|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 19:26:13 GMT 1
Det stod klart på hans hukommelse, da han sagde den sidste sætning, da han kom i tanke om fokus timerne. "Du har set F.O.K.U.S.-seddelen" fastslog Nightmare og som William regnede med havde ikke haft nolge tanker om at det faktisk var William som stod for undervisningen.
|
|
William Quiles
Elev
Evne: forvandling til phoenix
Jeg er Phoenix - Flammen der aldrig g?r ud.
|
Post by William Quiles on Jun 5, 2008 19:49:43 GMT 1
Han fortsatte med at smile "Måske" svarede han i et kryptisk tonefald. Han vidste at knægten her ville få svært ved nogle af de øvelser de skulle lave i F.O.K.U.S., han virkede ikke som om han havde det mest åbne sind. Men det kunne jo selvfølgelig være at han overraskede.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 19:58:01 GMT 1
Nightmare lod den falde, han gav ikke hans små julelege. Det var ikke noget han var ret vild med. "Whatever" sagde han, men med en lidt utilfreds tone, man kunne høre at ikke var ret vild med denne her situation. Man kunne også se det på ham, da hans hals var helt slap og hans øre lå ned.
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Jun 5, 2008 20:07:52 GMT 1
Han smil blev en smule mindre, mærkede knægtens humørændring. Forhelved kunne knægten ikke tage en spøg. Men han var vel nødt til at være venlig over for knægten, da han jo åbentbart var Kiras ven, eller det var i hvert tilfælde hvad knægten sagde. "Kan du ikke tage en spøg" spurgte han muntert
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 20:13:41 GMT 1
Nighmare så overrasket på ham med et ene øjenbryn hævet. "Var det en spøg?.. Underlig form for humor" sagde han halv vredt og begyndte at gå mens han tænkte for sig selv. *Undskyld Kira.. Jeg tror ikke William og jeg ville kunne finde ud af være venner, selvom du ville havde det*
// out
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Jun 5, 2008 20:18:56 GMT 1
Han så knægten bevæge sig væk og rystede stille på hovedet, nogle mennesker blev bare sure over det mindste. Hvordan Kira kunne være venner med knægten kunne han ikke se, måske var han bare i dårligt humør i dag. et lysglimt senere stod han på toppen af bygingen igen, tog en dyb indånding og løb ud over tagkanten og sprang til den næste bygning. Han var jo trod alt kommet her ud for at træne parkour.
//Out
|
|