bemærket Angelinas psykiske forsøg på at undersøge Dane og havde heller ikke gjort noget for at forhindre det. Tværtimod, hun havde faktisk sådan meget forsigtigt hjulpet hende derhen, som en betryggende hånd på skulderen og havde så smilet glad, da hun havde taget et skridt frem af. For Kate ville aldrig præsentere Angelina for nogen som kunne være farlige, aldrig. Så hun glædede sig over at Angelina nu havde fundet ud af at Dane måske slet ikke var så farlig som hun før havde antaget..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Jun 27, 2008 14:06:46 GMT 1
Dane blev bare roligt stående uden at ligge mærke til hvad der var sket. han så på pigen og Kate imens han så pigen tage nogle få skridt hen imod ham men han blev stadig stående for ikke at skræmme hende hvis det var tilfædet. han ville helst ikke give et forkert indtryk til en elev hvilket kunne ske meget nemt jo
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 29, 2008 18:38:23 GMT 1
Angel kiggede på Kate og så på Dane, og kunne så se det. hun smilte. hun var nu helt sikker i hendes sag, slap Kates hånd og gik med faste og beslutsomme skrig over mod Dane. "Hej, og hvem er så du!?" sagde hun spørgende, og med et smilende ansigt, hun havde været helt sikker i hendes sag. Dane var ikke farlig, han havde vidst næsten slet ikke noget ondt i sig. eller det havde alle mennesker jo, men Angel havde ikke lige kunne føle det og derfor havde hun med så sikre skridt kunne gå over mod ham. Angel kiggede på Kate og vinkede hende med hen til sig.
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Jun 30, 2008 14:07:16 GMT 1
Kate smilte nærmest stol frem for sig, da Angelina vandrede derhen med beslutsomme skridt. Det var gået meget bedre end hun havde forestillet sig at det kunne. Hun kiggede stolt på Angelina da deres blikket mødtes igen og var endda gået helt i stå ag bare forbløffelse. Men da Angelina så viftede hende hen til sig, smilte hun glad og ane og smilte genert til ham. Han havde inviteret hende på date og hun glædede sig umådeligt meget. De skulle afsted den selv samme aften og hun var allerede ved at gå til at nervøsitet. Hun smilte venligt til ham, nikkede kort som en hilsen og fortalte ham så venligt via tankerne *Det er Angelina, vi er lige blevet enige om at vi være mor og datter for hinanden! Hun har virkelig brug for en til at passe på sig, for hendes fortid er foruroligende forkert! Og så har jeg jo altid drømt en datter, så det gav sig selv.. øhm, hvad syntes du? Nik, hvis du mener noget positivt eller drej lidt på hovedet, hvis det er negativt!* hun ville gerne have denne samtale uden at Angelina skulle være med. Det var trods alt en stor beslutning hun netop lige havde gjort sig. Hun behøvede en anden voksens meninger, ikke fordi at hun ville rette sig efter dem. Men de var altid gode at høre..
|
|
|
Post by Dane Xanders on Jul 10, 2008 9:43:39 GMT 1
Dane smilede venligt til pigen og skjulte sit svar til Kate som et venligt nik inden han svarede hende "jeg er Dane Xanders rart at møde dig" han rakte venligt sin højre hånd frem mod hende for at se om hun ville tage den og ryste den venligt eller om hun ville være tilbageholdende med det lidt endnu
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jul 19, 2008 19:50:24 GMT 1
Angel opfangede brudstykker af hvad Kate sendte Dane, men hun skubbede de fra sig, og tænkte at det sikkert bare var voksen ting, og så smilende på Dane, men da han så rakte hånden frem blev hun pludselig meget genert, og stod bare og kiggede på hånden. hun kiggede op på Kate, og så på hånden igen. hun bed sig let i den ene tommelfinger, og tog så imod hans hånd og rystede den let. "det er også rart at møde dig, jeg er Angelina Nicole Lauritzen, jeg er blevet opkaldt efter Los Angeles" sagde hun med et smil. der var mange der vidste det efterhånden. hun havde spurgt hendes far for flere år siden mens han havde været godt så beruset, og han havde først svaret hende at der var der hun var blevet lavet, og havde så kort tid langede ud efter hende. Angel kiggede på fyren og sendte ham et godhjertet smil
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 10, 2008 13:39:40 GMT 1
Kate smilte glad, det gik bedre end forventet. Hun lod blikket vandre imod Dane, smilte venligt som tak og vendte så igen opmærksomheden imod Angelina. Hun smilte kærligt og konstaterede så med blid stemme "hvad har du så ellers tænkt dig at lave i dag min pige?" hun lagde en hånd på hendes hoved og nussede hende blidt. Tanken om at denne vidunderlige pige var hendes datter nu, var helt ubeskriveligt. Hun kunne ikke forstille sig noget mere fantastisk kunne ske lige nu..
((sorry, det blev lidt kort.. XD))
|
|
|
Post by Dane Xanders on Aug 10, 2008 14:40:47 GMT 1
Dane smilede og syntes at Angelina virkede rigtig sød så hvis Kate ville have det så var det. han ville ikke sige nej til det når hun var så flink som nu det var sikkert men han vidste ikke hvad han skull sige lige nu så han ventede bare venligt på at der blev talt til ham og indtil da ville han bare lytte
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 15:11:34 GMT 1
Angel kiggede på Kate og så på Dane og smilte meget til dem beggge, hun gik over og stilte sig ved Kate igen, ikke fordi hun var så super genert længere, hun var bare mere sikker ved at stå her ved Kate. Da Kate så stillede hendes spørgsmålet kiggede hun op på hende, og lukkede kort øjne. - "øh, det ved jeg ikke, men kan godt lade jer være" sagde hun med et smil og kiggede igen fra den ene til den anden
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 10, 2008 16:35:57 GMT 1
Kate smilte kærligt ned til sin datter, lagde hovedet til den ene side og kiggede kærligt på hende. Nej hun ville ikke tale nu, der ventede en hel skole som krævede hendes opmærksomhed, så hun måtte desværre til at videre. Hun vendte sin opmærksomhed imod Dane, smilte venligt og konstaterede så til dem begge "jeg ville meget gerne blive her og snakke videre, men der venter desværre en hel skole jeg skal tage mig af, papirer og den slags kedelig ting!" hun kiggede end på Angelina, smilte venligt og fortsatte så "så jeg bliver desværre nødt til at smutte, men bare sig til hvis i skulle få rug for hjælp eller noget, ik?" hun aede Angelina hen over håret, kiggede kærligt på hende og begyndte så med hurtige skridt at næsten flyve afsted hen over græsplanen og væk var hun..
((jeg tænkte at det var evd at være på tide at komme op til nutiden igen.. XD Så jeg springer fra her og så kan vi eventuelt lave en ny elelr sådan noget..))
OUT//
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 12, 2008 15:34:01 GMT 1
Angel kiggede på Kate, og kunne lide at hun gik, men så kiggede Angel på Dane og smilte, og kiggede så op mod skolen. - "jeg må nok også hellere smutte" sagde hun med et smil, og begyndte at løbe i gadedrenge hop op mod skolen
//out
|
|