|
Streets
May 14, 2008 16:36:39 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 14, 2008 16:36:39 GMT 1
Middagen var over og der var ikke ret mange i det gyderne. Der var nogle få, som slogs. Nightmare stod bare og kiggede. Han havde et par stramme jeans og en hættetrøje over sig. Halen havde han gemt indunder trøjen og ørerne gemt under hætten. Der hang en smøg ud fra hans ene mundvige. Nightmare vendte sig væk fra dem og gik hen til en mur, som han længde sig op af og kiggede rundt.
|
|
William Quiles
Elev
Evne: forvandling til phoenix
Jeg er Phoenix - Flammen der aldrig g?r ud.
|
Streets
May 14, 2008 16:48:45 GMT 1
Post by William Quiles on May 14, 2008 16:48:45 GMT 1
William løb fremad over hustaget, forberedte sig på hoppet som han vidste ville komme indenfor få sekunder. Følelsen af vægtløshed mens han sprang over på det næste tag var det hele værd. Han havde besluttet sig for at træne parkour, man kunne aldrig været trænet i for mange ting, man var altid nød til at være forberedt. I spring over på brandtrappen overfor, op og videre, intet kunne standse ham. På vej over endnu et hustag bemærkede han en skikkelse under sig og forsvandt med et svagt lysglimt, blot for at dukke op ved siden af drengen. "Jeg har set dig før.. du er en af dem fra skolen ikke?" spurgte han.
|
|
|
Streets
May 14, 2008 16:57:19 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 14, 2008 16:57:19 GMT 1
Nightmare var helt roligt da den fremmed kom. Han havde haft kunne mærke ham fra oven. Han tog sin smøg ud af munden for at snakke til ham. "Jo, men hvem er du?" spurgte han, helt sikkert. Nightmare havde kunnet lugte på ham at han havde været på skolen, da Nightmare havde taget sin smøg lidt væk
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 14, 2008 17:04:08 GMT 1
Post by William Quiles on May 14, 2008 17:04:08 GMT 1
Han så roligt og afmålende på knægten, men besluttede sig så for at han nok ikke ville være nogen trussel "Jeg er William" sagde han venligt, som om det forklarede alt. Han havde været lidt foruroliget da han så sig selv i spejlet her til morgen, midt imellem hans gyldne hår var der begyndt at komme sorte hår imellem de lyse, hvilket gav hans hår et mørkeblond look i stedet for det normale gyldne.
|
|
|
Streets
May 14, 2008 17:09:25 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 14, 2008 17:09:25 GMT 1
Det gav et lille grib i Nightmare, da han hørte hans navn og kom til at tænke på Kira. Kunne han være den William, som Kira var sammen med? Men der var ingen tegn på denne lille overraskelse og han ville holde fast i masken. Han tog et sug af smøgen og pustede ud igen, inden han smed den på jorden og slukkede den med skoen. "Jeg hedder Nightmare" sagde han roligt, som var det mest normale at hedde det.
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 14, 2008 17:19:07 GMT 1
Post by William Quiles on May 14, 2008 17:19:07 GMT 1
Pludselig gik det op for ham hvor han havde set knægten før. Han var jo en af dem der skrev sig på listen for FOKUS. Han havde siddet i et hjørne og læst de første par dage efter han havde hængt sedlen op, bare af nysgerrighed, for at se om der overhovedet var nogen der tilmeldte sig. Der var ikke mange der havde tilmeldt sig, derfor var det heller ikke svært at huske knægtens rigtige navn. "Hvorfor går du rundt her i gyderne?.. Loveless"
|
|
|
Streets
May 14, 2008 17:29:39 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 14, 2008 17:29:39 GMT 1
Nightmare undrede sig lidt over at han kunne hans efternavn, men ville tænke videre over. Var der ingen grund til. "Går her nede af ren kedsomhed" svarede han og smilte skævt. "Hvad med dig selv, William?" spurgte han og så tilbage til slagsmålet, som var stoppet. Alle var gået og alt var ret øde. Han tog sin hætte ned, da der var helt stille og alle var mindst 3 meter væk fra ham
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 14, 2008 17:41:01 GMT 1
Post by William Quiles on May 14, 2008 17:41:01 GMT 1
Han smilede stille ved mindet om at følelsen af frihed når han udøvede parkour, næsten ligesom at flyve. Han smil blev en smule bredere da han kom til at tænke på Kira og den tid de havde tilbragt sammen, han ønskede blot han kunne finde en måde at få de drømme til at stoppe. Han lagde mærke til ørerne der stak op fra knægten hår, men lod sig ikke mærke med det, han havde set mærkeligere. "Parkour" svarede han blot.
|
|
|
Streets
May 14, 2008 18:11:18 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 14, 2008 18:11:18 GMT 1
Nightmare smilte over det. "Lyder hårdt" sagde han som en kommentar til det. Hans ene øre, var lagt ned, som tegn på at han ikke var ret vild med at møde William, men han holdte det bag sin maske. Men selvom han holdte en maske, så havde ørerne deres egen vilje.
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 14, 2008 18:33:26 GMT 1
Post by William Quiles on May 14, 2008 18:33:26 GMT 1
Han lo muntert "Prøv det, ja det er hård, men det er fedt" I den ene håndflade lod han nogle flammer danse rundt og lave forskellige mønstre. Alt var blevet så meget nemmere nu han vidste at at han bare skulle lade være med at koncentrere sig så meget, bruge blødt fokus, i stedet for at bruge en masse energi på at få tingene til at lykkes. "Så... hvad er din evne.. altså ud over ørerne?" spurgte ha venligt.
|
|
|
Streets
May 14, 2008 18:40:09 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 14, 2008 18:40:09 GMT 1
Nightmare grinte bare lidt, men stod helt afslappet, da William brugte sin evner. "Jeg er katte fury, men det er mig ikke muligt at trak mine øre eller hale ind" forklarede han og hans øre vippede engang, da han havde sagde 'katte'
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 15, 2008 15:23:31 GMT 1
Post by William Quiles on May 15, 2008 15:23:31 GMT 1
Han smilede til knægten og spurgte så i et spørgende tonefald "Katte fury?". Hvad f*** var katte fury, mente han at han var delvist kat eller at han havde evnen til at gå i total raseri og kradse folk. det var nok højst sandsynligt det første, eftersom han jo både have hale og ører. Stadigvæk, noget underligt noget at kalde sin evne. På den anden side lød det jo også lidt åndsvagt at kalde det katteforvandling eller noget i den stil.
|
|
|
Streets
May 15, 2008 15:28:03 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 15, 2008 15:28:03 GMT 1
Nightmare smilte lidt inden han forklarede det vide, men kunne hurtigt se alle de beskrivelse som Kira havde givet af William. Skulle han virkelig være så gammel, som Kira havde sagt? "Jeg kan bruge en kats evner sådan her og forvandle mig til kat". Han så roligt på ham, lidt vurdede og virkede lidt ligeglad i sin forklaring.
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 15, 2008 15:35:37 GMT 1
Post by William Quiles on May 15, 2008 15:35:37 GMT 1
Han mødte roligt hans blik, knægten virkede ikke som om han havde specielt meget lyst til at snakke med ham, skønt han ikke vidste hvorfor, de havde jo aldrig mødtes før. han holdt sin undren for sig selv og lod ikke sit ansigtsudtryk røbe noget. "Tænkte det nok, skulle bare lige være sikker" sagde han, stadigvæk i et venligt tonefald og smilende.
|
|
|
Streets
May 15, 2008 15:43:58 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 15, 2008 15:43:58 GMT 1
Nightmares blik blev lidt venligere. "Og du er en phoenix, så vidt jeg har forstået, kære William?" sagde han roligt, men spørgende. Det var noget som han havde hørt fra Kira, hvilket var grunden til han sagde 'kære William' istedet for bare navnet.
|
|