William Quiles
Elev
Evne: forvandling til phoenix
Jeg er Phoenix - Flammen der aldrig g?r ud.
|
Streets
May 15, 2008 16:01:58 GMT 1
Post by William Quiles on May 15, 2008 16:01:58 GMT 1
Han blev et øjeblik overrasket, men lod det ikke vises. Hvem havde fortalt ham det og med hvilket formål? Han lavede en hurtig liste i hovedet over hvem han havde fortalt det der kunne have fortalt det videre til knægten her. Der var vidst ikke nogen af dem han havde fortalt det til, der ville ham noget ondt. "Hvem har fortalt dig det?" spurgte han stadig venligt.
|
|
|
Streets
May 15, 2008 16:10:13 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 15, 2008 16:10:13 GMT 1
Nightmare smilte lidt for sig selv. "Du burde kende en vis Kira Angel og ret godt endda" sagde han og tog en ny smøg, som han tændte og begyndte at ryge. Nightmare viste ingentegn på at det virkelig gik ham på, da han havde nogle følelser for Kira.
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 15, 2008 16:21:45 GMT 1
Post by William Quiles on May 15, 2008 16:21:45 GMT 1
Han smilede lettet da han hørte at det var Kira der havde fortalt ham det, helt klart ikke farligt så. Det vil sige, indtil en tanke slog ned i ham. Han havde glemt at fortælle Kira at hun ikke måtte fortælle hans alder til nogen, damn. "Hvad har hun ellers fortalt dig om mig?" spurgte han rolig, dog uden et smil denne gang.
|
|
|
Streets
May 15, 2008 16:34:54 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 15, 2008 16:34:54 GMT 1
Nightmare så hans smil falde, han undrede sig hvorfor, men var ikke til at se på ham. Han tog sin smøg ud af munden og citerede noget Kira havde sagt. " Citat: han er virkelig sød, meget behjælpelig og så vil han selvfølgelig beskytte mig imod alt! Han ser ret godt ud, er bare så venlig og kærlig imod mig. Citat slut. Det er lige til at brække sig over" sagde han med et drillende smil, selvom det ikke hvad han inderst følte. Hans ene øre lagde sig ned, som viste hans sorg over det.
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 15, 2008 16:46:06 GMT 1
Post by William Quiles on May 15, 2008 16:46:06 GMT 1
Endnu en gang åndede han lettet op. "Kan du da finde én ting i den sætning der ikke er sand" drillede han tilbage. Måske kunne han alligevel komme fint ud af det med knægten her, måske få en ny ven. Det slog ham pludselig hvor få venner han havde her på stedet, han var godt nok blevet nogenlunde venner med alle han havde mødt, men nu havde han heller ikke mødt så mange.
|
|
|
Streets
May 15, 2008 17:20:29 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 15, 2008 17:20:29 GMT 1
Han tog et sug og pustede ud og svarede drillende. " ' Han ser ret godt ud' og måske også 'han er virkelig sød, meget behjælpelig' Men du er så ikke lige min type" han holdte et drillende grin inde, men han rolig tog en sug af smøgen og pustede. Han var ikke bøsse, men han sagde det for at være lidt flabet, som han nu og engang var.
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 15, 2008 17:35:05 GMT 1
Post by William Quiles on May 15, 2008 17:35:05 GMT 1
Han iagtog den anden og smilede "Du er vidst heller ikke lige min type, et y kromosom for meget du ved" svarede han drillende. Hans tonefald og udtryk ændredes derefter fra drillende til alvorlig "Jeg så dog gerne at du i fremtiden undlod at tale om Kira eller noget hun siger i negativ form" sagde med et ansigtudtryk der ikke røbede noget.
|
|
|
Streets
May 15, 2008 17:46:22 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 15, 2008 17:46:22 GMT 1
Nightmare så selv alvorlig ud, da de gik over i den alvorelige tone, men smilte bare lidt bagefter. "Jeg kan undlade at snakke om hende og at negative tale? Det ville være at bagtale en ven" sagde han, for at forsvare sig selv, det var jo mere drilleri det før. Han respekteret hvad hun følte for William, selvom han ville ha' hun skulle føle det for ham, men det var ikke noget han kunne gøre ved, derfor kæmpede han så hårdt, som han kunne for at ikke vise det, mens de var sammen. At han så lavede et kys på hende, i katteform, havde ikke været med vilje.
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 15, 2008 17:56:49 GMT 1
Post by William Quiles on May 15, 2008 17:56:49 GMT 1
Han kiggede undrende på knægten, det han lige sagde gav da absolut ingen mening. "Ville det være at bagtale en ven, at lade være med at tale negativt om hende? Jeg tror ikke du har godt af alle de smøget, de gør dig da vidst lidt tåget." det sidste sagde han halvt drillende, men ikke for meget da han stadig ville sende budskabet til knægten om at han ikke skulle tale negativt om Kira.
|
|
|
Streets
May 15, 2008 18:11:35 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 15, 2008 18:11:35 GMT 1
Nigthmare smile for sig selv over hans kommentar. "Det ville være at bagtale en ven hvis jeg talte negativt om Kira, hvilket jeg heller ikke kan" Han smilte skævt, men det var sandt. For Kira havde jo ret i hvad hun havde beskrevet omkring William, men det ville han bare ikke se i øjne. William og Nightmare var forskellige. William var lyset og virkede til at være ridderen på den hvide hest. Nightmare dermod var mørket og virkede mere som en ondsindet dæmon i forhold til ham.
|
|
William Quiles
Elev
|
Streets
May 27, 2008 21:45:31 GMT 1
Post by William Quiles on May 27, 2008 21:45:31 GMT 1
Han hævede det ene øjenbryn mod knægten "I er altså venner? Hm.. hun har ellers ikke nævnt noget om dig." Han troede eller han havde godt styr på hvem der kendte hvem på skolen, men man kunne jo ikke vide alt. Han var dog lidt bekymret over knægtens... ja hvad skulle man kalde det.. ikke uvenlighed, men han var bestemt heller ikke venlig. Måske kunne det ændres?
|
|
|
Streets
May 27, 2008 21:57:24 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 27, 2008 21:57:24 GMT 1
Nightmare hævede et øjenbryn over hans kommentar. "Hvorfra ved du så mit efternavn?" spurgte han roligt, selvom han indeni var overrasket over hvor han ellers skulle vide hans efternavn som han havde sagt tidligere.
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Jun 5, 2008 17:24:35 GMT 1
Han smilede et drillende smil "Jeg ved en hel del" sagde han bare. hvis han faktisk sagde hvor han vidste det fra risikerede han jo at afsløre sig selv som underviser i F.O.K.U.S. og det ville ikke være hensigtsmæssigt.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 18:36:28 GMT 1
Nightmare var ikke ret vild med denne sitation, men endnu et plus til Willi. Han var virkelig noget, noget godt ihvertfald. Han ville finde ud af hvor han vidste det fra på en eller anden. "Det er da ikke ret høfligt at bare kende ens navn uden at fortælle hvordan" sagde han og smilte skævt.
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Jun 5, 2008 18:47:58 GMT 1
Han lænede sig op ad muren og kiggede lige frem, det drillende smil stadig der. "En kunstner røber aldrig sine tricks" sagde han muntert "Du kan sikkert gætte hvor jeg kender dit navn fra, hvis du bare fokuserer nok på det." Det var godt nok et stort hint, men han havde besluttet at knægten nok bare ville tro at han havde set ham skrive navnet ned. Der var ingen grund til at han skule gætte at William var underviseren.
|
|